lancerbanner

رئیس جمهور رام نات کوویند از تیپو سلطان تمجید کرد، آیا BJP از او می خواهد استعفا دهد: سانجی راوت

[ad_1]

بمبئی: سانجی راوت، رهبر شیو سنا، روز پنجشنبه از حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) پرسید که آیا از رئیس جمهور رامنات کوویند به دلیل ستایش تیپو سلطان به عنوان یک “جنگجوی تاریخی” و “جنگجوی آزادی” در مجمع کارناتاکا در سال 2017، می خواهد استعفا دهد.

بیانیه راوت پس از اعتراضات BJP و باجرانگ دال در مورد اقدام دولت ماهاراشترا برای “تغییر نام” یک مجموعه ورزشی نوسازی شده در بمبئی به نام حاکم قرن هجدهم تیپو سلطان میسور صادر می شود.

راوت به رسانه‌ها گفت: “رئیس‌جمهور کوویند به کارناتاکا رفت و تیپو سلطان را ستایش کرد که او یک جنگجوی تاریخی و یک مبارز آزادی بود. بنابراین، آیا شما نیز استعفای رئیس‌جمهور را درخواست می‌کنید؟ BJP باید این را روشن کند. این یک نمایش است.” بمبئی

او افزود: “BJP فکر می کند که فقط آنها دانش تاریخ دارند. همه نشسته اند تا یک تاریخ جدید بنویسند، این مورخان اینجا هستند تا تاریخ را تغییر دهند. ما در مورد تیپو سلطان می دانیم، نیازی نیست از BJP درس بگیریم.”

“اگر آنها می گویند که به نام تیپو نامگذاری شده است و این کار را انجام می دهند و آن را انجام می دهند، پس باید بگذارند این کار را انجام دهند و می گویند همه اینها به آنها نمی خورد. دولت ایالتی قادر به تصمیم گیری است. تاریخ جدیدی ننویسید. شما می توانید به تلاش برای تغییر تاریخ در دهلی ادامه دهید، اما موفق نخواهید شد.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما