lancerbanner

پشت پرده روی بشقاب پرنده ای می افتد

[ad_1]

در ماه ژوئیه، ارتش ایالات متحده اعلام کرد که یک بشقاب پرنده کشف کرده است، اما در کمتر از یک ساعت، سنت دید از چشم پرنده، مشاهده یک بالون را تغییر داد! یک متخصص مشهور بشقاب پرنده می گوید هنوز مطمئن نیست که پر پرنده واقعاً در نیومکزیکو فرود آمده است یا خیر.

به گزارش دیلی میل، نیک پوپ که شش تا پنج سال است پروژه یوفو را در بریتانیا کارگردانی کرده است، اخیراً اعلام کرده است که اگر قرار بود این داستان پوشش داده شود، قطعا یکی از بهترین ها خواهد بود.داستان ها آمریکایی هستند. .

خبر سقوط یک بشقاب پرنده در رازول، نیومکزیکو، جامعه آمریکا را شوکه کرد، اما چیزی که روزی هشتم ژوئیه روزنامه بود، اکنون یک افسانه محلی بیش نیست.

پاپ که سه تا چهار سال است پروژه یوفو را به دولت بریتانیا هدایت می کند، اخیراً در گفت و گوی تلفنی با دیلی میل گفت: تاکوهای مرموزی که در آمریکا مشاهده شده بود منتشر شد، اما یک ساعت بعد، آنها داستان را کاملاً در تضاد توضیح داد.

پاپ گفت: اگر بقایای حادثه «رضول» مربوط به این دنیا نباشد، این موضوع می تواند یکی از بهترین موارد برای سرپوش گذاشتن در تاریخ آمریکا باشد.

افتادن پرنده در بشقاب

گفت: به نظر من این روایت عمدی نیست، بلکه بهترین داستانی است که می تواند شما را بخنداند یا چشم بپوشید. اگر همه چیز به یک شوخی تبدیل شود، سیاستمداران، نظامیان، روشنفکران و روزنامه نگاران آن را جدی نخواهند گرفت یا اگر بخواهند این کار را انجام دهند، از صحنه این کار را انجام می دهند و می گویند که واقعاً آن را باور نمی کنم.

پاپ در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است این اتفاق عجیبی است که پنج سال پیش در مزرعه افتاده است، گفت: هنوز نمی دانم. اگرچه من به اهمیت زندگی اعتقاد دارم، اما از نحوه بازدید آنها از زمین راضی نیستم.

بقایای این حادثه برای اولین بار توسط WWE Mac »Brazel (WW« Mac »Brazel) مشاهده شد که گوسفندها را به رودخانه های مجاور آورد.

برزیل عشایر را در زمین مشاهده کرد و با مقامات تماس گرفت، مقامات نیز برای تجزیه و تحلیل عمیق به آنجا آمدند و آن را به عنوان یک بشقاب پرنده شناسایی کردند.

رازول دیلی رکورد نیز به سرعت این داستان را با این عنوان منتشر کرد: پایگاه نیروی هوایی رازول (RAAF) یوفوها را در مزارع منطقه رازول پیدا کرد.

طبق روایات، بقایای این حادثه فلزی، اما قوی بود. اما هیجان این داستان خیلی پیش رفت و هیچ کس دیگری به آن فکر نکرد.

پاپ گفت: ده سال گذشته زمان اعتماد به نفس بالایی بوده است. این دوره ای بود که اعتماد به دولت و ارتش و قبل از ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیار بالا بود. از آنجایی که اکثر مردم تلفن ندارند، این روزنامه آنها را از رویدادهای جهان مطلع می کند. فکر می کنم روزنامه همان انجیل بود.

افتادن پرنده در بشقاب

تتر روزنامه «رازول دیلی رکورد» بر اساس ایجاد نمایی از چشم پرنده در مزارع منطقه.

پاپ در ادامه گفت: در هیچ یک از کتاب هایی که در ده تا ده سال گذشته درباره بشقاب پرنده ها نوشته شده است، اطلاعاتی وجود ندارد.

وی گفت: اگر این پرونده ظرف 5 سال حل شود و نتیجه این شود که باقیمانده یوفو باشد، ماجرا بسیار جالب می شود. فکر نمی‌کنم مدرکی داشته باشیم، چون واقعاً چیزی نداریم. برعکس، قرارگاه رضوی مستقر بود و فقط اسکادران هشتم در آنجا مستقر بود و این افراد در کار خود بهترین بودند. افرادی وجود دارند که به احتمال زیاد هوانوردی بالون را اشتباه تفسیر می کنند.

پاپ می گوید که این پوشش راهی برای پنهان کردن این واقعیت است که چیزی شبیه یک سلاح برتر افتاده است.

گفتگوها در مورد بشقاب پرنده ها و خارجی ها در ایالات متحده تابو نیست، زیرا دولت ایالات متحده سال گذشته ویدئویی را منتشر کرد که نشان می داد نیروهای نظامی در حال تعقیب یوفوها هستند.

یک جلسه استماع عمومی اخیر کنگره در مورد بشقاب پرنده ها نیز برگزار شد که در آن سه پرسنل نظامی سابق علیه یک پایگاه یوفو در یک پایگاه نظامی ایالات متحده در خاورمیانه به مدت پنج سال شهادت دادند. آنها گفتند که در 6 دسامبر، هشت شی درخشان را دیدند که در آسمان یک پایگاه بیابانی در جزیره سینا در مرز مصر در مصر آویزان بودند.

افتادن پرنده در بشقاب

سه پرسنل نظامی که در زمینه شناسایی هوانوردی آموزش دیده بودند معتقد بودند که اشیایی که مشاهده کردند منشأ غیرانسانی داشتند.

پاپ گفت: عجیب است که با وجود این همه علاقه و ترجیح برای جلسات، به ندرت پیش می آید که سناتورها یا اعضای کنگره به رضول مراجعه کنند. ممکن است هنوز هم شک داشته باشند و نتوانند خودشان را مجبور کنند که در مورد حادثه به شما بگویند.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما