lancerbanner

“من به آنها اهمیت نمی دهم”

[ad_1]

کد خبر: 1814885 |
20 اسفند 1400 ساعت 23:37 |
93,018 بازدید |

39
دیدگاہ

مجیدی رکورد لیگ را شکست داد

فرهاد مجیدی با پیروزی رودررو در لیگ برتر بیست و دوم و دوم توانست رکورد بیشترین پیروزی بدون شکست در یک دوره از رقابت های لیگ را بشکند.

به گزارش “ورزش سه”، موسیقی متن با ورود اشکان خورشید به بازی به پایان رسید، رکورد بیشترین شکست، بیشترین شکست در یک دوره از رقابت های لیگ است.

استقلال که در این فصل بی نظیر بوده و توانسته برای دومین و دومین هفته متوالی قدرت را در جدول رده بندی رئیس جمهور حفظ کند، برای کسب رکوردی خاص و ماندگار در تاریخ لیگ، تماشایی را به نمایش گذاشت.

رکوردی که به راحتی از دست می رود و استقلال با مجیدی در راه رسیدن به آن، سختی های زیادی را اضافه کرده است. این رکورد با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا می کند زیرا نسل بعدی متوجه می شود که کت آبی بدون تجربه شکست به همان بیست و دو هفته و دو هفته ابتدایی رسیده است و از ابتدای لیگ ثابت و مستمر بوده است.

فرهاد مجیدی و استقلال امروز رکورد 21 بازی بدون شکست سربازان را به نام خود ثبت کردند. پوشش زرد اصفهانی در لیگ دهم با هدایت قلعه نویی پس از شکست هفته هفتم استقلال تا هفته بیست و دوم و هشتم پکان بختی را تجربه نکرد و توانست این رکورد را به ثبت برساند اما در در پایان با نتیجه 3 بر 2 گل کرمان را از دست داد.

در حالی که امیر قلعه نویی و اسپهان پس از 21 بازی موفق به شکستن رکورد شدند، نزدیک به 11 سال است که این رکورد به دست نیامده و هیچ تیمی در مسابقات لیگ قبلی حتی با رکورد 21 شکست در یک بازی موفق به قهرمانی نشده است. رقابت لیگ. نزدیک تر شوید

اما شاگردان مجیدی در ادوار بیستم و یکم لیگ برتر این رکورد را به پایان رساندند. حبشی ها در 22 هفته اخیر لیگ برتر هیچ تیمی را در زمین ندیده اند و از دور رقابت ها کنار رفته اند. رکوردی بی سابقه توسط سرمربی جوان آب به ثبت رسید.

شایان ذکر است که استقلال در این 22 هفته تنها یک بار از حریف عقب بود و بازی خود را برابر صنعت نفت در آبادان قرار داد و تیم مجیدی تنها 31 دقیقه با میزبان خود فاصله داشت و به همان 31 دقیقه، تنها مدت زمان فصلی که استقلال را شکست خورده می دانند.

در حال حاضر پوشش آبی با مجیدی بزرگترین رکورد تاریخ فوتبال ایران و لیگ است. قهرمانی یا به پایان رساندن لیگ، بدون تحمل هیچ شکستی. اتفاق بزرگی که در مواجهه با آن جمله «این کار را نمی کنم» فرهاد را به بهترین شکل ممکن اجرا می کند. تیم مجیدی جوان در حال حاضر تنها 8 دیدار دیگر برای تاریخ سازی دارد و اگر این دیدارها را به سلامت پخش کند به یک رکورد تاریخی می رسد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما