lancerbanner

کمیسیون همچنین با ادغام با حذف ترجیحی مخالفت کرد

[ad_1]

یکی از اعضای کمیسیون بودجه گفت: این کمیسیون با توجه به سابقه خود همچنان به پرداخت نرخ های ترجیحی ادامه می دهد و به همین دلیل تبصره الحاقی را به همان شکل گزارش قبلی به بودجه اضافه می کند.

محمدرضا میرتجدالدینی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کمیسیون بررسی مراجع از صحن بودجه عمومی اعلام کرد:

وی افزود: به ویژه سهامداران دیوان عدالت تایید شده اند.

این عضو کمیسیون تخصیص بودجه 2 در خصوص نرخ ترجیحی گفت: در کمیسیون اولویت نرخ ترجیحی مورد جدیدی تایید نشده است، بنابراین کمیسیون گزارش قبلی خود را با توجه به اینکه دولت از جمله بانک مرکزی مجاز به تخفیف، فروش، تئاتر و یا مبادله منابع ارزشمند حاصل از صادرات نفت، گاز، میادین گاز، منابع نفت و گاز و سایر منابع غیر از قیمت کالاهای الکترونیکی است که در صورت تصویب معادل 2 می شود. میلیارد ریال به ازای هر ریال تجهیزات اساسی، دارویی و پزشکی بر اساس قیمت تخصیص ترجیحی دارند.

میرتجل دینی گفت: همچنین در تبصره ۲ هزار میلیارد تومان با حمایت دولت و تخصیص کمک برای کالاهای اساسی و خرید گندم تعیین شده است.

وی در خصوص بحث تسهیلات بانکی نیز گفت: مقرر شد کمیته راهبری تشکیل شود و سایر موارد بررسی و پیشنهادات جدید ارائه شود.

میرتجل دینی درباره موضوع تئاتر نفت در تبصره لایحه بودجه گفت: دولت برای تئاتر نفت 4.5 میلیارد یورو بودجه در نظر گرفته بود با توجه به اینکه کمیسیون پنج و نیم میلیارد یورو اضافه می کرد، اما امروز این رقم به دست آمده است. سه میلیارد یورو است بنابراین مبلغ هفت و نیم میلیارد یورو نفت تصویب شد. پیش از این در صحن علنی مقرر شده بود که دولت روزانه یک میلیون و 5000 بشکه نفت را به قیمت 775 هزار بشکه بفروشد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما