lancerbanner

چرا فینال 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی؟ – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1820710 |
31 فروردین 1401 ساعت 22:40 |
16,125 بازدید |

11
دیدگاہ

سازمان لیگ در یک تصمیم بد! خبر انتخابی نهایی بین حذفی جام حذفی بین تیم های آلومینیوم و نساجی در ورزشگاه یادگار امام تبریز.

بر اساس این گزارش، «سه ورزش» برای رفتن از اراک به تبریز سه راهی است. اولین مسیری که می توانید انتخاب کنید، از ساوا می گذرد و 746 کیلومتر است. این مسیر حدود 8 ساعت و 38 دقیقه طول می کشد. مسیر دیگری که می توانید انتخاب کنید از مسیر شهروقان ساروق است این مسیر 716 کیلومتر طول دارد و میزبان شما تقریباً 9 ساعت در جاده است. مسیر سوم نیز از این مسیر می گذرد و به طول 776 کیلومتر حدود 9 ساعت و نیم در راه است.

اما فاصله قائم شهر تا تبریز چقدر است؟

مسیر اول تا قائم شهر 878 کیلومتر است که 10 ساعت طول می کشد و مسیر دوم نیز 816 کیلومتر است که با مسیر اول با 11 ساعت و 52 دقیقه سفر متفاوت است.

در مورد همه تماشاگرانی که به بازی های آلومینیوم اراک – خلیج فارس معروف به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آمده بودند و همچنین تماشاگران نساجی که در حضور پورشوری آزادانه در ورزشگاه حضور داشتند، «علاقه مند به بازی خود هستند. بازی آخر.» آنها نیز در ورزشگاه آزادی جمع خواهند شد. به خصوص که بازی فینال قابل پیش بینی است، بیشتر تماشاگران برای حمایت از آلومینیوم سازی و نساجی به ورزشگاه می آیند.

اما با تصمیم سازمان دوردست سازمان، یادواره امام تبریز در جریان انتخابی نهایی جام حذفی برگزار می شود. چون فاصله خیلی زیاد و سخت است. راه برگشت وجود دارد و خستگی تماشاگران با بازگشت حادثه به دلیل ایجاد دو تیم تماشاگر برطرف می شود و خدای ناکرده فقط یک تصادف برای یکی از دو تماشاگر بد باشد. دردناک خواهد بود. باور کردنی نیست که لیگ تصمیم گرفته این بازی را در ورزشگاه یادبود تبریز برگزار کند! سهیل مهدی گفت: می خواهیم در زمین چمن ورزشگاه آزادی استراحت کنیم در حالی که در هفته آخر لیگ، پرسپولیس و استقلال جام حذفی را به فاصله 24 ساعت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند. حتی تیم های امید و گل گل هم در ورزشگاه آزادی بازی کردند. نساجی هم در این ورزشگاه به تمرین و بازی ادامه داد و استراحت در زمین چمن تنها بهانه ممنوعیت بازی در آزادی است! ایناهاش. از بازی نساجی – Miss تا بازی نهایی 7 روز است و چمن به اندازه کافی آزاد خواهد بود تا به اندازه کافی استراحت کند.

چرا فینال 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی؟ فاصله اراک تا قایم شهر به تهران نزدیک است و دو تیم تماشاگر از بیرون می توانند به تهران و ورزشگاه آزادی بروند و سپس به شهر خودشان برگردند. چرا برای تماشای فینال باید سخت کار کنند؟ انتخاب فینال در تبریز باعث گسترش فوتبال در تبریز شد یا تمایل تبریزی ها را در فوتبال بیشتر کرد؟ در حالی که تبریز تراکتور دارد قهرمان جام حذفی شده و یکی از مهم ترین تماشاگران تراکتورسازی یکی از محبوب ترین تماشاگران فوتبال ایران است و این خواسته زبان خاص و مشترک آنهاست.

آلومینیوم نه اراک، استقلال و پرسپولیس است و نه نساجی. اما این حق را نباید با حضور انبوه تماشاگران در ورزشگاه آزادی از آنها گرفت. مسابقاتی که می تواند با حضور دو تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شود، بازی جدیدی را در فوتبال ایران به ثبت می رساند. حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای تشویق تیم های غیر استقلالی و پرسپولیس. فوتبال ایران نباید این توافق را از دست بدهد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما