lancerbanner

ماه چربی سوزی در بازارها

[ad_1]

یازدهمین ماه به پایان رسید و در حالی که منتظر اخبار و اتفاقات مرتبط برای احیای مجدد کارمان در بازار هستیم، آن را به بازار عرضه کرده ایم. به این ترتیب نرخ دلار بیش از ۲ درصد کاهش یافت و سکه نیز ۲/۳ درصد ارزان شد. بازارهایی که مدتی در اطراف بوده اند منتظر رشد هستند.

بر اساس گزارش بورسیه های جهان اقتصاد که در دو ماه اخیر رکود را نرم کرده است، در یازدهمین ماه سال روندی جدی در بین خریداران، فروشندگان و انکار و ترس از قدردانی وجود دارد که تقریباً صفر و رشد فقط 1/2 درصد با تداوم پتانسیل چربی سوزی در بازارهای غیرمولد و روشن، برخی از ابهامات وجود دارد اما امیدواریم با حرکت سرمایه در جهت سهم بازار که بتواند نقشه تولیدی در اقتصاد کشور ایجاد کند، سالی متفاوت برای بورسیه و اقتصاد کشور رقم بخورد.

ماه چربی سوزی در بازارها

شاخص قیمت کانال پنجم در بازار به کمترین میزان خود در دو ماه گذشته رسید. در ادامه اخبار مثبت پامپاز و بهبود انتظارات در خصوص دستیابی سریع به نیروی جدید هسته ای ایران و قدرت های جهانی، دلار می تواند پنجمین انقلاب زمستانی خود را ثبت کند. شاخص ماهانه دلار آمریکا نیز منفی است و معادل منفی منفی 7 درصد است.

کاهش ارزش دلار در ماه منهای ۸ درصد گزارش شد. بنابراین، ابتدا این شاخص مهم به ماه جاری و همزمان با آغاز دور هشتم مذاکرات اختصاص یافته است. دلالان بازار آزاد تهران نیز در کانال آخر کانال 25000 تومان و در انواع پیشنهادی گروه ها و کانال های مجازی در جستجوی علاقه خریداران معدود این فضا از 100 تا 200 تومان درخواست دارند. اما بین خرید و فروش اسکن آمریکایی در بازار آزاد تهران تفاوت معناداری وجود دارد. نرخ روز گذشته دلار در بورس آزاد تهران به سطح 25 هزار و 950 تومان رسید.

روز شنبه 9 بهمن ماه، دلار به کاهش خود ادامه داد. اسکناس آمریکایی در ساعات اولیه پنجمین روز آخرین روز بازار، در دو ماه گذشته، خود را تجربه کرد و 25 هزار تومان وارد کانال شد. طی چند روز گذشته مشاهده شده است که برخلاف نرخ‌های پیشنهادی گروه‌ها و کانال‌های مجازی که در گام‌های اولیه کانال ۲۶ هزار تومان در نوسان است، ارزش بازار مرکزی ۲۵ هزار تومان در کانال است. تحلیلگران بازار می گویند که تفاوت بین ارزش دلار و ارزش دلار به دلیل تقاضای زیاد و علاقه معامله گران به معامله و حتی سود است. این افراد همچنین بر این باورند که کاهش حجم معاملات بازار تهران طی هفته های گذشته منجر به کاهش مداوم نماگر شاخص قیمت بازار در آینده شده است و معامله گران را مجبور به توطئه با خریداران کم در بازار کرده است. نمایندگی های تهران به دلیل امکان خرید سریعتر از توافق اخیر ایران و گروه 1+4، آن را ارزشمند می دانند.

شاخص ماهانه دلار نیز در ماه قبل به منفی ۷ درصد رسید. این نشانگر میزان کاهش یا افزایش قیمت اسکن های آمریکایی در ماه را نشان می دهد. از ابتدای سال تا امروز و البته بعد از این ماه، بهمن ماه 30 اردیبهشت بهترین 30 روز سال را 1400 دلار می داند. در پایان روز، دلار در بازار آزاد تهران با 250 تومان کاهش قیمت نسبت به تعطیلات آخر هفته گذشته به سطح 25 هزار و 950 تومان رسید.

سکه امامی نیز در اولین روز هفته جاری توانست 11 میلیون تومان برداشت کند و در مقایسه با قیمت روز گذشته 11 میلیون و 840 هزار تومان، 160 هزار تومان معامله شد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما