lancerbanner

چهار بحث مبنی بر اینکه حداقل حقوق بگیر باید بیشتر از کارمند باشد

[ad_1]

در رفتن این در حالی است که بر اساس پیش نویس مصوبه شورای عالی، معیشت مجلس عوام برای خانوار 1.8 نفری ماهانه یک میلیون و 4 هزار تومان است. بر اساس برآوردهای انجام شده، حداقل دستمزد کارگران در سال آینده 2.3 میلیون تومان، طبق کمیسیون نگرش، حداقل دستمزد تعیین می شود.

به گزارش فرارو، فرامرز توفیقی، رئیس کمیته کار شوراهای عالی اسلامی کارگران و نماینده کارگران در شورای عالی کارگران در رفتن وی گفت: این رقم 2 میلیون و 6 هزار تومان بر اساس ماه تورم که از سوی مرکز آمار به طور رسمی اعلام شده و به طور میانگین 1.2 نفر برای هر خانوار محاسبه شده است، گفت:

توفیقی با اشاره به سه خواسته دولت مبنی بر انتصاب حداقل تعداد انگشت شماری از کارگران در سال آینده، گفت: در وهله اول دولت باید قدرت خرید کارگران را برداشته و به آنها غرامت بدهد، در غیر این صورت کارگران. در سال آینده برمی‌گردد.» با مشکلات معیشتی بیشتر، ثانیاً دولت باید دست خود را روی میزان سرکوب پایین بیاورد، زیرا در این سال‌ها شاهد حکومت‌های مختلف با بهانه‌های مختلف و دلایل مختلف بوده‌ایم، حداقل سالانه. نرخ دستمزد جامعه موجود را افزایش نمی دهد قدرت خرید قوی کارگران و افزایش مشکلات معیشتی.

نماینده کارگران در شورای عالی افزود: در نهایت دولت باید برای کنترل قیمت ها و تورم اقدام کند اما در این صورت باید به نیازهای ضروری مردم در بازار به کالاهای اساسی و ضروری توجه کرد. تورم نیز به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت، بنابراین دولت باید برنامه ریزی خود را هماهنگ کند و از ابزارهایی که برای کنترل بازار کالاهای مصرفی در اختیار دارد برای کنترل تورم استفاده کند.

پیش بینی حداقل حقوق کارگران در سال آینده  2 میلیون و 7000 توماندولت حداقل دستمزد را به اندازه معیشت خود افزایش نمی دهد
حمید حاجی اسماعیلی از اعضای سابق کمیته کاری شورای عالی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه با توجه به تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال، تصریح کرد: در حالی که دولت حداقل دستمزد را یک میلیون و 200 هزار تومان در بودجه تعیین کرده است، کمیسیون تخصیص این میزان را به یک میلیون و 200 هزار تومان افزایش می دهد. به 2000 تومان.» وی افزود: طبق میتوان حداقل دستمزد سالانه یک میلیون و 6000 تومان خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه اخیرا مجلس اقدامات خوبی در زمینه معیشت کارگران و کارمندان انجام داده است، این ایراد مطرح شده که کارگران، معلمان و همچنین قوه قضائیه برای بهبود وضعیت اقتصادی تلاش می کنند، در این تصمیم که مجلس خواهد گرفت.» نتیجه این بود که برای افزایش حداقل دستمزد، کارگران باید علیه نمایندگان کارگران اقدام می‌کردند.

حاجی اسماعیلی با بیان اینکه از نظر مزایا و دسترسی وضعیت کارگران و کارمندان یکسان نیست، اظهار داشت: بالای 2 درصد این موضوع منجر به کاهش شدید قدرت خرید کارگران شده است.

وی افزود: در دور دوم معیشت کارگران حدود 2 میلیون تومان تعیین شده است، در دور سوم نیز خطر فقر وجود دارد زیرا در کشور فقر رسمی وجود ندارد و نکته آخر. دسترسی به آموزش، آموزش، مراقبت های بهداشتی، رفاهی و غیره نسبت به کارکنان پایین تر است.

این کارشناس مسائل کاری تاکید می کند: نمایندگان قشر کارگری باید در مذاکره با حداقل دستمزد کارگران فعال و کارآمد باشند، طبق قانون دولت موظف است حداقل دستمزد را متناسب با نرخ تورم افزایش دهد.حداقل متناسب حقوق دستمزد

حاج اسماعیلی خاطرنشان کرد: توجیه این است که اگر حداقل حقوق بگیران افزایش قابل توجهی داشته باشند به این دلیل دولت دچار کسری بودجه می شود، اما این موضوع از اساس اشتباه است، اگر دولت بخواهد بودجه خود را کاهش دهد. کسری بودجه باید هزینه اضافی بپردازد و همچنین سیاست های ناکارآمدی اقتصادی که در چند سال اخیر اعمال شده اصلاح می شود و همچنین مایلیم در سال آینده شاهد افزایش تورم باشیم که منجر به افزایش شدید شود. در قدرت خرید کارگران و یک سفر کوچکتر.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما