lancerbanner

کار از راه دور مفیدتر و سازنده تر از حضور است

[ad_1]

بر اساس داده های منتشر شده در نتایج یک مطالعه در بریتانیا، فرآیند باز و بسته شدن در، برخلاف گزارش های قبلی، بیشتر در دفتر یا محل کار انجام می شود.

به گزارش یورونیوز، اداره ملی آمار بریتانیا با انتشار این داده ها بیان می کند که کار از خانه می تواند مفیدتر و سازنده تر از جابجایی به یک اداره یا محل کار باشد.

یکی از مهم‌ترین گزارش‌های اداره ملی آمار بریتانیا این بود که بین اکتبر تا 3 دسامبر، سه ماهه اول سال، سالی بود که در آن تولید یا خروجی هر نیرو از سطح ویروس قبل از تاج گذاری، یعنی 1.2 فراتر رفت. درصد ثبت شده

در ادامه این گزارش آمده است که کار خروجی و افتتاح نیز در این بازه زمانی بیش از ساعتی کار بیش از 5 سال بوده است.

این یافته ها حاکی از آن است که حتی با گسترش omnikron قادر مطلق در خانواده ها، عامل حیاتی عملکردی تحت تأثیر خانه در نظر گرفته نمی شود.

انتشار پست ملی کانادا به این معنا که این گزارش به آنها تقدیم می‌شود، براساس «برآورد و ارزیابی‌های مبتنی بر تولید ناخالص داخلی بریتانیا و آخرین آمار بازار این کشور» است و خاطرنشان کرد که این گزارش اما تنها بر اساس آن عدم دستیابی به یک نتیجه نهایی.

بارت فین آرچ، پروفسور مطالعات خارجی در دانشگاه منچستر، می‌گوید: «آنچه می‌توانم بگویم این است که تنها چیزی که به یاد می‌آورم کار از خانه است، تلاش برای دور شدن از مسیر توجه.

تعدادی از محققین کانادایی نیز در میان کارکنانی که پس از یک سری بیماری از دفاتر خود اخراج شده بودند، بررسی کارکنان را انجام دادند.

یافته‌های این گروه از محققان کانادایی که در آوریل گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که اکثر کارمندانی که در شیفت کار می‌کنند (حدود 5 درصد از آنها) کمتر در خانه مشغول به کار هستند.

در این گزارش همچنین آمده است: بیش از نیمی از کارمندان (5 درصد از آنها) گفتند که تقریباً در هر ساعت به همان میزانی که قبلاً در دفتر کار می کردند، کار می کنند در حالی که حدود یک سوم کارمندان (2 درصد از آنها) میزان کار در هر ساعت بیشتر از قبل است.

بر اساس این گزارش، تنها 3 درصد از کارکنانی که تحت بررسی قرار گرفتند، گفتند که حجم کاری کمتر از میزان ساعتی زمان صرف شده در اداره یا محل کار است.

بر اساس تحقیقات انجام شده در بریتانیا و کانادا، این معکوس شدن منجر به افزایش انتشار گازهای گلخانه ای شده است، اما برخی کارشناسان معتقدند ممکن است فرسودگی و پارگی آن استرس و اضطراب را تشدید کند.

فکر نمی‌کنم شرکت‌ها اینقدر منتظر بمانند تا بگویند اکنون می‌توانید 4 ساعت در روز کار کنید، زیرا فکر می‌کنند مدت زیادی منتظر هستند.

تولید و پردازش طبق دفتر آمار ملی انگلستان، حاشیه ناخالص بر اساس ارزش کالاها و خدمات تولید شده برای مصرف نهایی در یک صنعت پس از تعدیل برای تأثیر تغییرات قیمت محاسبه می شود.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما