lancerbanner

آینده در جهان چگونه خواهد بود؟

[ad_1]

آینده در جهان چگونه خواهد بود؟  مراقب این دو علامت باشیددر رفتن جفری شامن این اپیدمیولوژیست در مدل سازی بیماری های عفونی در دانشگاه کلمبیا تخصص دارد. او استاد گروه بهداشت محیطی و مدیر برنامه آب و هوا و سلامت در دانشگاه کلمبیا است. او همچنین به تیمی دستور داد تا یکی از اولین پیش بینی ها و تخمین های منتشر شده را طراحی کند. مدل این تیم در سال گذشته تخمین زده شد که 1.2 میلیون نفر را مبتلا کرده است و هنوز هم توسط ویروس منتقل می شود.


فرارو از نیویورک تایمز گزارش می دهد. بیش از یک ماه از شروع شیوع این بیماری در ایالات متحده و در ایالات متحده می گذرد. در پاسخ به این وضعیت، فرماندهان و شهروندان به‌عنوان یک فوریت واکسن را از ماسک و پاسپورت خود حذف می‌کنند. خیلی ها تعجب می کنند که آیا این دوره کمتر است و اضطرار بیمار برای ارجاع بیماران به بیمارستان نقطه عطفی در شیوع ویروس است یا صرفاً برای آرام شدن قبل از طوفان، و ما باید خود را برای امواج تازه ای که باعث می شود آماده کنیم. موج خطرناک تر

حتی قبل از اینکه Omicron در سراسر جهان گسترش یابد، دانشمندان و مقامات بهداشت عمومی به این فکر می کردند که چگونه می گویند – 2. سوال یک میلیارد دلار است: آیا این بیماری چندین بار در سال، سالی یک بار یا هر چند سال یک بار گسترش می یابد؟ و میزان این بیماری چقدر است؟

اپیدمیولوژیست ها به یک پاتوژن در جامعه به عنوان گروهی از افراد اشاره می کنند. نحو یک فرد از یک پاتوژن به پاتوژن دیگر متفاوت است. در ایالات متحده، بخش هایی از ویروس های تنفسی، مانند آنفولانزا و ویروس حسی (مرتبط)، معروف به RSV، به طور گسترده در زمستان گزارش می شود. این ویروس ها معمولاً برای افزایش تعداد مرگ و میر و سیستم مراقبت های بهداشتی تحت فشار هستند. تخمین زده می شود که سالانه 3 تا 4 نفر بر اثر آنفولانزا در ایالات متحده جان خود را از دست می دهند.

با این حال، همه ویروس های تنفسی از این الگو پیروی نمی کنند. بخش‌هایی از ویروس، مانند راینو ویروس، در طول سال در سطوح نشانگر و با حداقل اختلال در سلامت انسان در گردش بوده‌اند. سایر ویروس ها، مانند پارا آنفولانزا، ممکن است به طور نامنظم تر یا در فصول دیگر پخش شوند. بنابراین، الگوریتم SARS-CoV-2، ویروسی که باعث کووید-2 می شود، در بدن انسان قابل برگشت خواهد بود. و چه مقیاسی از اختلال ایجاد خواهد کرد؟ پاسخ کوتاه این است: ما هنوز نمی دانیم.

بیماری آلزایمر با درمان هر بیماری در گذشته به راحتی قابل درک است. با این حال، زمان ابتلا به ویروس کرونا تنها دو سال است و این مدت زمان زیادی نیست. با این حال، نشانه‌ها و دلایلی وجود دارد که همه ما می‌توانیم از آن مراقبت کنیم که نشانه‌هایی از تأثیر را نشان می‌دهیم – 3 در زندگی‌مان در فصول و سال‌های آینده. اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

یک سناریوی خوش بینانه این است که SARS-CoV-3 در یک بخش جداگانه نشان دهنده آنفولانزای کمتر مخرب است. و کمتر از شش سال پیش شاهد شیوع بیماری های زمستانی با استراحت در بستر در بیمارستان ها و میزان مرگ و میر بوده ایم. سناریوی بدبینانه این است که ویروس همچنان به تولید خوک هایی ادامه می دهد که مصون هستند و به طور بالقوه می توانند جمعیت های بیشتری را آلوده کنند. در حالی که دانستن چگونگی قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا دشوار است، دو ویژگی مهم وجود دارد که در ماه‌ها و سال‌های آینده ارزشمند هستند: فراوانی و شدت انتشار. این دو عامل مزاحم ایجاد شده توسط ویروس کرونا می خواهند در آینده مشخص شوند.

به نظر می رسد شیوع این بیماری در طول شیوع ویروس کرونا تشدید شود. مقاومت جامعه در برابر انواع گردش خون بستگی به قبل از عفونت، واکسیناسیون و تقویت سیستم ایمنی دارد. عرق هایی که تنها تفاوت های جزئی با فرمول واکسن یا خروس های مسن تر دارند ممکن است باعث بیماری بیشتر نشوند. با این حال، سطحی با تغییرات اساسی مانند Omikron ممکن است بسیاری از افراد را با فرار از مصونیت آلوده کند. در طول ماه های زمستان، بسیاری از افرادی که به خوبی محافظت شده بودند در معرض امگا 3 قرار گرفتند.

یک سوال بزرگ این است که آیا SARS-CoV-2 می‌تواند به تولید سطوح مختلف مقاومت در یک سیستم معادل مانند Delta و Omicron ادامه دهد یا خیر. اگر ویروس این ظرفیت را داشت، امکان انتشار ویروس چندین بار در سال وجود داشت، درست مانند وضعیتی که در سال 5 پس از میلاد ایجاد شد. این جدایی برای چند سال دیگر یا برای مدت نامحدود امکان پذیر است. از سوی دیگر، اگر توانایی ایجاد مقاومت بسیار قوی در برابر ویروس در نسخه‌های بعدی ویروس کمتر تهاجمی و شیوع کمتری داشته باشد، ممکن است سالی یک بار در فصل زمستان و شرایط موقعیتی شیوع آنفولانزا را افزایش دهد.

به نظر می رسد شیوع بیماری در این دوران تشدید می شود، به دلیل عوامل مختلفی از جمله توانایی بیمار کردن افراد. تا به امروز، همه سطوح SARS-CoV-2 دارای سطح یکسانی از باروری نیستند. به عنوان مثال، امیکرون ها معمولا باعث بیماری خفیف تا متوسط ​​می شوند. این یک واقعیت شناخته شده است که ویروس به تدریج در طول زمان محو می شود و Omekron ممکن است اولین کسی باشد که شاهد این پیشرفت است. متأسفانه، این وضعیت بیشتر به یک رویا تبدیل شده است. اگرچه میکروفون ملایم‌تر بود، اما اثرات بعدی بیشتر از آنچه که می‌شد دیرتر از بین می‌رفتند.

اما اگر ویروس در جهت خفیف بودن حرکت نکند، عوامل دیگری مانند ایمن سازی، ایمن سازی، واکسیناسیون، تقویت و دارو باید از شدت بیماری، مدت زمان بستری در بیمارستان، مدت زمان سپری شده در بیمارستان بکاهد. بیمارستان و خطر مرگ به عنوان مثال، واکسیناسیون mRNA احتمال بستری شدن در بیمارستان و مرگ را در مقایسه با کسانی که در بستر واکسینه نشده اند، حدود یک دهم کاهش داده است. مهم است که واکسن تحت نظارت باشد و واکسن در صورت نیاز فرموله شود تا توانایی آن برای مقابله با هرگونه ایمنی تقویت شود.

با در نظر گرفتن این میزان نارضایتی، نباید بیش از حد از اعتماد به نفس خود راضی باشیم. ویروس کرونا مسری است و به ویروس آنفلوانزا بسیار مسری است. ما باید مراقب باشیم، حتی اگر فکر می کنیم هنوز در مرحله آرامش هستیم، زیرا مشخص نیست این آرامش چقدر طول می کشد.

ما نباید تصور کنیم که بزدلی در نهایت به یک تنفس خفیف شبیه آنفولانزا تبدیل می شود. در عوض، ما باید آماده باشیم: واکسن تزریق می کنیم و سیستم ایمنی خود را تقویت می کنیم تا به توصیه های بهداشتی عمومی گوش دهیم، آزمایشات را در مقصد انجام دهیم و در صورت تماس با فرد، رنج بکشیم یا احساس بیماری کنیم. و تا زمانی که بتوانیم تمرکز کنیم آن را پنهان می کنیم. در مورد فراوانی و شدت گسترش کرون در آینده.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما