lancerbanner

گل محمدی: پرسپولیس به سمت قهرمانی نمی رود

[ad_1]

یحیی گل محمدی پس از دیدن پرسپولیس و آلومینیوم که با بازی صفر همراه بود، گفت: ما سخت بازی کرده ایم و به کادر فنی آلومینیوم تبریک می گوییم چرا که تیم ساخته شده از نظر فنی و تاکتیکی بازی می کند. بازی مقابل این تیم کار سختی است.

وی افزود: آنها جایگاه دارند اما ما می توانیم از موقعیت خود استفاده کنیم. در هر دقیقه از بازی ما تحت فشار بودیم و فکر می کنم باید از این فشار عبور کنیم تا بازی را کنترل کنیم. شاید با هم هماهنگ نباشیم اما از بچه ها به خاطر زحماتشان تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه دو بازیکنی که گلزنی جایگزین و جانشین آنها شد، گفت: بازیکنانی که از زمین اخراج شدند، زحمت خودشان را کشیدند و خوب بازی کردند. دو پرنده که روی زمین آمدند و شکوفا شدند، انرژی زیادی داشتند و این انرژی به آنها کمک می کرد تا گل بپرند. وقتی تیم می آید، همه تیم می آیند و زمان تمام می شود، بخت برای من است. با تشکر از همه کسانی که سختی ها را تحمل کردند.

گل محمدی با بیان اینکه رقابت استقلال با استقلال و اینکه کدام تیم برنده این ماراتن می شود، گفت: هفته ها تا مشخص شدن قهرمان باقی مانده است. استقلال تیم با انگیزه است و امسال تقویت شده و تیم خوب و محترمی است. آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند و در این فصل عملکرد خوبی دارند. ما این فصل را زمان سختی در حمل و نقل نمی دیدیم، اما تسلیم نمی شویم. بازیکنان انگیزه و قهرمانی بیشتری نسبت به آنچه به دست آورده اند دارند.

به خصوص رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت به پرسپولیس به پرسپولیس گفت: این دیدار اولین بازی رامین بود و او خوب کار کرد اما همچنان باید بهتر شود. شرایط فیزیکی و تاکتیکی ایده آل نیست، اما این بازی ها کمک می کند، به تدریج بهبود می یابد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس به ویژه در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات در روند کار تاثیر دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: من شخصاً به این مسائل توجه نمی کنم، چون بحث های فنی و غیر فنی ریز و درشت خودمان را داریم. هرکسی که می خواهد رئیس فدراسیون شود، باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و خودمان روی مسائل و مشکلات تمرکز کنیم و به نتیجه برسیم. ما این کارها را نمی کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم.

گل محمدی نیز در نشست خبری گفت: بازی را برای خودمان سخت کردیم، چون نتوانستیم زیر فشار حریف پاس بدهیم. شکلی که تیم قبلا داشت ما نمی توانستیم همیشه به خاطر پرس حریف یا خود روحی-روانی و جسمی حریف نشان دهیم و بازی کنیم. حریف تحت فشار خواهد بود و بازی تمام می شود و آنها مساوی می شوند. ما باید نسبت به این موضوع حساس تر و مراقب باشیم. بازی امروز درس خوبی برای ما بود تا بتوانیم روی بیشتر نقاط ضعف و قوت تمرکز کنیم و باید روی کار تیمی کار کنیم. این دیدار در آینده کمک بیشتری به پرسپولیس خواهد کرد. باز هم از شما برای تلاش لحظه آخری برای پیروزی تشکر می کنم. بازی آرام نبود و ذهنیت بازیکنان در اکثر مناظره ها کمک می کرد و این شخصیت قهرمان در سال های آخر بازی امروز تاثیرگذار بود.

گفت: نمی دانم چه بگویم. من با او صحبت نکردم و شاید اطرافیانش که دوست بودند و به پرسپولیس می آمدند. از طرفی دوستی ما با تظاهرکنندگان نبود.

سرمربی پرسپولیس در سخنان ویژه خود درباره حضور رضا درویش در حضور مهاجمان خارجی گفت: گرفتن یک خارجی در این بخش بسیار سخت است زیرا هیچ بازیکنی نمی تواند با تیم دیگری خوب بازی کند اما شایسته است برای گرفتن رضایت دهید.» دستگاه های اشعه ایکس در بازار رایگان هستند زیرا کیفیت آنها خوب نیست. نمایش را از روی فیلم تماشا کردیم و تصمیم گرفتیم چند جلسه داشته باشیم و از نزدیک تماشا کنیم. اما با توجه به اینکه زندگی روزمره بد نیست، باید بدانیم که چه شرایطی دارد. ما به خاطر بازی در خارج از کشور این شرط را پشت سر گذاشتیم و نمی دانیم شرایط چگونه است.

گل محمدی در واکنش به عدم حضور گلزنی عبدی در حمله به پرسپولیس عنوان کرد: در این صورت انتظار بیشتر از عبدی است. شاید روز بد بد باشد و به نظر من روز عبدی جذاب نباشد. حمید پاکدل اما انرژی به زمین آمده است و بوی گل را می توانی ببوی تا من خداحافظی کنم و حالم خوب شود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم ضعیفتر از پرسپولیس است یا قویتر، گفت: بحث مهمان نوازی و مهمان نوازی بسیار مهم است. بازی در اراک شرایط خاص خودش را دارد. آلومینیوم به عنوان تیم میزبان شرایط بهتری دارد. در بازی شرایط فنی خوبی نداشتیم. اراکیاها واقعا تیم خوبی هستند و در فصول خطرناک هستند. آلومینیوم تیمی نیست که به راحتی مقابل سربازان و استقلال رقابت کند و فقط پرسپولیس نیست. آلومینیوم امسال یک پدیده بوده است.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما