چگونه المنت فشنگی خود را در نه روز شگفت‌انگیز کنید

MCC 152: Voltage Output and DIO DAQ HAT for Raspberry Pi® همهٔ دستگاههای جوجه کشی اعم از نوع دستی ، نیمه اتوماتیک یا آماتور و یا دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک و حرفه ای، به یک منبع تولید گرما احتیاج دارند تا بتواند محیط داخلی دستگاه جوجه کشی را گرم نگاه داشته تا جنین داخل تخم بخوبی رشد نماید. گروه ترموتک هیتر المنتهایی نظیر المنت فشنگی، المنت ریخته گری، المنت تسمه ای، المنت سرامیکی و سایر انواع المنتها را با بهترین دستگاهها و با دقت بسیار بالایی تولید میکند و هیچگاه بخاطر قیمت پایینتر از کیفیت محصولاتش کاسته نمیشود.

دلیل تنوع در نوع بوبین ایجاد امنیت بیشتر در انواع اجاق گاز است. درجه ی بالاتر را تحمل می نماید و همچنین در مقابل رسوب و خوردگی مقاومت نسبتا بالایی دارد . تک لوله متصل به منبع تغذیه: مستقیماً با توجه به سطح ولتاژ سیم کشی ، معمولاً ۲۲۰ ولت ، یک خط آتش ، یک خط صفر ؛ ۳۸۰ ولت ، اگر فقط ۲ پست اتصال وجود داشته باشد ، سپس به ۲ خط آتش متصل می شود. ممکن است برخی از مجموعه ها برای پایین آوردن قیمت تمام شده از مواد اولیه نامرغوبی در ساخت ترموکوپل استفاده کرده باشند پس توجه کنید که فریب قیمت پایین برخی مجموعه ها را نخورید و در عین حال سعی کنید قیمت بالاتر نیز نسبت به عرف بازار پرداخت نکنید. این تجهیزات انواع متفاوتی دارند و با توجه به این موضوع، هرکدام از آنها برای کاربردهای خاص استفاده میشوند.

قیمت المنت میله ای

در دهه ۱۹۵۰ میلادی هیتر های میله ای بسیار محبوب بودند و خرید و فروش المنت به شدت افرایش پیدا کرد.چرا که این مدل ها به راحتی قابل حمل بودند،در هر مکانی به راحتی نصب می شدند و همچنین خیلی سریع محیط را گرم می کردند.با اینکه این عناصر برقی نسبت به نمونه هایی که با سوخت کار می کردند خطرات کمتری داشتند باز هم از ایمنی بالایی برخوردار نبودند و کاربران را در معرض سوختگی قرار می گرفتند.این محصولات پایه و اساس ساخت دیگر انواع مولدهای گرمایشی از جمله المنت های برقی مادون قرمز هستند که امروز به طور گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از انواع المنت های حرارتی، بوده که برای گرم کردن سیلندر های دستگاه، تزریق لوله ها، انواع مخازن و دستگاه های تولید ذغال مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت المنت فشنگی

صنایع المنت کریمی با سالها تجربه در زمینه تولید انواع المنت ها، با کادری مجرب انواع المنت ها را در سایزها و اندازه های مختلف برای صنایع مختلف تولید و عرضه می نماید. این ترموکوپل ها با استفاده از Pt-Rh (پلاتین – رادیوم) با ترکیبات مختلف ساخته می شود (تفاوت این سه نوع در میزان پلاتین آنهاست). پراب های متنوعی وجود دارد که برای کاربردهای اندازه گیری مختلف مناسب است (صنعتی، علمی، دمای غذا، تحقیقات پزشکی و غیره). این ویژگی جهت استفاده در فر اجاق گاز های خانگی باعث شده تا حرارت در همه نقاط به طور یک سان پخش شده و غذا به یک اندازه در همه جهت ها پخته شود. آنها به طور دائمی در لوله ها یا مخازن قرار می گیرند تا پروب های اندازه گیری دما برای اندازه گیری درجه حرارت محتویات درون لوله قرار گیرند. چنین المنت های حرارتی یا درخشش به حداکثر دمای ۱۴۰۰ درجه سانتیگراد می رسند و به سرعت گاز ، گازوئیل یا نفت سفید را آتش می زنند.

ترموکوپل چیست

این المنت ها ضخامتی از 2 تا 5 میلی متر دارند و جنس روکش آنها از میکا می باشد. این نوع المنت به صورت میله ای تولید شده و تا عمق 2 متری قابل استفاده می باشد . از ویژگی های المنت سیلیکون می توان به تولید مواد سمی کم اشاره نمود. مقاومت باعث تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی می شود. المنت های فشنگی می توانند یکی از جزئی ترین قسمت های سایر المنت ها می باشد که می تواند برای تمامی کاربرد هایی که مصرف کننده برای گرمایش احتیاج دارد ، استفاده شود متغیر بودن قطر این دسته از المنت ها این امکان را می دهد که برای هر نوع کاربردی استفاده شوند ، المنت های فشنگی معمولاً برای کاربرد هایی مثل :آب بندی کردن کیسه، روغن هیدرولیک، روغن موتور، جعبه دنده و همچنین صنایع غذایی و آزمایشگاهی استفاده می شوند ، این گونه المنت ها به دلیل دارا بودن روکش می توانند توان حرارتی بالایی داشته باشند همچنین برای محیط های مثلاً اسیدی یا محیط ها امکان خوردگی وجود دارند به دلیل متغیر بودن جنس روکش المنت متناسب با همان محیط طراحی و ساخته می شوند المنت فشنگي فابريكی آلمان – فرانسه – تايوان ( وات 50 الي 3000) از نوع استيل و قطر4mm تا قطر 20mm طول 2.5 cm تا طول 70 cm مخصوص دستگاه هاي بسته بندي و قالب هاي پت – صنايع پلاستيك -سيستم هاي هاترانر – تجهيزات پزشكي ء سطح المنت ها به ما اجازه مي دهد كه در شرايط فشرده حتي به دمايي بالغ بر 700درجه سانتيگراد برسيم ساختار المنت هاي فشنگي (المنت كاتريج ) ساختار المنت فوق به اين شكل است كه سيم كروم نيكل پيچيده شده در اكسيد منيزيم در جاي ويژه خودو در لايه اي بين واير و سطح بيروني فشرده شده است .

چهار چیزهایی که باید درباره المنت میله ای بدانید

برای استفاده باید توع موادی که نیاز به حرارت دیدن دارد مشخص گردد زیرا گرمای تولیدی این نوع هیترها مستقیما به سیال و مواد انتقال داده می شود و تماس مستقیم دارد. در یک سر این سیمها تا زمان وجود حرارت و گرما، جریان الکتریکی بوجود میآید که مسیر خروج گاز را با استفاده از انرژی مغناطیسی ایجاد شده توسط جریان الکتریکی باز نگه میدارد. بر اثر گرم شدن در دو سر دیگر میله، جریان الکتریکی ضعیفی ایجاد میشود. با برق 48 تا 400 ولت قابل تغذیه شدن است. حساسیت این سنسور ۴۱ میکرو ولت بر درجه سانتیگراد است. در این مقاله قصد داریم درباره این تجهیزات پرمصرف و کاربردی به شما عزیزان اطلاعات کاملی را ارائه دهیم. برای اینکه دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید، حتما در زمان خرید المنت صنعتی جای نصب آن را در نظر بگیرید. المنت میله ای دستگاه جوجه کشی از جمله لوازم پُر استفاده در صنعت ساخت ماشین جوجه کشی میباشد. استفاده از یک منبع قابل اعتماد برای تولید گرما داخل دستگاه جوجه کشی خیلی مهم و اساسی میباشد.

شایان ذکر است مقدار گرمای تولید شده را میتوان با تغییر مقدار جریان عبوری از سیم با استفاده از ترموستات خودکار و یا تنظیمات دستی توسط کاربر تنظیم کرد. حجم کوچک، قابلیت انعطاف پذیری ، توان حرارتی بالا، تولید وانتقال حرارت در کمترین زمان این نوع محصول را منحصربهفرد و متمایز ساخته است. در کنار این قابلیت ها می توان این تجهیزات را با بیش از ۲۰ نوع آپشن برای ترمینال بندی و تعداد زیادی تجهیز جانبی مورد استفاده قرار داد.

نمونه کارها – المنت حرارتی یک یا چند رشته سیم نیمه رسانا می باشد، که دارای مقاومت بالایی است. دمای دو میله را چند درجه سلسیوس افزایش دهیم تا اختلاف طول آنها برابر شود؟ این وسیله شامل یک هسته فلزی مرکزی و چند دور سیم پیچ یک فنر و یک واشر در انتهاست. این وسیله از دو میله غیر همجنس ساخته شده است که از یک سر بهم جوش خوردهاند. همانطور که در بالا گفته شد ترموکوپل از دو میله فلزی غیر همجنس تشکیل شده که از یک سر بهم متصل هستند. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید المنت فشنگی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما