lancerbanner

پسر «فردین» با کشتی به ایران رفت!

[ad_1]

رقابت های کشتی آزاد به عنوان یکی از مراحل نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 3، با ظهور پدیده ای به نام امیررضا معصومی همراه با وزنه ای جدی که توانست همه مدعیان را شکست دهد، 3 سال قهرمانان سال بزرگتر، کمد از بین رفته است.

فرزند فردین معصومی، سنگین وزن کشتی گیر اسبق ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان، تمامی فاکتورهای لازم برای رسیدن به دژهای افتخار در بالاترین سطح کشتی جهان را در اختیار دارد. ورزش، قد، قدرت و جسارت رقبا علیرغم سن کمشان الگوی رقبا است و نشان می دهد که این کشتی گیر می تواند بر خلاف سایر رقبا، رقیبان سرسخت و قابل احترامی برای کسب مدال، برنز، المپیک و طلای امیرحسین زارع به میدان برود.

امیررضا معصومی سال گذشته و در جریان مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بوداپست مجارستان با قدرت نمایی که تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیخت، در خط مقدم جهان ایستاد. در دور اول این رقابت ها کامنسکی یک بر صفر لهستان را شکست داد، سپس بازاربایف 2 بر صفر ازبکستان را شکست داد، در نیمه نهایی روسیه یک بر صفر ژیبالوف روسیه را شکست داد و در فینال نیز یک بر صفر مغلوب جیمز شد. مولن طلای دنیا رسید.

معصومی 6 ماه پس از کسب مدال طلای رده سنی نوجوانان جهان و حالا که به خط جوانان آمده است، در مسابقه کمد روی میز بزرگی رفت و با نمایشی خوب در آن طرف ایستاد. قد و قامت شاکی به طور جدی وزن تیم ملی را نشان می دهد.

امیررضا با پدر و تسلیت قلبی که خود شاخص کشتی ایران و جهان بود، قطعاً می تواند برخی از ایرادات فنی را برطرف کند، تجربه بیشتری کسب کند و از حاشیه ها دور شود، سال های ایرانی. کشتی

و تنها یک سال پس از قهرمانی در مسابقات جهانی جوانان، حالا با توجه به سنگر امیرحسین زارع و حضور او در مسابقات جهانی سالمندان صربستان، جدیت دویل و سنگینی وزن تماشاگران در انتخابات اتفاقی است.

فردین در المپیک “پکن با مدال پنجمین مدال را کسب کرد و در حال حاضر بزرگترین آرزومند است، ایستادن در میدان امیررضا اولین المپیک است” او برای تعبیر خواب پدر راه بسیار سخت و پیچیده ای دارد و باید سخت کار کند.

فرزند پسر

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما