lancerbanner

جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شد

[ad_1]

با تصویب کمیته انتصابات روسای دانشگاه ها – شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حکم وزیر علوم، دکتر جلیلی به سمت ریاست دانشگاه شریف منصوب شد.

بر اساس گزارش دانشگاه صنعتی شریف، بر اساس پیش‌نویس جلسه شورای «تاریخی» انقلاب فرهنگی به منظور تسهیل در انتخاب روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، وظیفه تأیید رؤسای دانشگاه‌های پژوهش و فناوری در کمیته‌های منتخب با ترکیب رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، کرد.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی می توانند با عنایت به ملاحظات خود، انتخاب روسای دانشگاه ها را به هیأت منتخب اعلام کنند و در صورت عدم موافقت به اتفاق آرا برای ورود به ریاست دانشگاه، مجدداً بررسی اختیارات این فرد در صحن شورای عالی برای تغییر حکم سرپرستی کشور باید کمیته ای برای تعیین روسای دانشگاه ها – شورای عالی انقلاب فرهنگی – تعیین شود.

دکتر زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ 8.2.5 حکم ریاست جمهوری طی حکمی دکتر جلیلی را پس از بررسی و تصویب کمیته مذکور برای مدت چهار دوره به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شریف معرفی کرد. سالها به عنوان سرپرست دانشگاه شریف منصوب شد.

متن حاوی دستور زیر است:

سلام

التزام به سطوح بعدی، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی بر اساس پیش‌نویس ۴۴ ۱.۲.۱ انتصاب کمیته روسای دانشگاه‌ها – شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این آیین‌نامه از تاریخ 1.2.5 به مدت چهار سال درگذشت.

با رعایت معارف اسلامی، مبانی علمی و انقلابی و اصول اساسی حکومت مردمی و جلب همکاری اساتید، مدیران و کارکنان محترم این دانشگاه، منتظر شماست.» نمایندگی EFA. امید است با توکل از خداوند متعال ماموریت و وظایف این دانشگاه مطابق با سیاست ها و قوانین و برنامه های حاکمیتی انجام شود.

توفیق جناب عالی را در پیشبرد اهداف نظام عالی جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پیشگاه خداوند متعال خواستارم. .

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما