lancerbanner

(ویدئو) چکیده گالری گل 1 – «پرسپولیس» گل ها را با دست تمیز کنید!

[ad_1]

تیم فوتبال پرسپولیس و گلغر سیرجان از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سپهبد به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نوزدهم رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

کیروش استنلی 2 دقیقه برای گلقر و حمید پاکدل 2 دقیقه برای پرسپولیس گلزنی کردند.

دو تیم در نیمه اول خوب کار کردند و نیمه دوم سرد و بی روح بود. شاگردان فرهاد مجیدی در صورت پیروزی مقابل فجر سپاسی با روسری خود می توانند فاصله خود را بیشتر کنند. شاگردان گل محمدی با این نتیجه با 2 امتیاز در رده دوم باقی ماندند.

سیرجان: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (2-مسیح زاهدی)، علی اصغر عاشوری.

نیمه اول

دقایق 3: ضد حمله های قوی و به شدت خطرناک پرسپولیس به طرز عجیبی از فرم خارج شده است. حمید پاکدل در موقعیتی که حتی نمی توانست توپ را بلند کند در حالی که مهدی ترابی صاحب توپ توپ را به سمت محافظ محافظ پرتاب می کرد به طوری که موقعیت برای او خطرناک تر از آن بود که سرش را از دست بدهد.

3 دقیقهارسال یک شوت تند و تیز و زمینی از جناح چپ به کیروش با شوت فریاد به جاده شش پله ای، پرسپولیس در را زد تا حمید لک به خوبی از سد گلزنی مطلع شود.

3 دقیقه: ارسال دقیق رامین رضاییان از جناح راست برای حمید پاکدل با یک ضربه به سر شیر. از این نظر ممکن است توپ مورد حمله پرسپولیس قرار گرفته باشد که اعتراضات شدیدی را در پی داشت اما قاضی معتقد بود گل در شرایط سالم به ثمر نشسته است.

3 دقیقهعلی اصغر عشوری برای اولین بار اولین کارت زرد را دریافت کرد.

3 دقیقهحمید لک با فرستادن بانسر به گلغر اشتباه کرد اما سعید صادقی پشت توپ جریمه شد.

3 دقیقه: اعزام رضایی خطرناک به ایستگاه به شکلی بسیار خطرناک در برابر کمال موفقیت و از دروازه گل گذشت و بیرون رفت.

3 دقیقه: کمال موفقیت یا هشداری دیگر

3 دقیقهارسال سعید صادقی روی اشتباه مرگبار حمید لک با ضربه سر کیروش استنلی.

3 دقیقه: از مسیر قوی سعید آقایی محسن فروزان به سهم شیر تیراندازی کنید.

نیم ثانیه

3 دقیقه: کشف کارت زرد میلاد زکیاپور

3 دقیقهحیدر افسری مدیر گلغر نیز به دلیل اعتراض از دادگاه اخراج شد.

3 دقیقه: به مهدی ترابی از پشت جریمه در آسایش در دستان فروزان شلیک کنید.

3 دقیقه: ترابیان رضا اسدی را به دلیل اعتراض با کارت زرد جریمه کرد.

3 دقیقه: فروزان موقعیت تک را به مهدی ترابی گرفت تا این موقعیت نصفه و نیمه برای پرسپولیس شود. اما پس از کنترل توپ، کمک کننده موقعیت را خاموش اعلام کرد.

ترکیب گل: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (2- مسیح زاهدی)، علی اصغر عاشوری (3- رضا شکاری)، مرتضی تبریزی (3- امین قاسیمی نژاد)، سعید صدیقی، محمدرضا خانزاده، شایان مصلحکی (3) میلاد. ، امین پور علی و کیروف استنلی.

سنتز تخت جمشید: حمید لک، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، سعید آقایی (2-علی شجاعی)، کمال کتیانیا (3-رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (2-فرشاد فرجی)، وحید امیری و حمید. پاکدیل (2-مهدی عبدی).

قاضی: محمدحسین ترابیان

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما