lancerbanner

پایانه نفت خام تهران با پایان تکمیل تهران مصلای

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون پس از پایان بررسی لایحه بودجه به کمیسیون ابلاغ کرد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال پنجم در جلسه پایانی کمیسیون تلفیق گفت: در راس لیست منابع با سازمان موافقت کردند.

زارعی بیان کرد: جلسه کمیسیون بودجه در جلسه امروز اجرای قانون حمایت از گسترش صنایع دستی ذخایر نفت خام و گاز با استفاده از سرمایه گذاری مردم و اصلاحات و پیش نویس مواد غذایی الحاقی در این خصوص. این قانون که دارای مجوز از وزارت نفت هستند، از این دستور پیروی می کنند که احیای مجاز مواد غذایی از ابتدای اردیبهشت ماه به آنها ابلاغ می شود.

نماینده مردم آباده و بوانات در این دیدار تاکید کرد: همچنین در مواردی که صندوق توسعه ملی به دنبال صادرات معادل نفت خام و گاز خود به صورت مرجع نفتی است، استفاده از مراجع اجباری جایز است. به عنوان وسیله ای برای تامین منابع مورد نیاز، اولویت بندی طرح های پتروشیمی و توسعه مجدد این تاسیسات ارزشمند خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال یکم در ادامه جلسه بر اساس مبلغ یک هزار میلیارد تومان برای کل کشور و یک هزار میلیارد تومان نیز برای ادویه در تهران، تبصره ای در نظر گرفته شده است. این اقدام پس از بررسی مدیریت برنامه و مدیریت کشور و تایید قیمت رسمی نفت خام صادراتی در سایت به تصویب رسید. واردات نفت خام از طریق تاهتر با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تسویه می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس سایر پیش نویس های این کمیسیون تعداد بیشتری از دانشجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور هستند و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات، فناوری و بهداشت در رشته پزشکی و آموزش پزشکی، دانشجویان بر اساس اعتبارات وزارت علوم انتخاب خواهند شد.

کشاورزان اظهار داشتند: اقساط مذکور پس از فارغ التحصیلی و اشتغال به کار به مردم پرداخت می شود.

این نماینده مردم در این نشست اظهار داشت: کمیسیون اعتبارسنجی نیز با تصویب تصویر صحیح از ایران، در اختیار اشخاص حقوقی متخصص در تولید و انتشار محتوای فرهنگی، معرفی ظرفیت‌های گردشی به زبان‌های خارجی با هماهنگی و تصویب وزارت میراث فرهنگی، گردش مالی و دفترچه راهنما یک کسر مالیات قابل قبول خواهد بود.

پیش از این لایحه بودجه در صحن علنی مجلس تصویب شده بود و از ابتدای اسفندماه جزئیات لایحه بودجه در صحن علنی بررسی می شود.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما