lancerbanner

نامه انتقادی؛ نماینده به رئیس جمهور

[ad_1]

نمایندگان مجلس نمایندگان در نامه ای به رئیس جمهور از ادغام وزارتخانه های پارلمانی و کاهش ساختار تشکیلاتی معاونان رئیس جمهور انتقاد کردند و آنها را غیرحرفه ای خواندند.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

درود بر شما

در عین حال که وجه اشتراک دولت و مجلس نمایندگان، تعامل، تفاهم و همزیستی وجود دارد، در شرایط کنونی رفتار مشترک فکری، گفتمانی و سیاسی با اصول قابل قبول، نمایندگان مردم منتظرند. دولت برای رفع همه سختی های خود درگیر و «ناخواسته» در کمترین زمان ممکن استفاده می شود.

افشای تصمیم گیران دستگاه های اجرایی وزارت مدیریت که به دنبال کاهش بار مسئولیت و تشخیص مردم است و برای کاهش آلام مردم کافی است که منجر به نارضایتی مردم می شود. مشتریان آنها جناب عالی به خوبی می دانند که معرفی حقایق موجود به نمایندگان و ایجاد انسجام و هماهنگی بین مجلس و دولت در جهت حل مشکلات مردم از ماموریت های شخصی وزارتخانه های مجلس بهانه دولت کوچک است. تشکیل یا ایجاد یک ساختار سازمانی جدید گامی در جهت درست نیست، آن را رد کنید.

تجربه کاهش تلخ جایگاه معاونت پارلمانی در یکی از دو وزارتخانه و علت مشکلات موجود در روابط مجلس نمایندگان و وزارتخانه های مجلس عوام وزارت کشور بسیار ضعیف عمل کرده است و این امر سفارش باعث نارضایتی مشتریان شده است.

علی منتظر این دستور برای حفظ تعامل و همدلی دولت و مجلس است که سرمایه بزرگی برای نظام است و باید از آن به خوبی استفاده کرد. علاوه بر حصول اطمینان از ادغام کلیه معاضدت های حقوقی در رابطه با حفظ معاضدت حقوقی و امور پارلمانی در ساختار سازمانی کلیه وزارتخانه ها، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما