lancerbanner

وزیر اقتصاد: نارضایتی مردم درست است، منتقل می کنم

[ad_1]

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نارضایتی مردم موجه است و به عنوان نماینده دولت آن را منتقل می کنم چرا که برخی گزینه های من در حوزه انتخابیه را ندارند.

به گزارش تسنیم، سید احسان خاندوزی در جلسه روز جمعه خوزستان در محل سالن اجتماعات منطقه آزاد در سالن اجتماعات فعالان اقتصادی و مسئولان برگزار می شود که باید این کار را انجام دهند و به رئیس گمرک دستور می دهیم. جمهوری اسلامی ایران این کار را انجام دهد. در این بین مسائل اقتصادی باید روشن شود.

وی افزود: برخی از مسائل و مشکلات حوزه پتروشیمی و پالایشگاه به وزارت نفت رسیدگی می شود. مشکلات اعلام توانمندی اقتصادی توسط فعالان کوتاه مدت و مثمر ثمر است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در رابطه با موضوعات خاص مربوط به منطقه آزاد اروند باید توجه داشت که شاید اگر دولت در تعیین زمان، مقررات و شرایط در این زمینه منطقی تر و با تدبیر عمل کند. امروز می توانیم راه های بهتری پیدا کنیم.

خاندوزی ادامه داد: این منطقه کشوری با ظرفیت بالا و اولین منطقه آزاد کشور است. در واقع همان شاخص هایی که باید کمترین باشد و در نقاط مختلف دنیا این مناطق آزاد را در وسط شهرها نمی سازند.

وی گفت: سایر مناطق آزاد از پتانسیل خود برای کاهش تعرفه ها، مشوق های سرمایه گذاری و مسئولیت های اجتماعی استفاده می کنند اما در منطقه آزاد اروند نباید خود مدیر منطقه توضیح دهد و پاسخ دهد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص سایر موضوعات مربوط به گمرکات برمه، حقوق گمرکی و عدم هماهنگی گمرکات در مرز عراق و ایران نیز بحث و تبادل نظر شد.

خاندوزی تصریح کرد: در دوره اقتصادی کشور به دلیل اینکه در سال های گذشته با نوعی نظام مسکن و مدیریت مواجه بوده ایم، ثمره و خروجی این ناهماهنگی معضل ایجاد عملیات اقتصادی در کشور است. در سایر نقاط دنیا دستگاه های مختلف و متناقضی که هر کدام رویکرد منحصر به فرد خود را در زمینه صدور و واردات و مجوزهای صادراتی دارند وارد عمل می شوند.

وی افزود: ثمره همه این ناهماهنگی ها در پایان عملیات حاکی از آن است که کارخانه کلید نمی خورد یا کالاهای وارداتی وارد سرزمین اصلی نمی شود و صادرات از کشور خارج نمی شود. مشکل اصلی امروز ناسازگاری دستگاه های کشور است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: گمرک با بیش از 25 واحد اجرایی در ارتباط است که اگر مدارک خود را نداشته باشند آزاد نمی شوند و تعلیق می شوند. در این جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور در تهران به این نکته اشاره کردیم که به فرماندهی و کنترل واحد مرزی نیاز داریم و باید مدیری با اختیار و اختیار تعیین کنیم.

خاندوزی گفت: پس از مدیریت این واحد، اگر در صادرات کالا کوتاهی شد، باید ایام تاخیر، سمت و فرماندهی یگان پاسخگو باشد و باید به آنها تبریک گفت که چرا همه گزینه ها را در اختیار داشتند. زمان.”

وی گفت: در تمام دنیا گمرک و گمرک یک مدیریت مرزی واحد دارند اما اگر هم معتقد باشیم که نهاد دیگری در سیستم تصمیم گیری وجود دارد باز هم مشکلی وجود ندارد. اگر نهادی فکر می کند می تواند مدیریت کند، باید به نفع مردم باشد و از مدیریت واحد استقبال کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نارضایتی مردم حق است و به عنوان نماینده دولت آن را واگذار می کنم زیرا برخی از آنها در صلاحیت من نیستند. در حوزه پاتوفیزیولوژی مدیریت فرامرزی برای کشور وجود ندارد.

«ما اختیار تصمیم گیری در دستگاه های دیگر را نداریم، اما طرفدار شرکت های زیر در وزارت اقتصاد، بانک های دولتی، مالیات و گمرک هستیم، در استان ها کارمان تمام شده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال جاری 35 گزینه را به مدیران کل امور اقتصادی و دارایی ها واگذار کرده ایم چرا که نیروی دریایی توانمند و خوش فکری داریم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به فراخوان فعالان اقتصادی گفت: تا پنج سال پیش قانونگذار از معافیت های مالیاتی استفاده می کرد اما برای اینکه این اطلاعات در اختیار دولت ها باشد، همه این اطلاعات شفاف و ضرب در صفر است. اما نه یک ریال.» و از نام با نرخ صفر مالیات می گیرد و از نام استفاده می شود.

خاندوزی افزود: در صورت افزایش مالیات سازمان مالیاتی حق ندارد به نام صفر مالیات درخواست مالیات بیشتری کند و در صورت افزایش از طریق وزارت دارایی اقدام می کنیم. کشف ارزش افزوده مالیاتی در مناطق آزاد بر اساس قانونی که سال گذشته در برمه به تصویب رسید و هیچ مغایرتی در قانون قانونی وجود ندارد و فقط حکم فعلی همان قانون است.

وی گفت: اگر هر شرکتی که باعث دود و کثیفی و مشکلات مردم شود اما مشکلات خود را در شهر پیدا نکند همه را از بین می بریم. از زمستان سال گذشته هر شرکتی که مالیات دهنده عمده است اما در شهری غیر از پایتخت مستقر است باید به نام شهرستان ثبت شود و مشکلات آن در همان شهر دریافت شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در مورد مالیات باید به محاسبه درآمد و هزینه توجه شود. این در حالی است که استان خوزستان کمتر از 5 و 6 میلیون تومان مالیات بسیار بالایی می پردازد.

این خانواده یادآور شد: ما سقف مالیات را بالا برده ایم و آنها را برای مقابله با فرار مالیاتی توانمند کرده ایم. اگر افرادی در این عرصه هستند که هر روز برای کمک به این مملکت و انقلاب و نظام دست و پنجه نرم می کنند، ما به صورت دسته جمعی شکایت نمی کنیم و گلایه و گلایه خود را بیان می کنیم، بنابراین به همه شکایات حتی ناشناس و بدون سند رسیدگی می کنیم.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما