lancerbanner

وزیر ارتباطات: طرح نگهداری به بلوغ نسبی رسیده است

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این امکان وجود دارد که در خانه ما سرعت بیشتری داشته باشید و در محل کار خود یا در عکس کمتر.

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه امروز شورای دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت بسته های اینترنتی گفت: اپراتورها با توجه به تورم اخیر از ما خواسته اند که این بسته ها را حذف کنیم و درخواست دیگری کرده اند. بسته‌های جدید با قیمت‌های جدید.» کسانی که مخالف ما هستند را معرفی کنید و بگویید اگر می‌خواهید برنامه‌ها را گسترش دهید، باید برنامه‌ای ارائه کنید که قابل ارزیابی و تبدیل به تعهدی باشد که قابل دستیابی است.

وی گفت: ما با هر گونه افزایش قیمت و ارائه بسته های جدید با قیمت های جدید مخالفیم اما این امر کیفیت شبکه را به موقع تضمین می کند.

وزیر ارتباطات درباره صیانت از طرح فضای مجازی نیز توضیح داد: ما به اسم طراحی چیزهایی را حفظ نمی کنیم، هر جا مجلس مواردی را تصویب کند، صحبت می کنیم. موضع دولت در این زمینه همان است که از روز اول گفتیم، با طرح اصلاح طرح پیش رفتیم و دوازده جلسه با کمیسیون ویژه و نمایندگان آن برگزار کردیم.

زارع پور ادامه داد: این طرح به بلوغ نسبی رسیده است اما مشکلاتی نیز در آن وجود دارد و باید قبل از رفع مشکلات، نحوه تصویب آن را در جلسه ببینیم.

وزیر ارتباطات ضمن بیان اینکه موضع دولت این است که در قانون نیاز به فضای مجازی وجود دارد، تاکید کرد: از تصویب آخرین قانون یک سال می گذرد و این فضا زندگی واقعی مردم است. و باید قانون وجود داشته باشد تا مردم متضرر نشوند و ما توضیح دهیم از حقوق مردم دفاع می کنیم، اما اگر نسخه چیزی است که در مجلس است، باید ببینیم چه چیزی در مجلس تصویب می شود و می کنیم. همچنین کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که نسخه مناسب در مجلس تصویب شده است.

وی تصریح کرد: قانونی شدن فضای مجازی به معنای اقدامات محدودکننده نیست. نظر دولت این است که اطلاعات زیادی برای بازیابی از ملت های کشور وجود دارد و دیدگاه ما حول محور فرصت استفاده حداکثری از این فضا است، اما باید فضا را تنظیم کرد.

زاراپور با اشاره به سرعت اینترنت گفت: اینترنت باید قوی باشد. ممکن است در خانه ما خیلی سریع باشد، در محل کار شما خیلی کند یا غیره. بر اساس رتبه بندی جهانی، ما شش سطح تکامل داریم. این احتمال وجود دارد که در فضای موبایل در اینترنت نقصی وجود داشته باشد.

وزیر ارتباطات همچنین درباره توسعه فیبر نوری در کشور صحبت کرد. دولت امروز تصویب کرد که هشت درصد از سهم ایالتی از واردات اپراتورها، که حدود یک سوم تا یک چهارم سهم ایالتی است، در ماه فوریه افزایش یابد. این لایحه که در هفته های آینده ابلاغ خواهد شد با استقبال گسترده اپراتورها مواجه خواهد شد و پروژه فیبوناچی را تسریع خواهیم کرد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما