lancerbanner

پرواز فوق العاده 3 ساعته از دبی به استرالیا با سوراخ های هوا در بدن

[ad_1]

یک کارشناس هوانوردی معتقد است هواپیمایی که 1 ساعت با سوراخ بزرگی در بدنش پرواز کند یک میلیون می ارزد.

به گزارش یورونیوز؛ مسافرانی که از دبی به بریزبن استرالیا پرواز می کردند از دیدن سقوط هواپیما در روز جمعه شوکه شدند.

این شرکت هواپیمایی می‌گوید این سوراخ در بدنه به مرور زمان ایجاد شد، یکی از آستین‌های ایرباس E. در طول پرواز هیچ مسافری آسیب ندید و هواپیما در مقصد فرود آمد.

یوهانس بورو، خلبان، استاد ارشد هوانوردی در دانشگاه کینگستون لندن، به یورونیوز گفت که این سانحه “بسیار غیرعادی” بود.

او افزود: «این احتمالاً یک در میلیون است و چیزی نیست که ما هر روز ببینیم.

یکی از مسافران به نام پاتریک به رسانه های استرالیایی گفت که حدود چهار دقیقه پس از پرواز صدای زنگ را شنیده است.

او گفت: «صدای بلندی شنیده شد و من آن را از طریق هوا احساس کردم.

وی افزود: خادمان نیز مانند بقیه غذاها را متوقف کردند و پیچ و مهره و موتور را بررسی کردند.

با نزدیک شدن به فرودگاه در بریزبن، نیروی هوایی اعلام کرد که نیاز فوری به خدمات ترافیکی اضطراری دارد.

این حادثه که جمعه گذشته رخ داد، خبرساز شد. بخشی از شبکه های اجتماعی این سوال را مطرح کرده اند که چرا خدمه هواپیما پس از تشخیص سانحه تصمیم به ادامه کار گرفتند؟

یوهانس بورو توضیح می دهد که اگر هیچ “علائمی” در این سیستم پیدا نشود، آنها نمی توانند کار زیادی انجام دهند زیرا آسیب به حریم هوایی خارجی وارد شده است. اما اگر سوراخی در مخزن ایجاد شود که هوا در آن تحت فشار است، تفاوت ایجاد می کند.

دکتر بورو می گوید: اگر به اصطلاح خلبان صدای بلند را بشنوند، ابتدا سرویس را متوقف می کنند و نسبت به نظارت و پایش هوای بیرون اقدام می کنند. در این صورت، البته، آنها نمی توانند چیزی را ببینند، زیرا سوراخ در ته آن بود.

در این بخش از هواپیما دوربین دوچشمی وجود ندارد و هیچ سانسوری برای بازرسی سوراخ ها وجود ندارد. این کارشناس هوانوردی افزود: با بررسی های بصری و نشانه هایی که نشان دهنده مشکل نیست، مخاطبان برای نظارت زیاده روی نکردند.

سومین آزمایشی که ممکن است انجام داده باشند این است که با فرودگاه دبی تماس بگیرند تا ببینند در حین انتقال از جسد جدا شده اند یا خیر. اما گزارش ها حاکی از آن است که چیزی در بندر پیدا نشده است.

مسافران در طول پرواز بیش از حد معمول پرواز، سر و صدا را تجربه کردند، اما کارشناسان هوانوردی گفتند که آنها در معرض خطر نیستند.

هوانوردی امارات در پاسخ به “نقص فنی” روز جمعه افزود که “فرینگ” توسط مهندسان، ایرباس و همه مقامات مربوطه “کامال” شده و جایگزین شده است.

این سازمان تاکید کرد که ایمنی مسافران و خدمات رسانی همیشه اولویت ما بوده است.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما