lancerbanner

پاسخگویان به مصوبه شورای مبارزه با فساد اداری

[ad_1]

در پی صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی، تعدادی از نمایندگان واکنش خود را در این خصوص اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه قطعنامه تصویب شده توسط آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران را تایید کرد.

طرفداران پرونده او در تلاش بوده اند تا متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند.انتظار می رود آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) به موقع، بدون تأخیر و بدون تأخیر اقدام کند.

در پی پذیرش قطعنامه ضد ایرانی در شورای مقامات، وزارت امور خارجه آمریکا از اظهارات آمریکا و اتحادیه اروپا در نشست شورای آژانس بین‌المللی انرژی به شدت انتقاد کرد. که نصب سانتریفیوژهای پیشرفته و دوربین های دوچشمی غیرفعال گامی در مسیر درست است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی از انتشار تعداد قابل توجهی ویدئو از آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

در این ویدئو نشان داده شده است که اپراتورها برق دوربین دوچشمی متصل به هم را قطع می کنند.

ما حتی یک قدم از موضع خود عقب نشینی نمی کنیم، این شورا چندین بار علیه مردم مظلوم فلسطین قطعنامه صادر کرده است، اثربخشی نمی شود و ابتکار عمل در دست فلسطینی ها است، با اقدامات تحریمی، کشور. ایران در عرصه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و… دست از پا نکشید، نخندید و دشمنان ما را در اقتصاد و معیشت مردم نکشید.

تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین انتشار مطالب آن در صفحات شخصی خود در توییتر حکایت از واکنش شورای مسئولان به این موضوع دارد.

حسن شجاعی، رئیس کمیسیون

غربی ها به بهانه مردم کشور را به غرب تسلیم کردند. البته در این شرایط با احیای برجام موافقم اما اصلا. احیای برجام اگر با حفظ عزت ملی همراه نباشد، حتی اگر غربی ها در قدرت باشند، قطعاً بدون عواقب خواهد بود. نسخه را دوباره ارسال نکنید.

ملایر نماینده هادی بیگی نژاد:

غرب و صهیونیست ها آژانس انرژی اتمی را برای مشروعیت بخشیدن به ظالمان به نظم ناعادلانه ای که ایجاد کرده اند ایجاد کرده اند! وای به حال ملتی که از ارزشش فروتن شود».

اردشیر مطهری نماینده گرمسار:

در پاسخ به قطعنامه‌ای که توسط شورای حکام صادر شد، روزنامه تا حدی برای پیشبرد و تسریع تولید انواع ماشین‌ها، سانتریفیوژها و قطعات مدرن در صنعت گریز از مرکز، شروع به رشد کرده است. در طول خشونت شما و عقب نشینی که ما پشت سر گذاشتیم.»

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

«علی‌رغم حسن نیت و همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی، شورای مقامات ایران قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کرد. ایران همچنین تلسکوپ های بزرگ را قطع کرد و غنی سازی را افزایش داد. این اقدام ایران مقتدر هزینه تصمیمات سیاسی و مغرضانه آژانس تحت نفوذ صهیونیسم را در سطح بین المللی افزایش می دهد. شورای امنیت درخواست کرد که علاوه بر بازرسی‌های جاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران، بر پایبندی ایران به «اقدامات مورد نیاز برجام» نظارت کند.

کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد:

یر تصمیم نهایی شورای مقامات سیاسی و فاقد هرگونه ارزش قانونی و با توجه به تامین مستقیم افکار صهیونیستی اتخاذ شد. اگر تغییری در نگرش ایجاد شود، به طور جدی در رویکرد خود نسبت به آژانس تجدید نظر خواهیم کرد. تروریست ها حق تصمیم گیری برای سازمان های بین المللی را ندارند».

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

تعطیلی تمامی آژانس های آژانس بین المللی انرژی اتمی حداقل گام برای حفظ عزت ملت قهرمان ایران است.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون نود اصلی:

«راهنمای اشتباه ترویکای اروپایی برای امتیازات بیشتر ایران با استفاده از ابزار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، باید با اقدامات عملیاتی برای تعلیق فعالیت‌های داوطلبانه هسته‌ای و اجرای اقدامات قانونی سختگیرانه برای لغو تحریم‌ها متوقف شود. به غرب باید فرصت های بیشتری داده شود.»

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلورجان:

دولت اگرچه اختیارات لازم برای پاسخگویی به غرب و کارگزاری سیاسی را دارد، اما مسلم است که مجلس آرام نخواهد گرفت. رهبران اروپایی تحت فشار افزایش قیمت نفت در دوراهی به سر می برند، اما اشغالگری صهیونیست ها را به نفع مردم می دانند و فکر می کنند ایران در اردوگاه های آنها ابرویی خواهد کرد.

کشورهایی که به آژانس رای نمی دهند، نیمی از اقتصاد و جمعیت جهان را در اختیار دارند. در عین حال نفت دنیا در اختیار ایران است و اگر منافع ایران ایجاب کند از همه ابزاری که در اختیار دارد استفاده خواهد کرد. توقیف کشتی‌های یونانی که آنها را گمراه کرد تنها یک نمونه است.»

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

ایران مثل همیشه در هشت مذاکرات اخیر او صمیمانه با آژانس همکاری کرد و همه مسائل فنی، امنیتی و نظارتی را در نظر گرفت، اما آمریکا و اتحادیه اروپا و آژانس نیز در اجرای تعهدات خود قطعنامه ای صادر کردند. عدالت و انصاف در روابط بین الملل مورد تمسخر قرار می گیرد.»

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت مدیره:

گروسی مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی قبل از تهیه گزارش به سرزمین های اشغالی سفر می کند و با هماهنگی رژیم صهیونیستی گزارشی را تهیه می کند. آنچه لازم است این است که ایران به همکاری خود با آژانس ادامه دهد. مجلس نمایندگان خواستار اجرای یک قانون سختگیرانه ضد اختلاس است.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما