lancerbanner

گل از پاییز تا رسیدن به میدان قدرت – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1824876 |
27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:07 |
2,931 بازدید |

0
دیدگاہ

جراحان را برای حفظ رتبه چهار جستجو کنید

گلغر پس از یک هفته جست و جو بالاخره می تواند در دربی کرمان به رده چهارم برسد.

به گزارش “ورزش سه”، برای تیمی که هفت روز سختی کار را با کسری تجربه کرده است، رسیدن شیرینی ها به رده چهارم احتمالاً ضربه ای مضاعف خواهد بود و کاری که ابیگوشان سیرجانی در سه هفته اخیر بر جای گذاشته است. فصل موفق خواهد بود.

شاگردان امیر قلعه نویی قبل از اعلام کمیته انضباطی 19 امتیازی شده بودند و در پایان هفته دهم پس از آلومینیوم اراک و استقلال در رده بیستم قرار گرفتند اما پس از کسری از هفت امتیاز در رده سوم قرار گرفتند. به سختی زمین خوردند و 5 قدم را تجربه کردند روحیات هم تحت تاثیر قرار گرفتند و در بیست هفته باقی مانده بسیار قوی و قوی شدند.
با این حال گلغر توانست در رده بندی و تحت فشار رقابت ها صعود و ثبات آرامی را تجربه کند و هفته گذشته آخرین باری بود که این تیم توانست در اوایل فصل و در مجموع چهار تیم به هدف اصلی خود برسد. اگر قرار باشد سه شکست مورد توجه کمیته انضباطی قرار گیرد، شاگردان امیر قلعه نویی در این فصل تنها دو بار شکست خواهند خورد، بدون استقلال این تیم در رده دوم قرار می گیرد.

البته کسب مقام چهارمی به دلیل تغییر در تقویم لیگ قهرمانان آسیا تضمینی برای حضور این تیم در این رقابت های بین المللی نیست، اما تجربه ارزشمند این تیم و تیم این است که با توجه به امکانات مناسب برای شهر سیرجان دیر یا زود هدف همین است.

در پایان رقابت های 22 و 7 حبشه پیشان سیرجانی با 42 امتیاز رتبه چهارم در دور چهارم رده بندی، امتیاز فولاد خوزستان را نیز دارند و البته در بازی با نفت خود مقابل مسجد سلیمان و باقی مانده اند. ذوب آهن در خانه و تهران است، او گفت که در پایان فصل چهارمین فصل را پشت سر گذاشته و پایان خوشی داشته است.

با توجه به اختلاف 10 امتیازی ایجاد شده بین تیم سوم و چهارم جدول رده بندی و مشخص شدن استقلال مسابقات، عملاً در بالای جدول بین سربازان و پرسپولیس برای کسب عنوان نایب قهرمان و … اواسط تیم سوم گلقر، فولاد خوزستان و خانم رفسن تیم برتر است.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما