lancerbanner

ویژگی های جدید اینستاگرام؛ خدمات اشتراک پول برای کسب درآمد

[ad_1]

در رفتناینستاگرام اخیرا اشتراک های پولی را برای تعدادی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده معرفی کرده است که به آنها اجازه می دهد در ازای محتوای انحصاری، ویدیوهای زنده، استوری ها و لوگوی بنفش رنگ با نام کاربری خود، مبلغی ماهانه از طرفداران خود دریافت کنند.

به گزارش فرارو، اگرچه ویژگی اشتراک فقط برای تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده در دسترس است، اکنون در هند برای برخی از تولیدکنندگان محتوا در دسترس است تا با واحد پول محلی هند مشترک شوند.

طبق تصویری که یکی از کاربران توییتر به نام Salman_Memon_৭ به اشتراک گذاشته است، اینستاگرام گزینه اشتراک در حساب‌های منتخب سازندگان را نشان می‌دهد. هزینه این اشتراک ها 89، 440 و 890 روپیه در ماه است. این پرداخت ها از طریق پرداخت درون برنامه ای در سیستم عامل های اندروید و iOS انجام می شود. طبق یک گزارش، قیمت اشتراک مالی در ایالات متحده از 0.99 تا 99.99 دلار در ماه متغیر است.

اینستاگرام // ویرایش

این برنامه همچنین برچسب‌های بنفش را با نام کاربری و جزئیات آنچه مشتریان حق افشای آن را دارند، مانند داستان‌های مشترک، ویدیوهای زنده منحصر به فرد با برچسب‌های اشتراک، نمایش می‌دهد. در حال حاضر هیچ راهی برای تبدیل حساب اینستاگرام به حساب پرداخت در هند وجود ندارد. یکی از سخنگویان اینستاگرام گفت: «در حال حاضر اشتراک‌ها فقط در ایالات متحده در دسترس خواهند بود، اما انتظار داریم به زودی اشتراک‌های بیشتری را در بازار مشاهده کنیم.» “

در همین حال، رقیب اینستاگرام، تیک تاک، اخیراً فاش کرد که این شرکت در حال کار بر روی یک اشتراک پولی است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از محتوای خود در پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو کسب درآمد کنند. این ویژگی توانایی TikTok برای پاداش دادن به توسعه دهندگان و همچنین ایجاد درآمد ثابت برای آنها را تکمیل می کند.

سرویس میکروبلاگینگ توییتر نیز سال گذشته قابلیت SuperFollow را راه اندازی کرد و به کاربران این امکان را داد تا محتوای خاص مشتری از جمله محتوای پشت صحنه، پیش نمایش های اولیه و مکالمات مشتری (برای توییت ها) را با دنبال کنندگان خود در این سرویس به اشتراک بگذارند.

منبع: گجت ها

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما