lancerbanner

یک نماینده: ما بارها را تحمل می کنیم و حسابداری زیادی انجام می دهیم!

[ad_1]

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون شورای فرهنگی شورای اسلامی اظهار داشت: این موضوع به این نتیجه رسیده است. مجلس می گوید چرا غمگینیم بیایید این را از سر راه برداریم.» دولت و قوه قضاییه هزینه بر است. روی زمین کار نکن همچنین انشاءالله این مجلس اجازه نخواهد داد که این موضوع مجدداً رأی گیری کند زیرا قانون این اجازه را به ما نمی دهد. البته هنوز چیزهایی تایید نشده و ما فقط اجازه داریم 23 نفر را ببینیم. هر چیزی که باید اضافه یا کم شود انجام می شود.

گزارش شده توسط آرمان حسین جلالی با اشاره به پیش نویس آیین نامه فضایی با موضوع «حمایت از حقوق کارگران در فضای مجازی» گفت: رای دهندگان در این کشتار در کشتارگاه و در محراب برای رای دادن حضور دارند. این یعنی ارائه منافع شخصی به منافع ملی!

حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی با اشاره به چارچوب نظارتی در فضای مجازی گفت: این همان مسیری است که در ابتدا ذکر شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی شورای اسلامی ادامه داد: مجلس نمایندگان به تشکیل گروه خبرگانی که در مجلس نمایندگان هستند رای داده است. رای دادن یا 23 کارشناس برای بحث در این مورد؟

اجزایی در مجلس به خاطر مصلحت نیست

هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چرا این گنج را نمی آوریم؟ دولت و قوه قضائیه به این موضوع توجهی ندارند و کاری ندارند که این موضوع به نفع کشور است یا خیر!

وی به ویژه به اختراع رسانه اشاره کرد و گفت: باید دید کشورهای دیگر در رابطه با خود فضای مجازی چه کرده اند. آیا این فضا برای آنها حلال است یا خیر؟ فضای مجازی متولیان ما را ندارد و ممکن است قطعات بدون هویت در این فضا با تعداد فالوور زیاد فعالیت کنند. وقتی به مغازه آمدم، یک مغازه پروانه فروشی گرفتم بنابراین فضای مجازی نباید ناشناس باشد.

جلالی افزود: قبل از اینکه تصویر حاج قاسم را در اینستاگرام بگذاریم، این شبکه اجتماعی اکانت افراد را مسدود کرده و اکنون واتس اپ نیز ما را از دسترس ما خارج کرده است، اینترنت و غیره متعلق به ماست. اما آزادی ما محدود است.

نیاز به تقویت پیام رسان های داخلی

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید پیام رسان های داخلی را تقویت کنند، افزود:

یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون شورای فرهنگی شورای اسلامی اظهار داشت: این موضوع به این نتیجه رسیده است. مجلس می گوید چرا غمگینیم بیایید این را از سر راه برداریم.» دولت و قوه قضاییه هزینه بر است.

وی تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است. همچنین انشاءالله این مجلس اجازه نخواهد داد که این موضوع مجدداً رأی گیری کند زیرا قانون این اجازه را به ما نمی دهد. البته هنوز چیزهایی تایید نشده و ما فقط اجازه داریم 23 نفر را ببینیم. هر چیزی که باید اضافه یا کم شود انجام می شود.

جلالی افزود: ما یک چوب حمل می کنیم و یکسری محاسبات را خودمان انجام داده ایم. دلیلش این است که ما هنوز کار نمی کنیم و فقط در مورد تنظیم فضای مجازی صحبت می کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: 23 نفر از اعضای کمیسیون به اینجانب به ویژه پیام رسان های داخلی، پیام رسان های خارجی، برون مرزی، کنترل ادارات مرزی، امنیت داخلی، فضای مجازی داخلی و خارجی رای دادند که این موضوع برای به نفع کشور و مردم است.

یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه: او می گوید به همین دلیل است.

حزبی ها منافع شخصی و صندوق رای را مقدم بر منافع ملی می دانند

وی گفت: مایه تاسف است که برخی از نمایندگان گفته اند در دو سال اخیر نمایندگی هستیم و می خواهیم در حوزه رای بیاوریم و به خاطر رای گیری حضور داریم. این یعنی ارائه منافع شخصی به منافع ملی!

حضرتعالی با بیان اینکه باید از حقوق شهروندی دفاع کنیم و اجازه ندهیم اطلاعات بیگانه شهروندان ما را بدزدد و حساب های مالی و مالی آنها را خالی نکنیم، تصریح کرد: حوزه فرهنگ در دو دوره اجتماعی و فضای مجازی فعالیت می کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شنیده ها حاکی از آن بود که رهبر معظم مخالفان وارد فضای مجازی مجلس می شوند.

رای مجدد خلاف قانون است و قانون اساسی مجلس داخلی است

رئیس کمیسیون، رئیس شورای فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در این راه محکم ایستاده ایم و رای من برای دفاع از حقوق شهروندان در فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: بعید می دانم امسال این طرح به مجلس بیاید و شاید سال آینده و بعد از این ماه این طرح مطرح شود و لازم است این طرح ابلاغ شود. البته ما رفراندوم جدید را خلاف قانون و قانون اساسی می دانیم و نامه را در این زمینه تنظیم کرده ایم و برای آنها ارسال کرده ایم و تحت تأثیر خداوند توانسته ایم این مشکل را کنترل کنیم.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما