lancerbanner

همه چیز در مورد برنامه ریزی ترافیک

[ad_1]

در رفتن تردیدها در طراحی ترافیک محدود و آلودگی هوای شهر تهران برای سال نهم مشخص شد. بر اساس اعلام مسئولان شهر تهران، این مشکلات در سال یک درصد افزایش یافته و به 2 هزار و 2 تومان رسیده است. اما اگر ساکن شهر تهران هستید، می توانید 4 روز از 5 روز سال را به صورت تردید رایگان در این منطقه محدود دریافت کنید. اما برای بقیه ایام سال پنج شنبه و جمعه باید طرح ترافیک را پرداخت کنید. پنج شنبه ها فقط عوارض آلودگی هوا پرداخت شود. زمان شروع طراحی نیز از 6:30 صبح تا 18 بعد از ظهر خواهد بود.

طبق گزارشات فرارو، محاسبات مردد مربوط به ضریب زمانی محدودیت ترافیک و کنترل آلودگی هوا است. به این معنی که قبل و بعد از ورود، دو بازه زمانی نرخ نهایی ۱۰ و را تعیین می کند. مثلاً اگر معاینه فنی معمولی داشته باشید و بعد از 2 ساعت دو محدودیت دارید و قبل از 3 ساعت باید حرکت کنید، باید 3 هزار و 2 تومان طرح ترافیک بپردازید. تردید همچنین میزان آلودگی هوا را در محدوده 2000 تا 2 تن محدود می کند. البته اگر مسیرها محدود به ترافیک باشد، باید برای هر دو هزینه پرداخت کنید. زیرا آلودگی هوای محدود طرحی بزرگتر از ترافیک است. در چنین شرایطی برای طرح ترافیک مردد باید 5000 و 2 تومان بپردازید.

اما در مورد مشکلات قیمتی دو نکته وجود دارد. در صورتی که خودروی شما از نظر فنی برتر باشد، به طور همزمان از 3 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد. بر این اساس برای طراحی تراکم ترافیک باید 4000 و 7 تومان و برای تردید در کنترل محدود آلودگی هوا باید 5000 و 7 تومان بپردازید. البته در سایر بازارها نیز این کاهش شامل معاینه فنی برتر خودروها می شود.

نکته دوم این است که اگر به مدت 1 ساعت به طور همزمان حجم محدودی از ترافیک را رزرو نکنید و وارد طرح شوید، مبلغ «هزار» تومان به ترافیک طرح «تهران من» شما اضافه می شود.

در سایر مواقع اگر دو ساعت قبل از ساعت 3 وارد شوید و قبل از ساعت 15 خارج شوید، باید حدود 2 هزار و 2 تومان در محدوده طرح ترافیک و 3 هزار و 2 تومان در مورد تردید در آلودگی هوا تردید کنید.

البته بیشتر مشکلات محدود به طراحی ترافیک و کنترل آلودگی هوا مربوط به ورود 3 ساعت قبل و بعد از خروج 2 می باشد. در این مدت تراکم ترافیک 5000 و 2 تومان و آلایندگی محدود 5000 و 4 تومان برآورد شد.

در نهایت اگر بعد از ۲ ساعت وارد شوید محدودیت دارید و اگر بعد از ۵ ساعت خارج شوید در طرح ترافیک محدود ۵ هزار و ۲ تومان و در طرح محدود آلودگی هوا ۵ هزار و ۲ تومان باید پرداخت کنید.

هزینه یک بار ورود یا خروج در ترافیک محدود و آلودگی هوا

اگر طرح ترافیک محدود و طراحی کنترل آلودگی هوا فقط یک بار دوربین دوچشمی خودروی شما را ضبط کند، میزان ناراحتی کمتر از تعداد دفعات نخواهد بود. اما هنوز تفاوت هایی وجود دارد. مثلاً اگر همان ورود یا خروج 3 ساعت قبل باشد، در تردد محدود 5000 تا 2 تومان و برای کنترل آلودگی هوا 5000 تا 5000 تومان باید پرداخت کنید. اگر همان ورود یا خروج یکباره محدود به مقوله سببی باشد که قبلاً ذکر شد، جمعاً دو هزار یعنی 5000 و 2 تومان باید پرداخت شود.

حتی اگر خودروی شما بعد از 2 ساعت و قبل از 2 ساعت ثبت نام شده باشد، از طریق دو دوربین شکاری باید 5 هزار و 2 تومان برای طرح ترافیک محدود و 1 هزار و 2 تومان بپردازید.

البته از آنجایی که ورود یا خروج 3 ساعت بعد است، هزینه بازی 2 ساعت قبل از حرکت محاسبه می شود.

دو محدودیت پرداخت برای شرایط زندگی چیست؟

اما اگر جریان ترافیک و آلودگی هوا دائمی باشد، باید مراقب بود که برخی از امکانات تغییر نکند. در حالت اول می توانید 1 ساعت قبل و 1 بار قبل از ساعت 3:00 یک بار خارج شوید و آزاد شوید.

اما اگر سعی کنید وارد بازی شوید و از بازی خارج شوید، هزینه ها نیم بها محاسبه می شود. برای دسترسی به این امکانات، البته باید به دفتر خدمات الکترونیک شهروندی مراجعه کرده و اجاره نامه یا سند مالکیت ارائه دهید. پس از تایید، اقامت برای شما دو برابر می شود.

برای امرار معاش چه کار می کنی؟

اگر ترافیک در این زمان از روز و ماه کم است، ذخیره روزانه برای شما کافی نیست. زیرا تعرفه بسته های ماهی از نظر اقتصادی سه ماهه و شش ماهه است.

با توجه به اینکه روزانه 3 روز نرخ رزرو می کنید به جز 3 روز جمعه باید حداقل یک میلیون و 7000 تومان پرداخت کنید. این عدد در بیشترین حالت نیز به یک میلیون و 4 هزار تومان رسید.

اما تست فنی یک ماهه منظم یک میلیون و 5000 تومان و سه ماه سه میلیون و 5000 تومان و شش ماه شش میلیون و 2000 تومان آب شرب.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما