lancerbanner

گزارش نقشه تراکتور برای فصل جدید چیست؟ – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1829434 |
26 خرداد 1401 ساعت 19:18 |
26.9 هزار بازدید |

16
دیدگاہ

دلیل تاخیر در شکست قرارداد و لیست مبهم جزئیات.

سکوت بر تراکتور عجیب حاکم شده است اما اخبار غیررسمی حکایت از انتقال فعال این تیم دارد.

به گزارش “ورزش سه”، کوربان بردیف به عنوان تنها تراکتور رسمی جانشین ساغلام معرفی شده است اما با حضور این مربی در سه روز اخیر هنوز خبری از عقد قرارداد در ایران نیست. با این وجود اخبار غیررسمی زیادی در مورد بردیف و تراکتور منتشر شده که ذهن هواداران را به شدت مشغول کرده است. با در نظر گرفتن طرفداران، سؤالاتی در ذهن آنها وجود دارد که شاید بتوانید به همان روش به آنها پاسخ دهید. یعنی جزئیات برنامه تراکتورسازی برای فصل 02-1401 پرداخت شده است:

دست زنوزی در جیب است
علی خطیر نایب رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی از افزایش 2.5 برابری بودجه به دانشگاه خبر داد. همین امر در مورد فوریت نیز صدق می کند. زنوزی در بادو وارداش و با خرید کهکشانی ها در اولین سال شوک بزرگ به بازار فوتبال ایران، خسارت زیادی به تراکتور زد. حالا به گفته مرصاد زنوزی دست دیگر به جیب زده شده تا سر و تجهیزات تراکتور از بین برود. این بار البته به نظر می رسد تراکتورسازی و زنگبار تصمیم گرفته اند با پول خود بازار را باز کنند. بیشتر اوقات آنها دوست دارند تیم خوبی داشته باشند تا بتوانند ستاره های ارزشمند را دنبال کنند.

چهار ستاره خارجی، دو ستاره داخلی و یک تیم جوان و صد و هفتاد
تراکتورسازی های بیرونی محاسبات خود را انجام داده اند و می خواهند بیشتر روی کیفیت بیرونی تمرکز کنند تا ستاره درونی را به دستان خود جذب کنند. آنها البته از ستاره های درون غافل نیستند و در برنامه خودشان دو ستاره ملی پوش را جذب کرده اند. حفظ غل و زنجیر اصلی فصل گذشته و جذب بازیکنان جوان از مواردی است که برای تراکتور مدل 1401 در نظر گرفته شده است.

سردار آزمون را با قربان بردیف ببینید
پیش از این بردیف را کاشف سردار آزمون معرفی کرده بودیم و حالا نام کاردان بردیف به حاشیه تراکتور آمده است. او در شب اول سفرش به ایران به دیدار مربی سابقش رفت. گفته می شود دو طرف چند ساعتی در کنار هم نشسته اند. در این دیدار مسئولان در بالای تراکتور حضور داشتند و موضوع حمل و نقل نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لیست بازیکنان داخلی در انتظار تایید است
گفته می شود تراکتورسازی از هفته گذشته دور مذاکرات خود را با بازیکنان داخلی آغاز کرد و با چند نفر به توافق رسید. تراکتوری ها منتظر انتخاب نهایی مذاکره کنندگان خودخواسته بودند تا نظرات خود را مطرح کنند. بردیف و مسئولان تراکتورسازی به طور مشخص به این لیست اشاره کرده اند و اطلاعات مربوط به آن نیز با صلاحدید رئیس جمهور رئیس تیترهای ترکمن و روسیه محسوب می شود.

بردیف چهار دور بیرون بازی می کند
تراکتورهایی که به گفته ساغلام در نیم فصل گذشته با این خارجی مذاکره می کردند، در هفته های گذشته مذاکرات خود را با این خارجی تمدید کردند. حضور ساغلام قطع شد اما مذاکرات نیز متوقف شد. به این ترتیب چهار سمت خارجی که قرار است جذب شوند توسط بردیف به دادگاه ارائه می شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد این بخش وجود ندارد و حتی مشخص نیست که آیا مربی تیترها، لیست خارجی تایید خود را در نظر گرفته است یا خیر.

تمدید ستاره های فصل گذشته
تراکتور فصل گذشته چند ستاره در ترکیب خود داشت که همه می توانستند به عنوان یک بازار جذاب از پس آن برآیند. قبل از پایان فصل نیز به چند تن از این بازیکنان شواهدی ارائه کردیم اما در چند هفته اخیر خبری موثق در این زمینه مشاهده نکردیم. یعنی تراکتور با تمدید قرارداد خود با ستاره ها موافقت کرده تا حداقل قبل از خرید از دست نرود.

با چند بازی آشنا شدید؟
علاوه بر شرایط همکاری، شاکی در لیگ ایران حضور دارد و مسئولان تراکتور نیز خود را معرفی کرده اند. شنیده ها حاکی از آن است که یکی از دلایل رسمی بودن قرارداد، قید در قرارداد است. هر سه تیم شرایط خاص خود را دارند. با وجود اینکه اخبار غیر رسمی از فعال بودن این خبر دارای تراکتورسازی است، اما تا زمانی که خبر رسمی منتشر نشود، نمی توان درباره آن به تفصیل صحبت کرد و آینده تیم را پیش بینی کرد.

سعید عبدی

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما