lancerbanner

(عکس) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

[ad_1]

در رفتن بیش از یک ماه پس از اعلام رسمی شرکت مستقر در گوگل که فروشگاه‌های فیزیکی را می‌فروشد، سرانجام این شرکت اولین فروشگاه فیزیکی خرده‌فروشی خود را در منطقه چلسی سیتی نیویورک در روز پنجشنبه، 2 ژوئن (3 ژوئن) افتتاح کرد. در این صورت شرکت به طور مستقیم با کاربران محصول در تعامل است. در واقع، این اولین بار از زمان تأسیس گوگل است که کاربران آن می توانند مستقیماً در یک فروشگاه شرکت ظاهر شوند و مستقیماً با تلفن های هوشمند و سایر محصولات گوگل در تماس باشند.

گزارش شده توسط Ferraro از وب سایت فناوری gizmochina، برای اولین بار در یک سال، گوگل تولید تلفن های هوشمند و سایر محصولات هوشمند را راه اندازی کرده است. این محصولات توسط شرکت از طریق فروشگاه آنلاین فروخته شد تا پنج سال بعد، گوگل اکنون به مشتریان اجازه می دهد تا محصولات را با رشد فیزیکی و مستقیم خریداری کنند.

به گفته فرارو، گوگل تمام جنبه‌های رویکرد اولین خرده‌فروش فیزیکی خود را در نظر گرفته است و مشتریان صمیمی‌ترین و راحت‌ترین تجربه‌ها را با این اولین رویکرد گوگل در نوع خود تجربه می‌کنند. این سفارش با توجه دقیق به جزئیات، زیبایی شناسی، طبیعت گرم و همچنین خرده فروشان جذاب مشهود است. این فروشگاه فقط یک فروشگاه خرده‌فروشی نیست، بلکه یک فروشگاه جذاب است که به کاربران امکان می‌دهد انواع محصولات را از تلفن‌های Pixel و محصولات Nest مشاهده و آزمایش کنند. مشتریان همچنین می‌توانند نحوه استفاده از نرم‌افزارها و سرویس‌هایی مانند جستجوی Google، Google Assistant، Google Maps، YouTube، Stadia و موارد دیگر را مشاهده کنند.

از طراحی و جذابیت این فروشگاه در ساخت فروشگاه استفاده شده است، اما یکی از قابل توجه ترین آنها ساخت شیشه های گرد با ارتفاع 3 فوت است که این شرکت آن را Google Imagination Space می نامد. گفته می شود که این سازه با مشارکت شرکای محلی نیویورک طراحی و مهندسی شده است. به گفته Ferraro، Space دارای یک صفحه تعاملی توصیه شده با محصولات چرخشی و نمایشگاه‌های فناوری گوگل است، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند بدون نیاز به پرداختن به آنها، همه محصولات موجود در فروشگاه را مشاهده کنند. این ساختار همچنین به شما این امکان را می دهد که گفتار خود را به طور همزمان به دو زبان مختلف ترجمه کنید.

بخشی نیز به ایجاد تعامل محصول با این فروشگاه اختصاص دارد. تیمی از اپراتورهای فروشگاهی وجود دارند که قادرند کاربران را برای آشنایی با محصولات مختلف راهنمایی کنند و به سوالات آنها پاسخ دهند و امکان استفاده از محصول را برای آنها فراهم کنند. این تیم همچنین می‌تواند معماری‌ها و نقص‌های مختلف گوگل را به سایت ارائه دهد.

اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(عکس) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(عکس) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(عکس) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(عکس) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(عکس) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما