lancerbanner

پیدا کردن خانه بدون مرز

[ad_1]

سختی های زیادی در این دنیا وجود دارد، اما اغراق نیست اگر بگوییم یکی از سختی ها، یافتن خانه است. خانه هایی که مهمان خانه دارند پر از گنج هستند و البته وقت خود را برای یافتن آن تلف نمی کنند. برای همین کار سخت، سایت‌های مسکن برای به حداقل رساندن رنج و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کمک به ما در یافتن خانه راه‌اندازی شد. در حال حاضر پلتفرم ها دارای نقشه های اولیه برای مالکیت خانه هستند و مفهوم جستجوی خانه بدون حضور سکو غیرممکن است. یکی از اولین نام هایی که هنگام جستجوی خانه به ذهن خطور می کند “دیوار” است. دیوار فروش و فروش کالاها و خدمات مختلف دارای نام ملک بزرگ و وسیعی است که یکی از پربازدیدترین بخش های این سایت می باشد. دیوار این روزها یکی از جامع ترین بانک های اطلاعاتی در رابطه با تأسیس خانه است که ملک و جویندگان خانه را نیز به هم پیوند می دهد.

یک بانک اطلاعات کامل

دیوار املاک یک بانک اطلاعات کامل است که در تمامی زمینه های خرید عمومی، رهن یا اجاره، پیشنهادات متنوعی را به شما ارائه می دهد. در واقع، اگر درامر هستید، با هر بودجه ای به شما کمک می کنند تا خانه خود را پیدا کنید. فایل هایی که روی دیوار هستند بسیار متنوع هستند و به ندرت نمونه هایی از این تنوع را در سایت های دیگر پیدا خواهید کرد. از طرف دیگر، با اپلیکیشن طبقه بندی، ممکن است به راحتی دیدگاه خود را پیدا کنید، با توجه به تعداد زیاد املاکی که در ملک وجود دارد، این طبقه بندی به شما کمک می کند که زیاد درگیر انتخاب ها نشوید. . یکی از مهم ترین ویژگی های دیوار ملک توجه به جزئیات و آنچه که خریدار دارد می باشد.

مشتریان در یک شهر پخش می شوند

اما همه چیز روی دیوار خانه به دیوار خانه ختم نمی شود. در واقع گروه دیگری که از قسمت املاک دیوار استقبال می کنند، فعالان امور عمرانی هستند. آنها می توانند با انتشار اطلاعات به مشتریان بیشتری دست یابند. دنیای اینترنت این امکان را برای مردم از هر شهر و شهرستانی فراهم کرده است که با هم ارتباط داشته باشند و راهی برای یافتن خانه ایده آل بیابند. دیوار در واقع کار را برای کارمندان دولت آسان کرده است. با دیواری از مشتریانی که از یک محله و فراتر از منطقه و سراسر ایران می آیند. فرض کنید ملکی در منطقه اه دارید اما می توانید به راحتی با هر فردی در هر منطقه ای ارتباط برقرار کنید و دایره فروش خود را گسترش دهید. به گزارش سال، اطلاعاتی که دیوار درباره اموال دیوار منتشر کرده است، پس از رده «مربوط به خانه» دومین اطلاعات مهم بود. این رقم بسیار قابل توجه است. و بیش از آن مورد نیاز است زیرا کاربران این پلتفرم در قسمت اموال این پلتفرم ثبت نام کرده اند. در واقع، اولین جایی که هر کسی آن را سیاهچال می نامد، دیوار است.

رکورد 2 میلیون فروش در سال

گزارش جالب دیگری از دیوار سال نیز در قسمت املاک ارائه شده است. بر اساس این گزارش، در سال گذشته 3 میلیون اخطار فروش ملک و 2/3 میلیون اخطار رهن و اجاره به ثبت رسیده است. میانگین بازدید برای هر فروشنده اطلاعات و میانگین بازدید برای هر اطلاعات اجاره بود. به نظر می رسد اعداد و ارقامی که در رابطه با دیوار ملک پخش شده اند، همه چیز هستند. مدت زیادی است که هیچکس نتوانسته به این تعداد مشتری دست یابد، اما همه این چهره ها و چهره های عجیب و غریب به کمک دیوار به واقعیت تبدیل شده و به زندگی روزمره صاحبان املاک بازگشته است. حتی افرادی که بدون هیچ زحمتی و آسایشی به صورت شخصی اخبار خانه خود را منتشر می کنند، مشتریان زیادی پیدا می کنند. اتفاقاً شاید برای چند سال این امکان وجود نداشته باشد.

همه نگاه ها به ایران است

در پایان به این نکته اشاره می کنم که علاوه بر دیوار در تهران، اکثر شهرهای بزرگ پوشیده شده اند. در واقع خانه های شهرهای بزرگ نیز در این سایت ذکر شده و تعداد قابل توجهی خانه برای خرید، رهن و اجاره وجود دارد. در سال های اخیر توجه به شهرهای دیگر معطوف شده است و دیوار این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است که با هر شهر ارتباط داشته باشند و خانه ای برای خود بیابند. همه نگاه ها به ایران است، آن طرف راهرو.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما