lancerbanner

نمایندگان مجلس: دیگر مردم قدرت یکسان سازی قیمت ها را ندارند

[ad_1]

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آیا امروز می بینید که این اختلافات چقدر پیشرفت کرده است؟ به عنوان مثال، به ویژه ارزش ترجیحی مقامات مختلف مصاحبه شده و صحبت در مورد حذف افرادی که معترض هستند و نظرات آنها را می پذیرند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا بادامچی درباره لزوم تغییر در تیم اقتصادی کشور و نتایج اجرای قوه مجریه در حوزه اقتصاد گفت: بیشتر روزها با خودکشی همراه است اما آنچه مشاهده می شود که اختلافات داخلی است و امید است قوه مجریه بتواند با ایجاد یکپارچگی در خود تیم اقتصادی مشکلات موجود را حل کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این خواسته همه مردم ایران است که دولت در تیم اقتصادی خود احیای اساسی را انجام دهد. آیا امروز می بینید که این اختلافات چقدر پیشرفت کرده است؟ مثلاً در خصوص مصاحبه و صحبت در مورد نرخ ترجیحی مبادلات مختلف مسئولانی که از بین مردم معترض و دنبال منافع آنها کنار گذاشته شده اند، چه ارزشی پشت سرشان است، اضطرار که این پاسخ به جامعه نمی رسد. دور. مكن. سوالی که پیش می آید این است که این افراد چه تصوری دارند که هر روز یک کلمه را یاد می گیرند و بعد تکرار می کنند، واقعا این رفتارها در سبزه کشور ما نیست.

وی تاکید کرد: دولتمردان باید متکی به خود باشند و با توجه به مسائل اقتصادی که امروز در کشور مطرح است، افراد را به کار گیرند و افراد موجود را وارد کنند.

بادامچی ادامه داد: دولت به تغییراتی که در کمیسیون اقتصادی ایجاد شده و عده ای متاثر از بحران شده اند اعتقاد دارد و ناظر اتفاقاتی است که در جامعه می گذرد. البته امید است که این امر منجر به تغییرات اساسی شود و افراد و کارگران در رأس مسائل اقتصادی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه حذف ارزش 7 هزار و 2 تومانی می تواند تبعات اقتصادی بسیار بدی را برای کشور به همراه داشته باشد، گفت: با توجه به این موضوع، کاهش قیمت ها و کاهش قیمت ها در بازارهای جهانی می تواند منجر به کاهش قیمت ها شود. از آنجایی که مردم توانایی برابری با نیازهای اولیه مردم را ندارند، باید به آنها هشدار داد که این روند همچنان برای جامعه دشوار خواهد بود.

بادام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیش از سه ماه از هفدهمین سالگرد دولت می گذرد و شواهد حساس جریان اصولگرایی که در ایام انتخابات از آن حمایت کرده ایم، در صورتی که شرایط یکسان باشد، این است. آیا می توان از این جریان حمایت کرد؟وی در بازگشت از اینجا و معرفی فرد دیگری برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: آقای رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی که ما بحث می کنیم ایشان گفتند که آمدن هزینه ندارد چون در حال بررسی هستیم. و برنامه ریزی».

وی ادامه داد: امروز 6 ماه از دولت می گذرد و چیزهای معمولی مثل پراید از یک میلیون تومان به یک میلیون تومان رسیده است! بسیاری از نام های دیگر ارزش ذکر را دارند که ارزش افزوده را به همراه دارد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبل از انتخابات مهارت ها را آموخته است، گفت: امروز پس از گذشت دو ماه اخیر شاهد یکسری مشکلات اقتصادی به ویژه در مسائل اقتصادی هستیم و با دولت های همسایه و کشورهای صنعتی، ما شاهد مشکلات اقتصادی زیادی هستیم. نمی گویند همه زندگی ما در کشورهای خارجی سپری می شود، اما اضطرار این است که ما نمی توانیم کالاهایی را که در کشورهای همسایه تولید می شود صادر کنیم و پول از بین می رود.

وی یادآور شد: در مذاکرات قول هایی داده می شود که هر بار امیدی در دل ملت است اما بعد از آن بحث عواقب بدی است. همه ما در آستانه انتخابات بر لزوم حفظ روابط خوب با همسایگان و جهان تاکید می کنیم.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما