lancerbanner

۴ متروپل درباره قانون اساسی

[ad_1]

نشست فوق العاده بررسی آخرین وضعیت حادثه ساختمان متروپل آبادان با قرائت پیام رهبر انقلاب و حضور رئیس جمهور.

به گزارش ایرنا، جلسه فوق العاده امروز (پنجشنبه 5 خرداد) به منظور بررسی گزارش های دستگاه های اجرایی و پیگیری و نظارت بر آخرین اقدامات انجام شده در حادثه ساختمان متروپل آبادان در دفتر رئیس جمهور و با حضور رئیس جمهور برگزار شد. آیت الله رئیسی و سایر مسئولین.

در این دیدار معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان دستگاه های مختلف در حادثه اخیر حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مردم داغدار آبادان و خطاب به مسئولان در ابعاد مختلف توسط رئیس جمهور خطاب شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حوادث آبادان آبادان علاوه بر لزوم اقدام سریع و استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تلفات جانی که همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است، موظف به آموزش عوامل حادثه و مجازات آنان با همکاری دستگاه قضایی و همچنین پیگیری است. در تمام نقاط کشور ما در قبال تمام مسئولیت های کشور مسئول هستیم. جا دارد از مسئولین دولت بابت فعالیت چند روزه شان تشکر کنم. این مصیبت وارده را تسلیت می گویم و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
سید علی خامنه ای

معاون اول رئیس جمهور سپس گزارش هیئت اعزامی به آبادان و نمایندگان دستگاه های حاضر و همچنین گزارش عملکرد آنها را ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از دریافت آخرین گزارش های وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان، با خانواده های داغدار قربانیان و مردم آباد تسلیت گفت و کمک های بی نقص به قربانیان و عملیات نجات تا جایی که امکان داشته باشد ادامه خواهد داشت.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: همه باید هوشیار باشند تا در روند امدادرسانی حادثه غیرمنتظره ای برای مردم رخ دهد و امدادگران هم موافقت کنند.

رئیس‌جمهور در مسیر رئیس اجرایی وزارت امور خارجه، ضمن تقدیر از وزیر کشور در امور حوزه‌ای، از تمامی رسانه‌ها و دستگاه‌های کمک‌رسان به خاطر یادآوری رسانه ملی تشکر و قدردانی کرد: اینها دقیقاً جست‌وجوها است.

رئیس جمهور در دومین بخش از خود اعلامی مقصران بر اهمیت این حادثه تاکید کرد و گفت: باید با هر فردی در هر رده ای که در این حادثه مرتکب جرم شده به شدت برخورد شود.

سومین دستور رئیس جمهور به دست مجری و ناظر صورت گرفت. آیت الله رئیسی تاکید کرد: هیچ سازه ای بدون رعایت اصول، ضوابط و موازین مهندسی ساخته نشود و ساخت و ساز سازه ها بدون بی اعتمادی انجام شود.

رئیس جمهور در چهاردهمین دستور خود به وزارت کشور و سازمان نظام مهندسی و شهروندی مأموریت داد تا نسبت به شناسایی سازه های آسیب پذیر و شناسایی آسیب پذیری ها در مناطق در معرض دید اقدام کنند تا اقدامات لازم برای مقاومت، تخلیه یا تخریب آنها انجام شود. توسط مالکان انجام می شود.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما