lancerbanner

پورابراهیمی: دولت ظرفیت پرداخت را 5 درصد افزایش می دهد

[ad_1]

رئیس کمیسیون اقتصادی کمیسیون با تاکید بر اینکه همه واحدهای جامعه خواستار امکان استفاده از یارانه به صورت درصدی و با احتساب کشف اسناد اولیه بودند، گفت: نباید سهل انگاری کنند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به پرداخت کمک های اساسی پس از اجرای اصلاحات نظام، اظهار کرد: پس از اجرای طرح اصلاح نظام، کمک های اولیه پرداخت می شود. انتقاد از این وضعیت به این دلیل ایجاد شده است که مکاتبات کمیسیون اروپا با رئیس جمهور بر این اساس بوده است که نظام جامع رفاه ایران باید اصلاح شود و مهم ترین اطلاعات و ظرفیت محاسبه گرامری روز به روز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: به دلیل کمبود اطلاعات و اطلاعات عملی در این زمینه، بخش های بیشتری از کشور از کشف کمک ها جدا شد. اما حتی اگر مقرری مربوط به پرداخت کمک باشد که یک عمل یک طرفه است، به این معنی نیست که اگر فرد از پرداخت کمک حذف شود، فرد به تجهیزات اضافه نخواهد شد. شرایط کمک کشف شد.

پورابراهیمی ادامه داد: با توجه به اهمیت بهزیستی ایران به عنوان یک مرجع، از رئیس جمهور می خواهیم کمک 5 درصدی به جامعه برای کمک جویی داشته باشد، زیرا حتی برخی از مردم در روستاها برای درخواست یا عدم مراجعه به ما مراجعه می کنند. حقوق همه اعضای خانواده نیز یک مشکل است. جلسه مشترکی با وزیر کار برای رسیدگی به این موضوعات تشکیل می شود و موضوع را بررسی می کنیم. مردم سرایدار ندارند و فکر نمی کنند همه افراد جامعه از جمله مردم می خواهند با کسری از توانشان مایحتاج اولیه زندگی را تامین کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه گردش اطلاعات باید تغییر کند و شفاف شود، گفت: افرادی هستند که خودرو و خودرو دارند اما پول قابل توجهی دارند و این موارد برای کمک به پرداخت محاسبه نمی شود. به همین دلیل است که تاکید می کنیم این موضوعات باید بر اساس اقدامات ده گانه در قالب تعهدات و هزینه های خانوارها و سپس دارایی ها و منابع مورد احتساب تعیین شود.

وی بر ضرورت تمرکز بر اقتصاد ایران تاکید کرد و گفت: اکنون با بحران استقلال ایران این موضوع اهمیت بیشتری یافته است. ما به مردم این اطمینان را می دهیم که در هر شرایط قانونی، هر خانواری باید بتواند مایحتاج اولیه زندگی را تامین کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورا گفت: از دولت می خواهیم ظرفیت خود را برای افزایش یک درصدی کمک ها افزایش دهد، جلسه است. رئیس جمهور همچنین اعلام کرد که هر خانواری که با این کمک ها مخالفت کند مشمول این کمک خواهد شد. پیشنهاد ما این است که بار دیگر امکانات دیگری برای ثبت نام خانوار فراهم شود تا ظرفیت کشف مایحتاج اولیه زندگی را داشته باشند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما