lancerbanner

تمرین بزرگ استقلال امروز چه بود؟ :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811900 |
03 مارس 1400 ساعت 00:32 |
9,777 بازدید |

3
دیدگاہ

ناخن ها صاف می شوند

هواداران استقلال امید زیادی به تصویب این خبر یا شایعه شدن غفوری در رسانه ها دارند اما …

به گزارش «سه ورزش»، همه چیز با تمرین یک به یک شروع شد. البته بازیکنان و کادرفنی حاضر در تمرین استقلال نمی دانستند که بطری آب روی زمین افتاده و تمرین را ترک کرده است. با اینکه مربیان دنبال اسم می گشتند و سعی می کردند از این عصبانیت خلاص شوند.

اما اتفاقا کسانی که به استقلال اعتقاد دارند به شدت معتقدند با انتشار این بیانیه یک بیانیه واقعی شکل گرفته است. جایی که این خبر در خروجی 3 خطی در صفحه زیر آمده است: «با اعلام استقلال تیم فوتبال، وریا غفوری روز دوشنبه 11 اسفندماه به دلیل تخلف انضباطی در تمرین استقلال بازداشت شد. و شرکت مجاز برای شرکت در تمرینات وجود داشت.»

زمان انتشار این پست در صفحه اینستاگرام استقلال 4 و 8 دقیقه بعد از ظهر بود و هنوز دقایقی باقی مانده بود تا استقلالی ها و البته پرسپولیسی ها از این خبر غافلگیر شوند.

حتما می دانید که برای استقلال ورایتی یک بازی معمولی نیست. و در تمام این سال ها در بین همه مربیانی که در استقلال حضور پیدا کرده اند یک نماد و یکی از بهترین بازیکنان تیم و چهره ای صعب العبور وجود داشته است. با این حال شاید خرید صالح هرادانی باعث ایجاد استقلال بین تیم، مرز دو طرف و استقلال کادرفانی شده باشد که با پول امروز مصادف شد.

در حالی که شاید کاپیتان قبلاً به فکر خودش نباشد، در حالی که ماما در تیم ملی حضور دارد، او یک رقیب جوان و مستقیماً تا استقلال است. اما فوتبال به هیچ وجه مقدمه نیست و اتفاقاً همینطور بوده و خواهد بود و عامل سنی برای همه بازیکنان موضوع اصلی و مهم است. حتی برای ستاره های مطرحی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که یکی از سخت ترین فصل های فوتبال را پشت سر می گذارند.

محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال دقایقی تمام تلاش خود را کرد و با آرامش موضوع را توضیح داد و در تمرین استقلال در هر صورت با توجه به جایگاه و البته محبوبیتش توضیح داد. موضوع از نظر گرامری حل شده است اما جست و جوی خبرنگار برای گفت و گو با موضعی گذشت و اعلامی و بعد از تمرین بی نتیجه ماند.

در بازی این هفته استقلال به مصاف تراکتور رفت که در اواسط نیمه دوم جای خود را به جزین حردانی داد اما در دیدار مقابل فجر حاضر نشد. البته مدیران میانی بار و اطراف آن می‌توانند موضوع را به شکلی سرگرم‌کننده هدایت کنند و ماجراجویی از دست ندادن ناخن‌ها با تلاش برای سیاه‌کردن ناخن‌ها در عمل، هرچه زودتر خود استقلال است. مشکلی که نیاز به یک حاشیه اضافی دارد.هیچ کاپیتانی وجود ندارد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما