lancerbanner

یک سال در راه

[ad_1]

اسنپ ​​در این مراسم با حضور خود بنیانگذاران آلمانی و جمعی از خبرنگاران گزارشی از عملکرد گروه اسنپ در سال 2011 رونمایی کرد. روز گذشته گزارش مفصلی از تمامی شرکت‌های تحت این قطعه شامل اسنپ (تاکسی)، اسنپ باکس، اسنپ فود، اسنپ ایکس پرس، اسنپ مارکت، اسنپ چت، اسنپ شات، با توجه به عملکرد اسنپ در زمینه های مختلف، اطلاعاتی در مورد بازارهای آنلاین کشور در سه سال اخیر و گذر از بحران کرونا منتشر شده است.

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ در مراسم رونمایی از این گزارش، مسئولیت اجتماعی را برای گروه اسنپ مهم دانست و گفت: ما مفتخریم که 5000 جوان از سراسر کشور در فعالیت اسنپ شرکت می کنند.

محمد خلج

محمد خلج با اشاره به مصادف شدن روزهای گذشته و طلوع صبح درباره قیمت ها گفت: اولویت را داریم. ما سعی می کنیم بین این دو الزام که تقریباً همیشه در تضاد هستند تعادل ایجاد کنیم. این یک کار بسیار چالش برانگیز است، اما ما در موقعیتی هستیم که با مجوز و حمایت دولت اصلاح و تعدیل قیمت را انجام دهیم. می دانیم که ادامه فعالیت ما با رضایت هر دو گروه از کاربران انجام می شود و فعالیت های کاربران و مسافران را به منظور در نظر گرفتن انجام خواهیم داد.»

اسنپ ​​جزء شرکت هایی است که ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره مردم دارد و به همین دلیل نقش بسیار مهمی در تعریف مسئولیت اجتماعی برای خود دارد.

مدیرعامل اسنپ دیشب گفت: طی یک سال گذشته، ما به دنبال اشکال مختلف مسئولیت اجتماعی برای ارتقای مسئولیت اجتماعی خود بوده ایم و گروه اسنپ در مراسم رونمایی از این گزارش، از اقدامات این شرکت در زمینه اجتماعی صحبت کرد. مسئوليت. 5 پروژه را در بخش خیریه با کمک خیریه های معتبر اجرا کردیم که بیش از 2000 شرکت کننده داشت. همچنین برای حمایت از اقشار مختلف جامعه به دنبال معافیت از کمیسیون بیش از 5000 کارمند و تخفیف های ویژه (مانند قوانین کاهش اخلاقی، واکسیناسیون و موسسات خیریه) بوده ایم.

محمد خلج در پایان این گفت و گو گفت: همیشه سختی ها و چالش های فراوانی در مسیر قفل وجود داشته است، اما ما تمام تلاش خود را برای نوآوری و ارائه خدمات جدید به کار بسته ایم. شاید در این مسیر ناامید شده باشیم، اما به دلیل تعهدمان به دنبال بهترین اتفاق برای کشور و مردم هستیم و این جستجو را ادامه خواهیم داد.»

داستان یک سرمایه گذاری موفق در خاورمیانه

بنیانگذاران آلمانی

در این مراسم، ایاد الکسار و محمود فوز، بنیانگذاران و مدیران گروه اسنپ، برای اولین بار درباره داستان ایران و تلاش برای ساخت و ساز صحبت کردند. ایاد الکسار و محمود فوز هر دو دارای دکترای علوم کامپیوتر از دانشگاه زارلند آلمان هستند.

ایاد الکسار در رابطه با شروع فعالیت و مسیری که SNP در ابتدا طی کرده است، گفت: ما برای حل یک مشکل ساده یعنی تاکسی گرفتن به ایران آمده ایم و امروز داریم. بیش از 3 میلیون کارگر در گروه SNP وجود دارد و ما به آنها افتخار می کنیم. ما به همراه بهترین جوانان و کارآفرینان موفق ایرانی مجموعه‌هایی را ایجاد کرده‌ایم که یکی از بهترین‌ها در خاورمیانه است.»

الکسار، مدیرعامل آلمانی گروه اسنپ به تفاوت ایران و کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری در زندگی روزمره پرداخت و گفت: این اولین قدم است، اشتباه کردم. اکنون همه چیز در ایران دیجیتال است. وقتی از ایران به زادگاهم آلمان پرواز کردم، فکر می کنم تاریخ برگشته است. من به عنوان یک شهروند آلمانی، حتی تاکسی آنلاین در شهرم ندارم.”

وی همچنین درباره موقعیت اسنپ در منطقه گفت: امروز کشورهای منطقه که می خواهند خدمات آنلاین ارائه دهند به دنبال این هستند که ما از تجربه گروه اسنپ استفاده کنیم. ما همین هدف و مأموریت را داریم، می‌خواهیم از فناوری و روشنگری برای ارائه خدمات استفاده کنیم و باید در این زمینه همسو باشیم که در دنیا تکرار خواهد شد.»

ایاد القصار همچنین از مشکلات و موانعی که اسنپ پشت سر خود گذاشته و آثار آن صحبت کرد. وی گفت: به دلیل تحریم ها مجبور شده ایم همه چیز را از آن خود کنیم. از Snap Clad تا Snap Mp. این سند همان مهندس ایرانی بی نظیری است که در دنیا دیده ایم. تحریم ها در شرایط سختی بر ما تحمیل شد، اما در عین حال به ما کمک کرد تا مستقل و خودکفا شویم.»

الکسار در پایان با اشاره به اینکه هر روز در شبکه های اجتماعی عکس می گیرد و از کاربران در مورد خدمات تاکسی و غذا انتقاد می کند، گفت: .

بر اساس گزارش گروه SNP، این شرکت در پایان سال گذشته 2 میلیون و 4 هزار و 2 نفر پرسنل داشت.

روزانه یک میلیون و 7 هزار و 1 سفر به ثبت رساند

محمد فوز

محمود فوز، یکی دیگر از دلسوزان و دیگر مدیرعامل گروه آلمانی اسنپ، با اشاره به تاثیر کرونا بر متخصصان به ویژه اسنپ در دو سال گذشته، 9 درصد از سفرهای اسنپ را از دست دادیم. اما خوشحالم که علیرغم همه چالش‌ها، در طول یک سال گذشته ۷ درصد افزایش هفتگی داشته‌ایم و مدیون همکاران، بازیکنان و سایرین هستیم.»

فوز گفت: ما روزانه بیش از یک میلیون سفر به ایران را ثبت کرده ایم. اوبروی با وجود اینکه در دنیا تاکسی اینترنتی مجزا دارد اما در هیچ شهری چنین حجمی از سفر ندارد و از این تعداد سفر روزانه یک میلیون سفر فقط در تهران انجام می شود و سهم بازار ما در بخش حمل و نقل بیش از بیش از آن افزایش یافته است. 5 درصد در سال گذشته. رسیده است.”

محمود فوز در پایان گفت: حتی نمی توانم تصور کنم در کشوری با جمعیت یک میلیون نفر به رکورد یک میلیون سفر برسم. فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا چنین جمعیت نسبی و تعداد سفرهای روزانه با تاکسی اینترنتی وجود داشته باشد.»

بر اساس اسنپ منتشر شده، تا پایان سال در مجموع یک میلیون و 4 هزار و 2 سفر با اسنپ انجام شده است. تیم پشتیبانی اسنپ در همان سال تنها به 3 میلیون و 6000 تماس تلفنی و بلیط در قسمت خودرو پاسخ داد و 2 ساعت در خدمت بود.

آمار

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در هر سال از ساعت 8 نیمه شب تا 8 صبح، 1.2 سفر با سرویس اسنپ باکس انجام می شود. همچنین از مجموع سفرهای انجام شده در باکس سرویس، تنها 1.3 درصد از سفرها از دست رفته است.

از غذاهای خوشمزه گرفته تا خریدهای جذاب

سرویس غذای اسنپ قادر است رکورد 2 میلیون توصیه را در این شهر ثبت کند. سال گذشته به طور متوسط ​​روزانه 2000 پیتزا آمریکایی در آسپن فود توصیه می شد و 5 درصد از پیتزاهای آمریکایی توصیه شده بدون الکل همراه با نوشیدنی های غیر الکلی بود!

بر اساس گزارش منتشر شده توسط گروه اسنپ، تامین کنندگان سوپرمارکت های اسنپ نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد رشد داشته اند. همچنین بیشترین اقلام خریداری شده در یک روز 5 هزار و 2 خودکار بوده است. باستانی نیز مانند این نوشیدنی در سال گذشته محبوبیت زیادی داشت و سوپرمارکت اسنپ امسال بیش از یک میلیون باستی برای کاربران خود ارسال کرده است.

زمستان سفر فصلی

اگرچه سال های زیادی است که سال سختی در دنیا بوده است، اما به دلیل شیوع این بیماری، سال سختی در دنیا بوده است، اما در نیمه دوم سال، این متخصصان با واکسیناسیون سرحال شده اند. مردم در سراسر جهان سال گذشته، زمستان پرطرفدارترین فصل برای کاربران سفر بود. پرطرفدارترین مسیر پروازهای داخلی در سال سوم مشهد به تهران و پرطرفدارترین مسیر اتوبوسرانی اصفهان به تهران بوده است. AspenTrip با 1000 هتل همکاری می کند و تا پایان سال بیش از 1.5 میلیون نفر در این هتل ها زندگی می کنند.

حالا پرداخت کنید، سپس پرداخت کنید

Aspenpi، اولین تامین کننده BNPL (اکنون باخار، بعداً پرداخت) در ایران، یک سرویس قابل اعتماد است. با استفاده از این روش پرداخت، کاربران سوپراسنپ می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در لحظه خریداری یا کشف کنند و در پایان ماه مبلغ را برگردانند. در حال حاضر این سرویس برای خدماتی مانند خودرو و موتور، توصیه غذا، توصیه سوپرمارکت و هایپراستار، پزشک و مشاوره و توصیه از داروخانه به صورت اعتبار در دسترس است. سرویس Credit Snap بیش از 2 میلیون کاربر دارد که از این تعداد 3 درصد مرد و 2 درصد زن هستند. این سرویس پیشگام در ایران توانسته در یک سال گذشته رکورد ۶۰۰۰ و ۱ تراکنش در روز را به ثبت برساند.

عکس های جالب دیگر

خدمات اسنپ به موارد مشخص شده محدود نمی شود. تیم روزنامه خدمات خود را سال به سال گسترش داده و خدمات آنلاین بالینی، بالینی، پزشکی و نسخه ای و همچنین خدمات خود را اضافه کرده است. در سال گذشته 5000 کاربر از خدمات یک پزشک کروناد استفاده کردند. توصیه می شود مجرب ترین متخصص بیش از هزار بار از خدمات روانپزشک و مشاور پزشکی استفاده کرده است.

اسناپروم که هدف آن ارائه خدمات بهتر برای سفرهای اقتصادی است، در یک سال گذشته بیش از 3 درصد رشد داشته است.

اسنپ ​​شات شاید جوان ترین گروه خدماتی اسنپ باشد که با خرید یک محصول جدید، رویداد چند ساله خود را در زمینه عید نوروز راه اندازی کرده است. امکان خرید رویدادهای سرگرمی مانند اتاق فرار، تفریح، پینت بال، تاون هال، پارک های موضوعی و غیره وجود دارد.

SNPONUCHERS به عنوان بازوی گروه سرمایه گذاری اسنپ، فعالیت خود را در سال نهم آغاز کرد و تجربه و دانش خود را در کنار حمایت مالی از تیم NPA و خلاقیت در راه اندازی اکوسیستم ایران قرار داد. سال گذشته 2 تیم در اسنپ ونچرز مورد بررسی قرار گرفتند، 2 تیم یک استارتاپ داشتند و 3 تیم برای تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری خود به کمیته سرمایه گذاری رسیدند.

نسخه کامل «گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال . شما می توانید آن را در اینجا بخوانید.

با گزارش سود ثبت شده در کار خوب شرکت کنید

رمز

در گزارش عملکرد سالانه SNP برای هر شرکت فرعی، یک شخصیت فانتزی برای نشان دادن حرفه ای بودن آن طراحی شده است. در همین حال، بر اساس این گزارش، NFT (NFT) نیز هر یک از این بازیگران را به ثبت رسانده است و این شرکت تصمیم می گیرد مبلغی را که در آینده از فروش بازیگران ANP در یک موسسه خیریه جمع آوری می شود، اهدا کند. اطلاعات بیش از حد در مورد این همکاری و تخصیص این هزینه برای مشارکت، اقدام مفیدی در اطلاع رسانی است.

نوع مبتکرانه رمزگذاری توکن یک بلاک چین است و دارایی های انحصاری را نمایش می دهد. این دارایی ممکن است دیجیتال یا نسخه ای از دارایی ملموس در دنیای واقعی باشد.

برای مشاهده شخصیت‌های بدنام می‌توانید گزارش تصویری سالانه را در این لینک دنبال کنید. (برای ورود به فیلتر شکن نیاز دارید)

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما