lancerbanner

1 ساعت انتظار دو سرباز استقلال – تمرین 3

[ad_1]

کد خبر: 1813446 |
12 اسفند 1400 ساعت 03:21 |
1,327 بازدید |

0
دیدگاہ

یزدانی نیز سر برید

مرادمند و یزدانی مدافعان استقلال روز چهارشنبه خود را از نیروی دریایی ارتش در شهرستان انزلی معرفی کردند.

به گزارش “ورزش سه”، هر یک از این بازیکنان که مورد نیاز سیستم میدانی بودند، خود را یگان خدماتی معرفی کردند تا فوتبالشان در ورزشگاه ملوان ادامه یابد. این خبر ایجاد شده در چند روز اخیر که در دو سه روز اخیر به اوج خود رسید، تبدیل به یک خبر کاملا طبیعی شد.

در این مورد، مصاحبه‌هایی که رسانه‌های مبتنی بر صحبت‌های استقلال و مصطفی آجورلو بر اساس این موارد منتشر کرده‌اند، غیرقانونی است و این دو بازیکن با بغض خودشان این دو بازیکن را آزاد می‌کنند و وضعیت مشکوکی را ایجاد می‌کنند.

آجارلو که پیش از این در دو پایگاه نظامی و تراکتورسازی نقش مدیریتی داشته است، این حرفه ها را به گونه ای که قبلا تصور می شد به میدان آورده و خود از طریق ارتباط و ورود این دو موضوع را حل کرده است. در عین حال، بخشداری پس از سقوط دو کشور، در نهایت امکان خدمت همزمان سربازی را برای آنها فراهم کرده است.

البته در زمان حال و با توجه آگارلو و تاکید بر این دو بازیکن علاوه بر خواسته های استقلالی ها، ممکن است 24 ساعت آینده آینده را کمتر متفاوت کند. همانطور که مشاهده می کنید پنجره نقل و انتقالات اولین دوره لیگ از روز پنجشنبه (پنجشنبه) به مدت 24 ساعت بسته خواهد بود و عملا آخرین فرصت این دو بازیکن برای تصمیم گیری برای انتخاب تیم بعدی روز پنجشنبه خواهد بود. ، 12 مارس. رسیده و دیگر راه قانونی بازگشت به استقلال وجود نداشت.

اما برعکس، به عنوان انتخاب دوم، انجام این دو بازی، حضور در رکاب، معرفی صبحگاهی و انجام مراحل خدمت است تا استقلال زمین بتواند از خود استفاده کند. ابزار قانونی برای استفاده از این دو در ترکیب.

با توجه به زمان بندی دقیق و وعده های محقق نشده گذشته (همانطور که آجورلو در صحبت های خود با او انجام داد)، انتخاب به سختی انجام می شود و این دو در موقعیتی پرخطر برای تصمیم گیری قرار دارند.

شاید برای بریتانیا جالب باشد که بداند مدل موی کوتاه دیروز (چهارشنبه) سیاوش یزدانی هم دست او را کوتاه کرده تا یک سرباز واقعی در شمال پیدا شود. موضوع احتمالاً قبل از اینکه بدانیم بسته می شود.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما