lancerbanner

۴ خبر مهم برای دلار

[ad_1]

شاخص قیمت روز چهارشنبه 27 اسفند ماه معکوس شد. معامله گران بازار تهران روز سه شنبه 26 اسفندماه در معاملات روز گذشته هر دلار را 26 هزار و 350 تومان معامله کردند.

به گزارش دنیای اقتصاد، نماگر ارزش بازار در ابتدای روز توانست حدود 250 تومان افزایش نسبت به قیمت 26 هزار تا 100 تومانی روز سه شنبه داشته باشد. به گزارش ظهر، این مبلغ احیا شده و معاملات در بازار آزاد تهران به 25 هزار و 900 تومان رسیده است. این در حالی است که در پایان روز حرکت روز پایانی مشاهده نشد و در پایان روز قیمت هر دلار در بازار روز تهران با قیمت 550 تومان نسبت به قیمت کاهش یافت. روز سه شنبه 25 هزار و 800 تومان.

۴ خبر مهم برای دلار

روزنامه پمپاژ مثبت

به گفته برخی از تحلیلگران، انتشار یک خبر مثبت در بازار تهران، انگیزه مثبتی به مذاکرات اخیر درباره تاثیر سلاح های هسته ای در بازار داده است.

تحلیل کارشناسان 4 اخبار سیگنال های سیاسی داخلی و خارجی یک زمان گذشته مثبت را تشکیل می دهند. در واقع آخرین روز آخرین روز، میتوان نزد علی باقری بازگشت. علی باقری، مذاکره کننده ارشد، گفت: سفر صبح دوشنبه خود به تهران در دور معمول مذاکرات، صبح امروز به تهران بازگشته است.

دومین مقاله مثبت روز گذشته در روزنامه منتشر شد، صحبت های وزارت امور خارجه فرانسه مربوط به موضوع احیا بود. وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد که احتمال اینکه «هشدار» در مورد خطرات ناشی از تاخیر در نشست زودتر از رسیدن به توافق صورت گیرد، بیشتر است. به نقل از جان رایش، خبرنگار رویترز، سومین در مورد جنبه مثبت بازار گفت.

پیام ایرلندی در پیامی توئیتری اعلام کرد که موانع جدی بر سر نتیجه مذاکرات از جمله موضوع نیاز ایران به تضمین آمریکا و لغو تحریم‌ها علیه افراد و سازمان‌های ایرانی برداشته شده و متن نهایی میز مذاکره آماده است

تحلیلگران ارزش این مقاله را مهمترین عامل در توسعه بازار در گذشته دانسته اند. چهارمین و آخرین خبر روز، خبر دیدار آنتونی بلانکن، وزیر امور خارجه آمریکا و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه بود. در این دیدار، دو مقام برای هماهنگی نزدیک تلاش‌های خود در ایران و دستیابی به توافق برای احیای برجام در وین موافقت کردند.

با توجه به مطالب فوق و علاوه بر تقاضای دلار در سال گذشته در بازار، بخشی از تحلیلگران بازار تهران از دو روز پیش احتمال اجرای مجدد آن یعنی نوسان قیمت USSKS بین دو کانال بین 25000 را مطرح کردند. و 26000 تومان. اما در صورت اطلاع رسانی آخرین اخبار از مذاکرات، این روند می تواند منجر به تلاش بیشتر و کاهش تعداد کانال ها شود. در روز نمایش، توجه نمایشگاه سکه طلای جهان خودنمایی نکرد.

در حالی که هر واحد اونس طلا در بازارهای جهانی در روز گذشته معادل 2020 2020 ارزش گذاری شده است، هر قطعه سکه امامی با قیمت 10 هزار تومان نسبت به قیمت روز سه شنبه 12 میلیون و 290 هزار تومان معامله شد.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما