lancerbanner

واکنش وزارت ورزش به حمله به حسن یزدانی

[ad_1]

مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: اتفاقا امروز قایق جنبه امنیتی نداشت و سروصدا و شور و شوق مردم در این زمینه مشخص است.

مجید شهیدی در گفتگو با فارس از اتفاقات در حاشیه رقابت های کشتی فرنگی تیم ملی می گوید. در واقع این افراد سرمایه های معنوی هستند که باید حفظ شوند و ورزش مدیون آنهاست.

مدیرکل وزارت ورزش افزود: در مسابقات ویژه تیم ملی کشتی فرنگی که حرکت خوبی از سوی فدراسیون بود، ابتدا باید بگویم که این کلاس یک مسابقات جهانی بود و با توجه به مسابقاتی که برگزار شد، من او در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شد و توانست به کشورهای دیگر به ویژه به تماشاگران و رویدادها درسی بدهد.

وی افزود: در مجموع 5000 تماشاگر برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمدند که با قیمت توافقی 5000 تومان انجام شد.

شهادت ادامه داد: پس از تیراندازی حسن یزدانی، تماشاگری که احتمالاً مشتاق کشتی گرفتن با جوانان بود، با هدف تشویق و سرپیچی از قوانین، با دخالت نگهبانان وسط سالن ها و با ازدواج حسن. کشتی گیر دستش گرفتار شد و افتخار کرد. این تصادف به دلیل مدت کوتاهی باعث تخلف در دستور شد اما تلفات جانی و مالی در بر نداشت و به درخواست فدراسیون نیروهای مسلح بازداشت صورت گرفت.

بر اساس این بیانیه، شهیدی یزدانی از ابراز احساسات مردم در این ویدئو تشکر کرد. علیرغم این همزمانی، فدراسیون کشتی و کمیته های انتخابی باید در حال رقابت باشند و در اولین فرصت با همکاری فدراسیون موضوع را بررسی کنیم.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما