lancerbanner

درخواست از نهادهای اطلاعاتی

[ad_1]

رئیس جمهور با اشاره به «مقابله با نفوذ»، «مقابله با شبکه های فساد» و «مقابله با قاچاق مافیایی» در اولویت سازمان های اطلاعاتی است.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان روز دوشنبه در ربع اول این گردهمایی اطلاعاتی سه روزه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی اداری و وزارت اطلاعات این ده امنیتی را تبریک گفت. نیروهای اسلام برای حکومت دین، ارزش های الهی و انسان گرایی بود.

رئیس جمهور افزود: اعتقاد چندانی به پیروزی انقلاب نداشتند، اما امام خمینی (ره) در مقابل همه بی اعتمادی ها ایستادند و بر مبانی انقلاب اسلامی تاکید کردند و با کمک مردم می توانید این اتفاق را بی سابقه کنید. “

امروز پیام انقلاب به کل منطقه و جهان رسیده است

رئیس جمهور افزود: دشمنان می خواهند پیام انقلاب از جغرافیای ایران خارج نشود اما امروز صدای آن به تمام منطقه و جهان رسیده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: دشمنان انقلاب و مردم هر کشور توانمندی را هدف قرار داده و آن را تهدید و تحریم می کنند. دشمنان جمهوری اسلامی از راه های نو و شیطانی استفاده می کنند و از علم و فناوری برای دشمنی مردم کشور استفاده می کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: دشمنان می دانند که امکان شکستن انقلاب اسلامی وجود ندارد، بنابراین در مسیر توسعه و اعتلای کشور توقف می کنند.

نیاز به افزایش دستگاه های اطلاعاتی برای خنثی کردن توطئه های دشمن

وی در ادامه با بیان اینکه برای خنثی سازی توطئه های دشمنان نیاز به افزایش تعداد دستگاه های اطلاعاتی است، افزود:

رئیس جمهور اولویت های دستگاه های اطلاعاتی کشور را «پیشگیری از نفوذ»، «مقابله با شبکه های فساد» و «محو قاچاق مافیا» عنوان کرد.

آیت الله رئیسی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن تغییر، سیستم حسابداری مدیران است، «رهبری و مردم» فاصله است.

ناظران اطلاعاتی مسئولان را از ارزش ها و مردم اسلامی دور نگه می دارند

مدیر چرخ نگاه یکی از مدیران گفت: «نمی‌توانیم، نمی‌توانیم.» نمی‌کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: وزارت اطلاعات باید همیشه چهره انقلابی داشته باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت جایگاه بازداشت و انتقال در تحول نهادها و دستگاه های مختلف، گفت: استقرار و بازداشت در کشور نه اغراق آمیز است و نه از عرف خارج می شود.

رئیس جمهور ادامه داد: مدیران با کمک دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی نهادها و دستگاه های اجرایی را از عوامل نارضایتی مردم از جمله رشوه، فساد و کم کاری پاکسازی می کنند.

مافیای قاچاق و واردات باید با کمک دستگاه های اطلاعاتی برچیده شود.

رئیس‌جمهور در پایان با قدردانی از تلاش‌های رسانه‌های مختلف در حوزه‌های مختلف، اقدامات ناکافی در امر مبارزه با قاچاق کالای سازمان‌یافته، علیرغم تذکرات مکرر مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اطلاعات مخدوش است. کشف و برخورد با شبکه های مفاسد اقتصادی مردم را خوشحال و امیدوار می کند.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما