lancerbanner

آپدیت گوشی موبایل با کمترین قیمت خرید

[ad_1]

در رفتن Samsung Galaxy M11، Xiaomi Poco M4 Pro 5G و OnePlus 7 Pro جدیدترین تلفن های همراه بازار هستند که هیچ اتصالی ندارند. گلکسی M11 حدود 2.5 میلیون تومان قیمت دارد و خرده فروشان می گویند برای افرادی ساخته شده که حداقل یک انتظار از تلفن همراه دارند. هر چند که ممکن است، M11 بدون شوخی ظاهر می شود. Xiaomi Poco M4 Pro 5G راه زیادی را برای ادعای پیشتاز بودن طی کرده است و شاید به دلیل اینکه در بازار 60 میلیون ارزش دارد، ممکن است فکر کنید سردرد در حال بدتر شدن است، اما در عمل حتی شیائومی نیز شکست خواهد خورد. حتی آنهایی که سست ساخته شده توسط خود. یکی از بدترین قسمت‌های این مجموعه، OnePlus 9 Pro است که ادعا می‌کند فضای ارزشمندی است، اما از پس هزینه‌های کاغذی برنمی‌آید و به اندازه کافی در بازار حضور ندارد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا مردم به این نکته اشاره می کنند که حتی اگر نسخه ون پلاس 3 را روی زمین ببینند، نباید زحمت تحمل آن را به خود بدهند، زیرا ارزشی ندارند. این مقاله یا بخش به منابع یا مراجعی نیاز دارد که در نشریات معتبر و شخص ثالث ظاهر شوند.

سامسونگ گلکسی M11 سه میلیون تومان

به گزارش فرارو، سیری ام یکی از مظلوم ترین گوشی های موبایل بازار است. در حالی که سامسونگ تمام انرژی خود را بر روی ساخت سری S لوکس متمرکز می کند و عموم مردم بیشتر نگران وضعیت مالی و اعتبار سری A هستند، S-M یک گوشی متوسط ​​و تنها است. گلکسی M11 ظاهری مشابه دارد و به نظر می رسد که دارای ارتفاع 2 میلی متر، عرض 1 میلی متر و ضخامت 3 میلی متر است. فقط رنگ سبز را نادیده بگیرید. سنگینی این گوش گرم می شود تا شرک و طمع خود را با خود احساس کنید.

سامسونگ از همان ابتدا روی این دستگاه پلاستیکی کار کرده است. در مورد سخت افزار، وضعیت بدتر است. بریده اصلی یک اسنپدراگون 3 است که با نانومتری معماری طراحی شده است. حتی در سال 2 به عنوان قدیمی ترین و قدیمی ترین محسوب می شود. نمونه اولیه گرافیکی Adreno همچنین به M11 کمک می کند تا عملکرد خود را در حین انجام بازی بهبود بخشد. در عوض با کمک چهار گیگابایت حافظه می توانید به طور موقت حافظه را اضافه کنید تا گوشی ها قطع نشوند و اپلیکیشن ها به صورت خودکار بسته نشوند.

نمایشگر IPS هدست M11 با سایز 4.5 اینچ فوق العاده قدرتمند است اما در نهایت می تواند تصاویر را با فرمت HD نمایش دهد و تراکم پیکسلی آن به 268ppi می رسد. از نظر اقتصادی می توان از این موضوع دور شد اما از نظر فنی تنها یک گلوله در پشت سر می تواند از راه دور جواب مستقیم بدهد. سامسونگ حتی برای طراحی این نمایش وقت نگرفت و مانند شایعات سه سال پیش، قیمت را در صفحه 3 درصد قرار داد. انجام این کار حواشی گسترده ای ایجاد می کند و باعث ایجاد حس بی کفایتی می شود.

آپدیت گوشی موبایل با کمترین قیمت خریدسامسونگ حتی به تایمر نمایش از بالا نگاه نکرده و مانند تیتر سه سال پیش در مقایسه با صفحه روی بدنه 3 درصد است.

اگر گوش را بچرخانید، کیسه های پلاستیکی بیشتری خواهید دید، اما سه دوربین دوچشمی خواهید داشت. همچنین تصور می شود که آنها بیش از حد کار می کنند، اما در عمل دقت آن 3 مگاپیکسل است و با پنجره دیافراگمی f / 1.8، فاصله کانونی 2 میلی متر و اندازه سنسور 1 / 3.1 اینچ است. در کنار این سنسور، یک سنسور با وضوح پنج مگاپیکسلی و یک سنسور عمق با وضوح دو مگاپیکسلی وجود دارد که چهره و شکل دارد، اما عملکرد آن مشخص نیست. اکثر مردم فکر می کنند که می توانند به زور وارد حیاط خلوت شوند تا مشتری را اغوا کنند. فلسفه پشت بقیه احتمالات مشابه گلکسی M11 است. به عنوان مثال، یک افکت حساس در پشت قاب وجود دارد که هر دو بار یک بار کار نمی کند. سامسونگ سخاوتمندانه گلکسی M11 را به جای ظرفیت باتری انتخاب کرده است: پنج هزار میلی آمپر ساعت.

فرار از نگاه: ضربه نهایی را فروشندگان به پکر گلکسی ام 11 وارد کردند و در قسمت توضیحات: سالمون مناسب! چه چیزی بدتر از این؟

گلکسی M11 در یک نگاه

ابعاد

وزن

پردازنده

حافظه‌موقت

غرفه داران

دوربین دوچشمی

باتری

2.3×4.5x میلی متر

داغ

اسنپدراگون ۴۵۰ (nm)

چهار گیگ

1.2 اینچ ۷۲۰p

5 مگاپیکسل

5000 سرعت نظامی + شارژ سریع و وات


Poco M4 Pro 5G شش میلیون تومان

شیائومی گوشی Poco M4 Pro 5G را در تاریخ 9 نوامبر، 2 نوامبر سال جاری معرفی کرد. به همین دلیل در بازار ایران هندوانه ای را حساب می کنند که هنوز امتحانش را پس نداده است. قیمت جهانی کمتر از 5 دلار و در بازار ترکیه حدود پنج هزار لیر است اما در ایران حدود شش میلیون تومان به فروش می رسد. اولین نکته مثبت در مورد Poco M4 Pro 5G طراحی جسورانه و یکپارچه آن است. شیائومی این گوشواره ها را در سه رنگ آبی، خاکستری و زرد به بازار عرضه کرد و باید در نظر داشت که ارتفاع این گوشواره 3 میلی متر، عرض 2 میلی متر و ضخامت آن 2 میلی متر است. حالا یک صفحه نمایش 4.5 اینچی و 2 اینچی اضافه کنید. نتیجه تا حدی ناامید کننده است، زیرا با گوش چاق و زشتی مواجه هستیم.

پنل جلویی Poco M4 Pro 5G از شیشه ساخته شده است. پشت قاب و فریم سر از نوعی پلاستیک ساخته شده و سطح نمایشگر حدود 5 درصد فریم سر است. در گذشته، ما با دوربین دوچشمی تقریباً دشوار و پیچیده روبرو شده ایم. این روش شیائومی دوست داشتنی برای پریدن از روی باند است، اما چه؟ تنها دو سنسور وجود دارد که وضوح اول برابر با 8 مگاپیکسل و وضوح دوم برابر با هشت مگاپیکسل است. عکس های گرفته شده با این دوربین دوچشمی در شرایط نوری خوب، متوسط ​​و ضعیف هستند. دوربین های سلفی از وضوح 3 مگاپیکسل، وضوح 2 مگاپیکسل و دیافراگم پنجره عریض f / 2.5 استفاده می کنند. او می‌خواست از او عکس گرفته شود.

میان رده Dimensity 810 با نسل پنجم تلفن همراه سازگار است، حافظه موقت شش گیگابایتی دارد، اما از هر نظر بی اهمیت و بی اهمیت به نظر می رسد. با قیمت 6 میلیون و 6000 تومان ترجیح داده می شود که یک گیگابایت کار با اسنپدراگون تمام قد یا حداقل هشت گیگابایت حافظه داشته باشید. حداقل من اول از همه توضیح ندادم.

آپدیت گوشی موبایل با کمترین قیمت خرید

1.2 میلیون سلول در بازار ترجیح داده می شود.

نمایشگر Poco M4 Pro 5G از نوع IPS انتخاب شده است تا از شفافیت کافی اطمینان حاصل شود. این صفحه کاملاً HD کار می کند و تراکم پیکسلی آن در حدود 400ppi است. عبور عمدی آن قسمت تقریبا غیرممکن است زیرا اشتها منابع باتری بیشتری را مصرف می کند. ضربه روی لب، باتری با ظرفیت پنج هزار میلی آمپر، شارژ سریع Adabtor 2 وات با قابلیت شارژ کامل در 3 دقیقه یکی دیگر از Poco M4 Pro 5G است.

فرار از نگاه: موقعیت مکانی Poco M4 Pro 5G توسط برادران Mi 10T Lite 5G، POCO X3 و POCO X3 Pro در بازار تهدید می شود. یک اسب فقیر بهتر از بی اسبی است.

Poco M4 Pro 5G در یک نگاه

ابعاد

وزن

پردازنده

حافظه‌موقت

غرفه داران

دوربین دوچشمی

باتری

1.2 × 1.2 × 1.2 میلی متر داغ مدیاتک 810 5G شش گیگابایت 5.5 اینچ تمام HD

سنسور دوگانه 3 مگاپیکسلی

5000 سرعت نظامی + شارژ سریع و وات


OnePlus 9 Pro 2 میلیون تومان

ون پلاس فروردین امسال از مدل 4 پرو رونمایی کرد. در آن زمان قیمت آن بیش از هزار دلار بود، اما در گذشته وجود داشت و به قیمت 3 دلار فروخته می شد. دردان وان پلاس عزیز به بازار ایران رسیده و قیمت آن بین 2 تا 3 میلیون تومان است. یعنی اگر همین هزار و دو دلار را فرض کنیم دوستان هر دلار را با ما 5 هزار تومان حساب می کنند و اگر این دلار را بر اساس آن حساب کنیم هر دلار برای خریداران وان پلاس 9 پرو حدود 7 هزار تومان می شود. تومان.

Van Plus 7 Pro دارای یک گوشی پرچمدار است. آیفون 7 و گلکسی اس 6 برای رقابت با سرفصل های بازار در نظر گرفته شده اند. به همین دلیل، در این صفحه، اندازه صفحه نمایش 4.5 اینچ است که تصویر را با دقت “در” 3 نقطه منعکس می کند. فناوری به کار رفته در ساخت آن از نوع سوپر AMOLED بوده و تراکم پیکسلی موجود در آن به رقم خیره کننده 535ppi رسیده است. به اندازه کافی روشن، بسیار اشرافی و بسیار شاد. یعنی می تواند خودش یک کار خوب انجام دهد. با وجود این، ون پلاس از نظر فنی توانایی نصب یک باتری با ظرفیت بیش از 4000 آمپر را نداشت. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید. اگر تحمل و مدارا داشته باشید، روزی می توانید کار کنید. این دقیقاً همان شیوه اداره کشور است که او در روسیه از آن استفاده کرده است. در داخل جعبه اما یک شارژر با شارژ 2 وات به عنوان سریع ترین ظرفیت شارژ در نظر گرفته می شود، در حالی که خریداران آیفون و گلکسی اس باید شارژ جداگانه ای را ارائه دهند. در اینجا ویژگی onePlus 9 Pro است! می توانید از همان آدابتور برای شارژ 3 دقیقه تا 0 دقیقه استفاده کنید. اگر Adabtor بی سیم با توان 2 وات باشد، تنها 2 دقیقه طول می کشد تا باتری از صفر به 5 درصد کامل شود.

آپدیت گوشی موبایل با کمترین قیمت خریدباتری OnePlus 9 Pro بین صفر تا 5 درصد و تنها 1 دقیقه است.

دوربین دوچشمی چهار بعدی ممکن است سنسور اصلی 3 مگاپیکسلی را نیز لمس کند، اما لبه با سنسور عکس به خوبی کار می کند و با کمک یک سنسور 3 مگاپیکسلی، OnePlus 9 Pro رقیب Galaxy S21 است. هشت گیگابایت حافظه قت موقت دست به دست، Snapdragon ترا سازگار با نسل پنجم برای حفظ سرعت و کارکرد OnePlus 9 Pro

فرار از نگاه: در عین حال می توانم چند گوشی اندرویدی دیگر بخرم که تا 5 گیگ حافظه دارند. OnePlus 9 Pro همیشه ساده ترین و پرفروش ترین نسخه OnePlus 9 Pro خواهد بود.

OnePlus 9 Pro در یک نگاه

ابعاد

وزن

پردازنده

حافظه‌موقت

غرفه داران

دوربین دوچشمی

باتری

1.2 × 1.2 × 1.2 میلی متر داغ اسنپدراگون 888 5G هشت گیگابایت 4.5 اینچ تمام HD چهار مگاپیکسلی حساس ۴۵۰۰ سرعت نظامی + شارژ سریع و وات

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما