lancerbanner

اقدام تاریخی آبراموویچ فروش چلسی به نفع جنگ سالاران!

[ad_1]

رومن آبراموویچ اعلام کرد که قصد دارد سایت را به چلسی بفروشد.

به گزارش “ورزش سه”، سرانجام با تصمیم رومن آبراموویچ بزرگ مبنی بر فروش دادگاه عالی چلسی پس از 20 سال، حواشی چند روز اخیر به اوج خود رسید. جالب اینجاست که مالک ثروتمند روس در اظهارات خود مدعی شده است که پول حاصل از فروش این معامله به قربانیان جنگ اوکراین اختصاص خواهد یافت. او همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که از چلسی 1.5 و 1.5 میلیارد طلب کرده و از او خواسته نشده است.

در این بیانیه آمده است: “من می خواهم در چند روز گذشته از رسانه ها بابت مالکیت خود بر دانشگاه چلسی قدردانی کنم. تصمیم فعلی برای فروش شرکت به نفع شرکت، هواداران، کارکنان و امور مالی است. حامیان و شرکای چلسی.

البته فرآیند فروش به سرعت انجام نمی شود و این فرآیند طبق روال قانونی انجام می شود. همچنین، من نمی خواهم درخواستم را از بار بگیرم. چلسی هرگز برای تجارت یا پول نبود، اما همه چیز علاقه خالص به فوتبال و خانه بود. علاوه بر این، به تیم دستور داده ایم که یک بنیاد خیریه راه اندازی کنند تا تمام درآمد خالص حاصل از فروش به آنها اهدا شود.

این مبلغ به همه قربانیان جنگ در اوکراین اختصاص خواهد یافت. این مبلغ در تأمین بودجه حیاتی برای نیازهای آسیب دیدگان لحاظ می شود و همچنین برای مدت طولانی از آنها محافظت می شود. لطفا بگید داستان توله سگ های بزرگشون چیه…………. با این حال، من معتقدم که این تصمیم به نفع مجلس نمایندگان خواهد بود. من همیشه به حضور در خانه چلسی افتخار کرده ام و به همه مردم عادی افتخار می کنم. هواداران و هواداران فوتبال چلسی همیشه در قلب من خواهند بود.”

قهرمانی چلسی در جام جهانی در آغاز سال جدید به این معنی است که این باشگاه تمام عناوین ممکن را تحت مالکیت رومن آبراموویچ فتح کرده است. چلسی با 21 جام در مجموع، پرافتخارترین زمین انگلیس در دو دهه اخیر و در دوران ریاست آبراموویچ است. در واقع، زمانی که رومن آبراموویچ چلسی را خرید، این تیم حداقل یک بار پیروز شده بود. سرمربی روس بیش از دو میلیارد یورو برای چلسی هزینه کرده و 15 مربی را به خدمت گرفته است.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما