lancerbanner

وزیر نفت: مذاکرات متوقف نمی شود

[ad_1]

وزیر نفت گفت: وزارت نفت مذاکرات خود برای دستیابی به توافق هسته ای در وین را تعلیق نمی کند، تلاش می کنیم از منابع مالی بانک ها و شرکت های داخلی و خارجی برای اجرای پروژه های نفتی در صنعت استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، جواد اوجی ظهر امروز با امضای تفاهم نامه انتقال خطوط لوله نفت به پارس (مهران-فیسا-شیراز) کرد: جزئیات این قراردادها در صورت نیاز منتشر می شود.

وی با بیان اینکه خط لوله 4 کیلومتری (مهران-فیسا-شیراز) با استفاده از منابع مالی بانک تجارت هندوستان احداث شده است، گفت: این پروژه و سایر پروژه های امضا شده در ماه های اخیر با حمایت منابع داخلی انجام شده است. امروزه بانک ها به جای واردات منابع خود، می توانند وارد پروژه های صنعت نفت شوند.

وزیر نفت با اشاره به امضای قرارداد با شرکت‌های نفتی، هفته گذشته با استفاده از منابع مالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، گفت: هر دو تا سه هفته یک‌بار از صنعت نفت برای تامین مالی استفاده می‌کنیم. قرارداد.” امضا شد.

اوجی همچنین با تشکر از نمایندگان شورای استان فارس در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری پروژه های نفت و گاز در استان گفت:

وی با بیان اینکه در سه ماه گذشته قراردادی به ارزش 1.3 میلیارد برای توسعه میادین نفت و گاز با استفاده از منابع داخلی و خارجی توسط وزارت نفت و منابع طبیعی منعقد شده است، گفت: زنجیره ارزش افزوده با کنسرسیومی از بانک های داخلی منعقد شده است.

وزیر نفت به ویژه گفت: در آینده با کنسرسیوم بانک ها یکی از قراردادهای بزرگ توسعه در کنار یکی از میادین بزرگ انجام خواهد شد.

اوجی در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان واردات بنزین گفت:

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما