lancerbanner

بورسیه پیش بینی شب عید سهام و پروژه های کوچک بیشتری بازی کنید!

[ad_1]

در رفتن تحلیلگران بازار بر این باورند که نماگر بورس نیز در یک کانال نزولی قرار دارد، با توجه به اینکه حجم معاملات همچنان پایین است، در این شرایط پتانسیل شکست در این کانال نزولی دیده نمی شود، تمایل به فروش و همچنین جلوگیری از کاهش سازمان از تبدیل شدن به یک بازار قانونی و قانون اساسی، به بازار مثبتی منجر شده است.

به گزارش فرارو، این روزها با کمی فشار بیشتر بازار فروش رفته است. از یک سو زمزمه های اجماع مجدد بر سر احتمال افزایش قیمت دلار، این موضوع را به محرکی منفی برای بازار تبدیل کرده که در نتیجه وضعیت فعلی برای اکثر فعالان بازار گنگ و مبهم شده است. تحلیل را تحت الشعاع قرار داد.

با توجه به ارزش بیشتر بورس ها و فرابورس ها، این روزها در نظر گرفتن سبد معقول منطقی تلقی می شود، اما توجه به دو نکته مهم، اول اینکه بلندمدت را ببینیم و منتظر رشد عجیب و غریب در کوتاه مدت نباشیم. در مورد خرید و فروش، این امکان برای سهامداران وجود دارد که به گونه ای عمل کنند که بتوانند سود معقول و معقولی کسب کنند.

بورسیه پیش بینی شب عید  سهام و پروژه های کوچک بیشتری بازی کنید!او نمی خواست بورسیه دیگری را از دست بدهد
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه نباید از بورس انتظار رشد داشت، گفت: با توجه به اینکه تا پایان سال زمان زیادی باقی مانده است، به نظر نمی رسد بورسیه به سمت رشد حرکت کند، از سوی دیگر موضوع زمان و ارزش است.بازار به پایان رسیده است اما یک نکته مهم در اینجا وجود دارد که صعود بورسیه به تاخیر افتاده است.

وی افزود: افرادی که توجه جدی به خرید سهام دارند و منتظر قیمت های بیشتر هستند اما با توجه به اینکه سایر بازارها بهبود چندانی نمی بینند به هدف خود نمی رسند، ارزش معامله در بازار از بین می رود. چند روز گذشته.» نکته این است که از یک سو برخی از فروشندگان در بازار وجود ندارند، زیرا بسیاری از آنها خودکفا هستند و نمی خواهند سهام خود را در چنین شرایطی بفروشند.

آقابزرگی گفت: آنها بدون توجه به فروشنده در بازار منتظر بهبود شرایط بازار هستند تا متحمل ضرر نشوند، منتظر افزایش این قیمت ها هستند و همچنین منتظر آمدن قیمت ها هستند. با تلاش بیشتر، بنابراین این حجم کاهش نشان می دهد که بورس تحصیلی راکد شده است و تا زمانی که تقاضا برای خرید افزایش یابد این وضعیت ادامه دارد.

این سهم فعال بازار با تاکید بر اینکه سرمایه داران بازار خواهان کنترل بازار با صنایع دستی هستند، می افزاید: اگرچه این صنایع دستی تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست، اما به هر حال شاخص کل بورس تحت کنترل است و این نوسانات جزئی بوده است. ، ما شاهد این بودیم، امیدواریم موضوع همین باشد، این از نظر بورس فنی است، خود به نقطه تعادل نزدیک است و در نظر گرفته شده است که بورسیه در سال آینده مانند سایر بازارها گشایش معقول و منطقی داشته باشد. . .

آقابزرگی ادامه داد: در نتیجه ممکن است برخی مانند سال دیگر با بورس موافق نباشند، اما بازار گشایشی منطقی برای سرمایه گذاران ایجاد کند، بنابراین برخی دیگر نتوانند برای مدت کوتاهی به دنبال معاملات نجومی در بورس باشند. کسب‌وکارها، بازارهای سرمایه‌گذاری بین مدت و بلندمدت متفاوت هستند، همچنین در بازار فضا تخصص دارند و کسانی که به دانش برای سرمایه‌گذاری در بورسیه نیاز دارند، می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل افرادی که در دو سال اخیر با بورسیه سرمایه گذاری کرده اند باید آموزش ببینند تا بتوانند برای مدت طولانی در بازار حضور داشته باشند و کارهایی را که انجام می دهند تجزیه و تحلیل کنند، بنابراین توجه کنید که در ماه‌های آینده خواهیم دید که بورژوازی با یک حرکت آرام به حرکت خود ادامه خواهد داد و ضربه دیگر از شوک‌هایی که فرود آمده و رشد خواهند کرد صحبت نخواهد کرد.

این کارشناس بورس با اشاره به اینکه تا پایان سال نماگرها نوسان محسوسی نداشتند، با توجه به اینکه همین منابع در اختیار سهام های خرد است و انتخاب این نهادها بیشتر است، وارد بازار نشد. نسبت به کل بازار برای خود سهامداران قابل توجه است و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما