lancerbanner

(ویدئو) جانور قبر شده وحشتناک در رختخواب عسل می خورد

[ad_1]

همه می دانیم که گورکن ها فکر می کنند سر گیاه هستند، این گورکن هم مادر ماه عسل است! اما او فکر نمی کرد که برای نجات کودک به تخت حمله کند.

به گفته فرارو، این اتهام توسط ساهارا ولفسون، یک راهنمای پنج ساله در کمپ کرکمنز در منطقه حفاظت شده سابی سندز پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی مطرح شده است.

وی در این باره می گوید: سابی سندز مخزن مورد اعتمادی برای رصد بستر است. در حین بازی، چند فیل دیدم، اما واقعا مشتاق بودم که با یک گروه پنج نفره میهمانان، تختی را علامت بزنم. هنگامی که جوئل، یکی از افراد دیگر در محیط، با تختی از مواد نزدیک باشگاه تماس گرفت، من به سرعت به آنجا رفتم.

در همان زمان با مهمانانم به شوخی گفتم که لازم نیست ما اینقدر از محل اقامت راه برویم و به سادگی می توانیم در چایخانه بنشینیم و حیوانات را ببینیم.

به محض اینکه به محل رسیدیم، جوئل به تخت اشاره کرد و به راحتی در وسط خلیج حرکت کرد. در این مرحله، بسیار هیجان زده و سپاسگزار بودم که این فرصت خوبی بود تا یک تخت خواب واقعی را برای مهمانانم مشخص کنم.

من اول متوجه نشدم، اما یک لانه زنبوری جوان گور شده در چند متری و یک تخت حدوداً 5 متری وجود داشت. وقتی فهمیدم تصادفی است، به سختی می‌توانستم چیزی را که می‌دیدم، باور کنم!

بستر نزدیک و نزدیکتر به جایی است که کندو عملاً بدن گورکن را لمس می کند. گورکن برگشته و من مطمئنم که غافل ترین لحظه زندگی فرا رسیده است! تخت حمله خود را با دندان قروچه های عصبانی آغاز کرد. در آن لحظه مشغول فیلمبرداری بودم که متوجه شدم مادرشوهری که در حال خوردن عسل است با سرعت بسیار زیاد به سمت نوزاد می رود و از شدت صاعقه وحشت کرده است.

مشاهده شده است که گورکن، مادر آینده نوزاد را از گردن به محل مناسب می مکد. شاید گورکن جوان شکست خورده باشد، اما با لطف و حمایت مادرش مطمئنا زنده خواهد ماند.

دیدن تخت تنها، حتی در خواب، منظره ای نادر و شگفت انگیز است، اما فراتر از باور بود. وقتی به محل اقامتم برگشتم، از دیدن همه راهنماها، فیلم ها و تصاویر دیگری که با آنها موافقت کرده بودم شگفت زده شدم.

فقط دیدن یک یا آن صحنه فوق العاده بود، اما باور نکردنی بود.

افراد ماه عسل معمولاً به رژیم غذایی کمک مالی نمی کنند، زیرا آنها به وحشیگری و توانایی مبارزه وحشیانه خود معروف هستند. گورکن ها با شکارچیان بزرگ دیگری مانند شیر و خرس نیز مبارزه می کنند. دلیل این اقدام این بود که گورکن عسل خورد، جوان بود و تجربه کافی نداشت. درس به او داده می شود تا زود فراموشش نکند!

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما