lancerbanner

چرا ترامپ رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد شد؟

[ad_1]

در رفتن رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا توده های مردم را در اجتماعات حامیان خود گرد آورده و سرمایه هنگفتی را انباشته کرده است. وی هنوز به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اعلام نکرده است. این در حالی است که کارشناسان می گویند در صورت انتخاب مجدد، نامزد مجددا انتخاب خواهد شد.

بنا به گزارش، فرارو به نقل از دویچه وله، در تظاهرات اخیر در تگزاس، دونالد ترامپ در مورد هیلاری کلینتون و چگونگی تقلب در انتخابات در قرن پنجم صحبت کرده است و رای دهندگان در مورد آن صحبت می کنند.

ترامپ تاکید کرد که «در انتخابات امسال تقلب شد و همه مسائل در حال رسیدگی است». این در حالی است که این ادعا کاملاً تکذیب شده است. دادگاه عالی ایالات متحده که اکثریت اعضای حزب محافظه کار را دارد که توسط ترامپ منصوب شده اند، این شکایت را رد کرده و نتایج انتخابات در چهار ایالت را مورد اعتراض قرار داده است.

چرا ترامپ رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد شد؟  ترامپ در عین حال گوشت را به هوا پرتاب می کند

این یک لفاظی آشنا است و می توان بحث کرد که مسکرات انتخابی طعم لفاظی ترامپ را می دهد.

برندان کنرادیس، رئیس بخش سیاسی هیل، به کنگره آمریکا و خبرنگار سابق دویچه وله نزدیک شد و گفت: سوی عنان. این بهترین راه برای انجام آن است.”

در عین حال ترامپ در ساخت «ژانویه» AD در کنار مجلس نمایندگان آمریکا قرار گرفته است زیرا گفته است در صورت برگزاری انتخابات، شرکت کنندگان در این حمله عفو خواهند شد.

مایکل کورنفیلد، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه جورج تاون، به دویچه وله گفت: .

این در حالی است که بیشتر جمهوری خواهان می خواهند مهاجمان عفو ​​عمومی در ساختمان کنگره بایستند و علیه ترامپ موضع بگیرند. سناتور لیندسی گراهام، سناتور کارولینای جنوبی که از متحدان مشهور ترامپ بود، در بیانیه‌ای گفت که امیدوار است “جنایتکاران به زندان فرستاده شوند و کتاب به جای واقعی خود بازگردانده شود زیرا آنها سزاوار آن هستند.” کریس سونو، رئیس جمهور نیوهمپشایر نیز مخالفان را عفو کرده است. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شورشیان باید مورد عفو قرار گیرند یا خیر، به سی ان ان گفت: «خدای من، نه».

با وجود این، ناظران بر این باورند که سخنرانی های خطاب به مخاطبان ترامپ چهره جمهوری خواهان بلندپایه را ندارد. کنرادیس می گوید: «ترامپ به حزب گرایی در رتبه های بالا اهمیتی نمی دهد. امواج رادیویی برای مردم جذاب است و مهاجمان قطعاً وفاداری خود را به کنگره داده اند. برای ترامپ مهم نیست که چه کسی حامی سرسخت است و حاضر است و بقیه آرای هند مهم نیست.»

اگر ترامپ تصمیم بگیرد برای انتخابات مجدد شرکت کند، داشتن حامیان نزدیک بسیار مهم است. عبارت «اگر نامزد شوم و انتخاب شوم» با این اطمینان آغاز می شود که انتخاب مجدد ترامپ احتمالاً یک سناریو است.

کنرادیس گفت: بدیهی است که هر چیزی ممکن است، اما در شرایط کنونی، ترامپ در حال آماده سازی زمینه برای اعلام رسمی نامزدی خود است. و من نمی خواهم مردم فراموش کنند. او عاشق نورافکن است. او یک شومن است و می خواهد رسانه ای شود و نام و چهره اش در رسانه ها افشا شود.

کورنفیلد اما آن را رد می کند و می گوید: این افراد هستند که در این صنعت فعال هستند و موقعیت و گذشته سیاسی است. با این حساب، آینده سیاسی در خطر است و قابل پیش بینی نیست.»

با این حال، اگر ترامپ تصمیم به کاندیداتوری مجدد بگیرد، وضعیت برای رئیس جمهور سابق شرایط خوبی خواهد بود. بر اساس نظرسنجی‌ها، اولین باری که این خبر در اواخر ژانویه در سایت «هیل» منتشر شد، نامزدی ترامپ در انتخابات میان‌دوره‌ای بین هشت نامزد ریاست‌جمهوری، طی 5 سال آینده 2 درصد آرا را به دست خواهد آورد و در اکثریت. فلوریدا با 5 درصد آرا توسط فلوریدا سانتوس در جایگاه دوم قرار دارد. تنها در نیمه دوم سال 2012، 51 2 میلیون جذب کرد و کل سرمایه فدرال خود را به 122 1 میلیون رساند. بیشتر این دلارها توسط اهداکنندگان کوچک یا “شهروندان عادی” ایالات متحده اهدا می شود. این موضوع بدیهی است که ترامپ همچنان از سطح بالایی از حمایت عمومی برخوردار است.

کورنفیلد اشاره می کند که ترامپ تنها بخش کوچکی از این نظرسنجی را برای حمایت از نامزدهای انتخابات میان دوره ای نوامبر سال جاری در سطوح محلی و ایالتی منتشر کرد. وی به این موضوع اشاره می کند که طبق معمول فردی که نامزد ریاست جمهوری می شود در این راه متحمل آسیب های زیادی می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، او خاطرنشان می کند که ترامپ در حال کنار زدن یک موضوع دیگر است.

کورنفیلد می‌گوید: «این موضوع به‌خوبی مورد توجه ما قرار گرفت. «به همین دلیل است.

البته ترامپ ممکن است امیدوار باشد که در صورت عدم بهبود اوضاع با قضات روبرو نشود.

کورنفیلد گفت: «یکی از انگیزه های اصلی برای انتخاب مجدد این است که ادعا کنیم نامزد ریاست جمهوری از نظر قانونی مصون است.

اینکه آیا این حرکت موثر خواهد بود یا خیر، بحث دیگری است. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. از این نظر، این امکان وجود دارد که دموکرات ها در صورت مواجهه با رقابت جدی مواجه شوند.

کنرادیس گفت: «ترامپ همان فردی است که امسال انتخاب شد. این کار شایسته ای است و باید به همین جا ختم شود.»

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما