lancerbanner

سناریوهای مختلف جنگ در اوکراین پوتین احتمالاً به دست سربازان پوتین به “کیف” سقوط خواهد کرد

[ad_1]

در رفتن عملیات نظامی روسیه در اوکراین روز پنجشنبه 6 مارس به دستور ولادیمیر پوتین در چند شهر شرق و شمال شرق این کشور انجام شد. این بمب افکن در نزدیکی یک پایگاه نظامی روسیه منفجر شد.

به گزارش فرارو، اکونومیست گزارش می دهد که حمله ولادیمیر پوتین به اوکراین که مدتی است توسط غرب پیش بینی شده بود، بارها قبل از طلوع آفتاب تکذیب شده است. این بمب در نزدیکی یک پایگاه نظامی آمریکا منفجر شد. این بمب گذاری اندکی بعد از ظهر در مقابل یک مرکز استخدام پلیس منفجر شد.

به گزارش اکونومیست، فوری ترین سوال در حال حاضر این است که آیا روسیه آماده است کنترل همسایه خود را در دست بگیرد؟ این احتمال وجود دارد که هدف اصلی و تصرف همه سرزمین ها ادعای دولت روسیه باشد. نبرد برای دونباس به اندازه کافی بد خواهد بود. در همین حال، مقامات امنیتی غربی از ژانویه هشدار داده اند که پوتین در حال انجام یک حمله تهاجمی تر با هدف سرنگونی دولت اوکراین است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بوریس جانسون، وزیر امور خارجه اول بریتانیا، هر دو گفتند که روسیه احتمالا پایتخت اوکراین را هدف قرار خواهد داد. مقامات ناتو با ارزیابی های انگلیس و آمریکا موافق هستند. ارتش روسیه در آخر هفته در جنوب بلاروس در حال پیشروی بوده است و بسیاری از آنها تاکتیک های تاکتیکی را سازماندهی کرده اند که در جهت پوتین می تواند یک پیشروی سریع از جنوب تا کی یف را فراهم کند.

جمعیت اوکراین بیش از یک میلیون نفر است که تقریباً دو برابر افغانستان و عراق است. با وجود این، مایکل کافمن، کارشناس مسائل مربوط به نیروهای مسلح روسیه، استدلال می کند که نیروهای متجاوز روسیه برای اشغال شرق اوکراین کافی هستند.

سناریوهای مختلف جنگ در اوکراین  احتمال سقوط پوتین با اوکراین چه خواهد کرد؟
پیرمحمد ملازی کارشناس مسائل بین المللی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید در بیانیه آمده است که حمله روسیه به اوکراین دو هدف اصلی روسیه را هدف قرار داده است.اروپا ناتو را برای ماندن در شرق تحت فشار قرار داده است و اوکراین این کار را به نام آشتی انجام داده است.

ملاله یوسف زی با اشاره به اینکه در ساعات و روزهای آینده احتمال فروپاشی وجود دارد، گفت: پوتین در صورت عدم الحاق این کشور به روسیه، به احتمال زیاد دولت مرکزی اوکراین را تغییر خواهد داد. اما این احتمال وجود دارد.

وی افزود: بنابراین در صورت ادامه حضور رهبر روسیه در خاک اوکراین، روسیه می تواند در مورد شرایط خاصی از جمله تغییرات و استعفای جمهوری اوکراین به توافق برسد و تحولات آینده در راستای تنش بین بلوک شرق و غرب رخ خواهد داد. با توجه به اینکه احتمال حمله چین به تایوان نیز وجود دارد، اما او با توجه به شرایط، احتمال وجود او را نادیده گرفت.

این کارشناس بین الملل با اشاره به احتمال رویارویی طولانی مدت در اوکراین افزود: این رابطه با توجه به جدیت مقاومت مردم اوکراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایالات متحده و اتحادیه اروپا به ارائه کمک های مالی و تسلیحاتی به اوکراین ادامه خواهند داد، اما مهم است که پوتین نمی خواهد به این بازی ادامه دهد، زیرا او می خواهد تنها دو استان شرقی اوکراین را اشغال کند یا با این حساب. ، موضوع در هفته های آینده روشن خواهد شد و ما می توانیم آینده جنگ اوکراین را حداقل در کوتاه مدت مشخص کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تعهد اتحادیه اروپا به تامین گاز روسیه، باید به تامین “حدود 2 درصد گاز روسیه” از سوی روسیه نیز توجه شود. واکنش نهایی، که اقتصاد روسیه را فلج خواهد کرد.

تحلیلگران اعلام کرده اند که در حال حاضر مهمترین سلاح غرب و همچنین روسیه تحریم است که در کوتاه مدت برای روسیه مشکلی ایجاد نمی کند پوتین دردسرساز است.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما