lancerbanner

گل جدید گل محمدی از پرسپولیس

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با خانم رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ گفت: بازی بسیار مهم و حساسی داریم. با توجه به وضعیت جدول و امتیازاتی که پشت سر تیم اصلی پشت جدول از دست داده ایم، باید جبران کنیم. با توجه به اینکه شرایط به گونه ای است که برای قهرمانی باید بیش از 100 درصد بازی های آینده را به پیروزی برگردانیم.

وی افزود: خودمان را برای بازی آماده کرده ایم. هفته گذشته بازی سختی داشتیم و در چند روزی که تمرین کردیم خیلی سعی کردیم ریکاوری کنیم و از نظر روحی و جسمی به رقابت پرداختیم. این تیم نیز یکی از بهترین تیم های لیگ است و نتایج نشان می دهد که تیم خوب بازی کرده و تیم خوب و باکیفیتی است و قطعا برای ما سخت بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما فقط به یک چیز فکر می کنیم و آن هدفی است که می خواهیم به آن برسیم. هر چه بیشتر تمرکز کنیم، بیشتر می توانیم کمک کنیم. ما به اهمیت این سه امتیاز واقفیم و باید تمام تلاش خود را بکنیم، می جنگیم و به همین منوال ادامه می دهیم و امیدواریم بتوانیم خوب بازی کنیم و حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

گل محمدی در مورد تغییر تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینکه آیا احتمال دارد این تیم در این فصل شرکت نکند و اینکه آیا این مسائل روی بازیکنان و کادر فنی تاثیر می گذارد یا خیر، گفت: و ما خودمان را قضاوت می کنیم که این شرایط را تجربه کنیم. بالاترین سطح فوتبال همه آنها با کیفیت مسابقات دوست هستند، در این مسابقات هستند و این روند می تواند به ارتقای کیفیت بازیکنان و مربیان و همچنین پیشرفت کمک کند. فکر نمی کنم در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده سهمیه ای وجود داشته باشد.

وی از پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی یاد کرد و با بیان اینکه آمارگیر و نامزد نیستم و می توانم به سرخپوشان کمک کنم، خاطرنشان کرد: آمار بد نیست اما او جوانی است که به تیم ملی دعوت شده و به تیم ملی دعوت شده است. به ما کمک خواهد کرد.” انتخاب‌هایی که از ابتدای فصل انجام دادیم متنفر بودند، یا به سختی می‌توانستند به آن‌ها دست پیدا کنند، یا مسائل مالی آنقدر بد بود که هزینه‌های آن بسیار زیاد بود. البته به راحتی می توانیم آنها را قانع کنیم که کار را آسان کردیم و البته دلیل اصلی آن مشکلات مالی بود. ما نتوانستیم در روند حمل و نقل خیلی فعال باشیم، مشکلات مالی، بسته های پنجره، اشکالات و شکایات وجود داشت و کار سخت بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: از فصل گذشته تا این فصل 20 بازیکن در لیست داشتم که حتی یکی از آنها جذب نشد. اگر تحقیقات بیشتری انجام شود، می توانیم بهتر بازی کنیم، اما با توجه به شرایطی که هنوز داریم، باید آن را تقویت کنیم. بازیکنانی که بیرون هستند یا مصدوم هستند یا کیفیت ندارند بدون تیم هستند. احتمالا آخرین بازی ای که انجام دادند شش ماه پیش بود و این بازیکنان کمک چندانی از ورزشگاه نخواهند گرفت. خوبی این موضوع این است که او جوان است، بازی می کند، به تیم ملی دعوت شده و شاید تجربه حضور در تیم های بزرگ را نداشته باشد، اما باید بیاییم و شرایط را ببینیم. با توجه به مصدومیت هایی که دریافت کردیم و شرایطی که وجود داشت، می خواستیم بازیکنی جذب کنیم و باید شرایط مالی بازیکن را هم در نظر بگیریم و به این نتیجه رسیدیم که با این بازیکن قرارداد ازبکستانی ببندیم.

گل محمدی در پاسخ به این موضوع که پس از شکایت بازیکنان فولاد از بازیکنان استقلال، این موضوع به بحث اصلی فوتبال ایران تبدیل شد و پس از آن مسئولان و بازیکنان تیم استقلال نیز مسائلی را در خصوص معافیت مطرح کردند. کارت وحید امیری و وضعیت رامین رضاییان چرا دو تیم با هم نمی میرند و به تیم های دیگر توجه نمی کنند؟ از طرفی بازیکنان و کادر فنی هم دیدگاه و موضوعی ندارند که بخواهیم به آن بپردازیم. چیزی به نام ابراز وجود وجود ندارد و ما با خودمان مشکل داریم که باید روی کارمان تمرکز کنیم. اتفاقی که برای تیم‌های دیگر افتاده اتفاقی است، ما کار نمی‌کنیم و به آن توجه نمی‌کنیم و اتفاقی که در فضای مجازی و فضای مجازی می‌افتد یک اتفاق است، برای ما مهم نیست.

او در حمایت از ائتلاف آمریکا برای دموکراسی صحبت کرد، اما گفت که حفظ استقلال برای ایران مهم است. اگر چند سال پیش این اتفاق رخ می داد، این مشکلات وجود نداشت و نمی توانستیم در آسیا حضور پیدا کنیم. به نظر من این کار به نفع دانشگاه است و فکر می کنم بسیاری از مشکلات مالی دانشگاه را برطرف می کند.

حمید لک سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان از این عملکرد رضایت چندانی نداشتند، گفت: برای هر بازی زمان خوبی وجود داشت. امکان وقوع این تصادف در هر زمانی وجود دارد. کاری که ورزشکاران و مربیان باید انجام دهند این است که بیشتر تلاش کنند و بیشتر روی کار تمرکز کنند. این موضوعی است که به بازیکنان و مربیان کمک می کند تا از این وضعیت خارج شوند. در هر صورت بازی در زمان مناسب برای پرسپولیس در انتظار شماست. من همیشه از این انتظارات استقبال می کنم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از نظر انتظارات و شرایط به دنبال بهترین باشیم. این کار شایسته ای است و باید به همین جا ختم شود.

علی پروین امروز در پاسخ به انتقاد شما واکنش نشان داد و در بخشی از مصاحبه خود گفت که گل محمدی خیلی ملقب به گل محمدی است. سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این پیش نویس گفت: بگذارید دقیقاً منظورم را بگویم. این آخرین خبر را از شما می شنوم و از صحبت های علی آقا اطلاع چندانی ندارم، اما می دانم و ایشان همیشه به من لطف داشته اند. پروین یکی از اسطوره های پرسپولیس است و همه ما به صحبت هایمان توجه ویژه ای داریم. دقیقاً نمی دانم چه گفته شده است، اما باید بخوانم و ببینم چه گفته شده است.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا ازبکستانی باید از نظر کادر فنی تایید فنی شود، گفت: از نظر فنی تایید شده است اما در صدور ITC و رضایت نامه مشکلاتی وجود دارد. به دادگاه هم گفتم که دقیقتر و شفافتر از مدارک هستند. قرار بر این است که از فدراسیون و موسسه استعلام شود و در صورت کامل بودن مدارک حتما همکاری خواهیم کرد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما