lancerbanner

چرا چاق می شویم؟

[ad_1]

تنها چند ساعت پس از صبحانه، بدن افراد سالم و جوان، هر یک از پاسخگویان با این وعده غذای کاملا متفاوتی خوردند. این تفاوت ها توضیح می دهد که چرا ما به وزن خود وزن اضافه می کنیم و مهمتر از آن، چگونه می توانیم این روند را معکوس کنیم.

به گفته خبرنگاران، قبلا تصور می شد که علت افزایش وزن در میانه به دلیل متابولیسم (سوخت و بدنسازی) یا به طور مشخص تر چیزی است که دانشمندان آن را “متابولیسم متعادل در حالت استراحت” می نامند. یک مطالعه قابل توجه، که در شماره آگوست مجله Science منتشر شد، نشان می دهد که سلول های ما در زندگی دهم یا چهارم (5 سال بعد یا 5 سال بعد) دارای قدر زندگی دوم هستند. , در گردش.

در واقع متابولیسم تا حدود 5 سال کاهش نمی یابد و زمانی که شروع به کند شدن می کند، تا 6.5 درصد در سال کاهش می یابد. بنابراین افزایش وزنی که با افزایش سن و تفاوت بدن شما در زمان حال و زمانی که به بیست سالگی نزدیک می شود مشاهده می شود، ناشی از متابولیسم نیست.
ماهیچه های مختلف در سن متفاوت هستند

بدن به مدت 5 سال صبح ها از پروتئین استفاده می کند. 3 گرم پروتئین از دانه مرغ و 1.5 گرم نان گندم برای به حداکثر رساندن کارایی و تبدیل پروتئین به سلول های عضلانی جدید و سالم استفاده می شود. همه این دوستان به عنوان سنتز پروتئین شناخته می شود. اما در حالی که این فرآیند در بدن شما در 5 سالگی در حال انجام است، اما در بدن شما اتفاق نمی افتد.

تحقیقات نشان داده است که افراد به پروتئینی نیاز دارند که حدود ۲ تا ۳ درجه فارنهایت[۵ تا ۶ ۳۰ درجه سانتیگراد]باشد.

آنچه مهم است این است که بدن انسان دائما در حال تجزیه و عضله سازی است. با این حال، در دراز مدت، روند آسیب عضلانی با فرآیند ترمیم آغاز می شود که در نهایت منجر به از بین رفتن بافت عضلانی می شود. مطالعات نشان می دهد که افراد مسن معمولاً قادر به تشخیص 2 تا 3 درجه گرمای مورد نیاز برای عضله سازی نیستند و به همین دلیل است که ماهی ها در طول روز مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. بین 3 تا 4 سالگی، سالمندان شروع به از دست دادن 3 تا 5 درصد از توده عضلانی خود در هر دهه می کنند.

هر چه ماهیچه و ماهیچه کمتری داشته باشیم، چربی بیشتری می گیریم. ماهیچه ها نه تنها کالری بیشتری می سوزانند، بلکه به کنترل قند خون نیز کمک می کنند. مهم نیست چقدر عضله یا عضله دارید، قند خون شما بالاتر می رود و بدن مجبور می شود قند بیشتری را به چربی تبدیل کند.

لازم به ذکر است که ترک ماهی با خطر ابتلا به دیابت، سرطان، بیماری های قلبی، آلزایمر و ضعف سیستم ایمنی مرتبط است.

منبع: به نقل از انجمن بازرگانی آمریکا (AARP)

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما