lancerbanner

آمار فرهاد مجیدی و امیر قلعه نووی

[ad_1]

در چارچوب هفته بیست و دوم و اولین رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و گلغر سیرجان روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

از نکات مهم و قابل توجه این مسابقات حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی گلغر در این فاصله است. قلعه ای که یکی از مهم ترین پیش درآمدها و مربیان پیش از پایتخت آبی پوشان است، بارها در رقابت با تیم های مختلف لیگ به قله های استقلال صعود کرده است.

قلعه آهنی 2 بار با تیم گلغر در فاصله استقلال که در یک بازی با شکست و یک بازی با تساوی به پایان رسید.

مربی قدیمی در عین حال دو پیروزی مقابل استقلال این تیم داشت که با 2 برد، 2 شکست و 2 تساوی برابری کرد. او 3 بار روی تراکتور رفت تا به استقلال برسد که با یک بازی شکست و دو بازی با پیروزی و یک بازی با تساوی به پایان رسید.

قلعه دیگر قلعه برای استقلال است. او در ادامه با سنگ آهن پیروز شد که با یک بازی برد و یک بازی شکست به پایان رسید. خانم کرمان نیز آخرین تیمی است که در این قلعه با یک بازی با برد و یک بازی با تساوی به مصاف استقلال می رود. امیر قلعه نویی در مجموع 3 بار با تیم های مختلف در فاصله استقلال در رقابت های لیگ قهرمان شده است.

در عین حال در این بازی اهالی فوتبال شاهد تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی خواهند بود. مقایسه هایی که همواره با چالش های خودجذابی همراه بوده است. یکی از نکاتی که در این مقایسه قابل ذکر است، تقابل شاگردان فرهاد مجیدی با تیم امیر قلعه نویی است. فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی در 2 مسابقه سهم دارند، فرهاد مجیدی یک سهم و یک بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است و بنابراین کار قلعه نویی با تیم های فرهاد قابل مقایسه نیست. مجیدی.

با وجود این اتفاقات و پیامدها، تقابل استقلال و گلغر سیرجان باید به پایان برسد و این نکته را نیز باید در نظر گرفت که اگر استقلال نتواند گلغار سیرجان را در این بازی شکست دهد عنوان بی باخت ترین تیم در لیگ برای مدت طولانی نوشته شده است.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما