lancerbanner

وزیر کشور در امور اقتصادی

[ad_1]

حجت عبدالمالکی قبل از ورود در توئیتر به شهرت رسید. سال 1399 در توییتر نوشته شد. با بیان اینکه توجه کاربران این شبکه اجتماعی فیلتر شده است، این استاد جوان دانشگاه امام صادق (ع) در سال 1400 رئیس بهزیستی شد.

به گزارش اکو ایران، داود دانش جعفری رهش در گفت و گو با هفته نامه شهروند امروز درباره حضور مجدد جوانان در آن دولت توسط محمود احمدی نژاد از دولت برکنار شد. جوانانی که تصور می کردند نظام اداری کشور محافظه کار شده و انقلاب سیاسی 57 نمی توانست به همان انقلاب اقتصادی محافظه کار منجر شود.

جوانانی که علیرغم درک نکردن انقلاب و جنگ، روحیه تجدید حیات و قیام مدعی علیه اشرافیت و آرامش خاطر و این آخرین اقدام رهاسازی داشتند.

با توجه به چالش های اقتصادی ایران، در نیم قرن اخیر حضور اقتصادی آنها مشهود بود، هرچند در همه عرصه ها دست خود را داشتند و نماینده بودند، اما عرصه اصلی اقتصاد بود.

حامی جلیلی یک دفعه طرفدار شد

در میان این جوانان، ظهور کسانی که از همه تئوری ها برای اثبات حرف خود استفاده می کنند، یک نفر در حوزه اقتصاد بیش از پیش پر سر و صدا شده است. حجت عبدالملک وی در مشارکت راهبردی با مرکز مشارکت های استراتژیک مورد اقبال جمهوری اسلامی افغانستان، دولت نهم قرار گرفت و بر کرسی نشست و تعداد آن پنجاه و شش نفر بود. تجربه احمدی نژاد شاید تکرار شده باشد اما نه در تبلیغات انتخاباتی 1400. البته جلیلی که اوایل سال در این تیم حضور داشت از همان ابتدا توییت کرد و از او حمایت کرد.

2 وزیر کشور مشتاق

یکی از ویژگی های نسل جدید سیاست مداران جوان جمهوری اسلامی ابراز اعتماد به نفس و هنر است. این دو کلمه باعث می شود راحت صحبت کنید و هر کلمه را بگویید.

عبدالمالکی علاوه بر اینکه بر هر دوی آنها مسلط است، لهجه واضحی دارد. عبایی مجبور نیست با اقتصاددانان ارشد مقابله کند تا نظراتشان را بیان کند و کمتر آنها را متهم کند. حتی اگر اکثریت گفتند که نظر اشتباه است، آن را فشار دهید. نقطه اوج، روح زمانه بود که در مواجهه با بحث، با پیشی گرفتن اقتصاد ایران از چین مقابله کرد.

هرچه از حجم تجارت خارجی کشور گفته شود کمتر از 70 میلیارد دلار است. او معتقد است اقتصاد رشد نمی کند و اشتغال رشد نمی کند.

او می‌گوید که با مشاور رئیس‌جمهور چین صحبت کرده و از او پرسیده است که آیا چین اقتصاد خود را برای توسعه و پاسخ مناسب به تولید بازگشایی می‌کند یا خیر. وی در ادامه می گوید چین اقتدار خود را رها نمی کند بلکه به دنیا حمله می کند و ایران باید مانند چین باشد.

او در مناصب عالی حرف می زند و مدعی است که می تواند در زمینه های کشاورزی، دانش، اقتصاد، تجارت و هم ارزی اجتماعی سرآمد باشد و ایران را به یک قدرت جهانی تبدیل کند.

وزیری که شایعه حرف بدی نیست

تبلیغات رسانه ای با یک میلیون تومان به شرط آموزش قوی می تواند شغل ایجاد کند.

مهم نیست دیگران چه می گویند، شنیدن این چیز بدی نیست و عمیقاً باور می شود. اعتقاد بر این است که با انقلاب اقتصادی 1400 همه سؤالات در 22 فروردین تکرار می شود و در وزارت کار که نام وزارت تغییر خلق را گذاشته است فرصت اجرای ایده ها را خواهد داشت.

او در هشت سال گذشته نقش اپوزیسیون را بازی کرده و به دنبال راه چاره نیست. او کلیدی را ساخت که اقتصاد ایران را قفل می کند، کلیدی که اتوماسیون منجر به ساخت لامبورگینی در ایران می شود و ایران را بی سود می کند.

افشای فساد

علاوه بر تحول اقتصادی، دانشگاه امام صادق دو هدف دیگر نیز دارد: حذف مؤسسان از ساختار فعلی دولت و مبارزه با فساد.

اولی قاطعانه شکست خورده و با صفوف خود برای تحقیق بحث کرده است. فساد نیز از روزی که مطرح شد در رسانه های حاکم برملا شد. به گفته مصاحبه کننده، مدیری میلیاردها تومان در جیبش دریافت کرده است. مدیر وزارت دارایی 5 سکه خریده و معلوم نیست کجا مصرف شده است. ریشه ها را خشک می کنیم و دست بیگانگان را کوتاه می کنیم.» منتقدان سخنران را مورد انتقاد قرار می دهند و او را به راننده اتوبوس و خانواده بودن متهم می کنند. منتقدان در پاسخ وی انتصاب یکی از اعضای خانواده را تکذیب می کنند و می گویند: در حالی که با دسترسی رسانه ها به اطلاعات سروکار داریم باید منتظر باشیم تا نقاط قوت این دولت به عنوان نقاط ضعف شناسایی شود.

بر اساس گزارش اخیر عبدالمالکی، نام بیش از 100 نفر، عمدتاً روزنامه نگار یا فعال فضای مجازی، در فهرست نهادهای امنیتی کلیدی کشور قرار گرفته است. وی تاکید کرد: «در سال حدود 2000 مدیر در وزارت کار و بیش از تعداد مدیران در سال وجود دارد.

امام صادق، دانشجوی فرهیخته دانشگاه، در این روز به معنای مرکب سوار می شود، در میدان سوار می شود و دستور می دهد و وعده می دهد و افشا می کند، اما این روز را می گذراند و همه سخنان علیه حکومت را باید گفت و ادعا کرد. امروز این مرکب را اول و آخر با همان گذشته به خوبی اجرا و انجام دهید.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما