lancerbanner

کاپیتان تیم ملی امید از شکست تا صعود – سه ورزش

[ad_1]

کد خبر: 1827912 |
16 خرداد 1401 ساعت 17:00 |
2,693 بازدید |

0
دیدگاہ

ایران و ازبکستان در سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا زیر 23 سال در گروه A برای یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امیدن ایران و همچنین بازی حائز اهمیت است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران امیدوار به شکست ازبکستان است اما باید ازبکستان را شکست دهد. اما امید تیم ملی برای حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا تنها کسب تجربه برای دور بعدی مسابقات است و به همین دلیل ایران دو سال بیشتر از سایر تیم ها در این رقابت ها حضور داشته است. در این مسابقات این بازی و صعود منجر به حذف مسابقات می شود.تیم ملی امیدوار است یک بازی رسمی دیگر انجام دهد و حتی در صورت شکست در بازی بعدی با تجربه بیشتر مسابقات را کنار بگذارد.

کاپیتان تیم ملی امیدوار است در هر دو بازی در رده 10 قرار گیرد. به خصوص در بازی با ترکمنستان که تیم ایران پنالتی را برد اما همچنان ویدیو را رد کرد. اگر تیم ملی امیدوار به پیروزی در دو دیدار باشد، این تیم 6 امتیازی می شود و برای ریاست باید با ازبکستان مبارزه کند. ضمن اینکه هنوز امیدی برای تیم وجود دارد.

یاسین سلمانی در بازی فینال با ترکمنستان که با امید شکست این تیم همراه بود بدون هیچ توجیهی برای این شکست شرمنده هستیم. علیرغم اینکه تیم امید در ترکمنستان در حال بازی بود، تلاش آنها برای شکست با ایجاد لوکیشن های متعدد همراه بود، اما ضربه نهایی در چارچوب نبود تا اینکه در نهایت تیم ایران برنده مسابقه شد که شایسته شکست بود. در حال حاضر همه اهالی فوتبال ایران منتظر دیداری سخت مقابل تیم ملی ازبکستان هستند. بنابراین باید توجه داشت که شکست در ترکمنستان درس خوبی برای مهدی مهدوی کیا و شاگردانش در راه صعود به المپیک بود. آنها به خوبی می‌دانستند که صعود به مسیر المپیک نباید روی تیم‌های به اصطلاح تمرکز کند و تیم‌های برابر را پیش‌بینی کند چرا که ترکمنستان می‌توانست در خارج از کشور مسابقه دهد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما