[ad_1]
چند هفته ای است که بحث حجاب در فضای مجازی مطرح شده و باعث سردرگمی کاربران شده است. اما این تفاوت تنها به فضای مجازی ختم نشد، بلکه در فضای اجتماعی نیز به موضوعی حساس تبدیل شد و به مناظره بین برخی افراد تبدیل شد. شمری از خطیبان جمها نیز بر تحکیم افاف و حجاب در جمیعت می کند.
به گزارش جماران، در این خصوص سیدعلی یزدیخاو نماینده تهران و عضو شورای فرهنگی مجلس گفت: نیازی به برهنگی نیست، البته مردم برهنه بودن را دوست ندارند. ” ایرانیان با تمدن بیش از 8 هزار سال است که ثابت کرده اند به این ارزش ها وفادار هستند. حجاب و عفاف برای گوندیه ها به روونی به وجد می برد. کسی که هنجار را زیر پا می گذارد، این وظیفه را در خانه خود انجام نمی دهد. وقتی با خانواده ام بیرون می روم و زن یا مردی را می بینم، یعنی امنیت روحی ام به خطر می افتد.
وی یادآور شد: مجلس قانون حجاب را تصویب کرد و آزادی باید در حدود قانون با متخلف برخورد کند. البته این نکته قابل تامل است که در مراسم شهید سلیمانی، در برنامه های 22 بهمن، روز قدس، شبهای قدر و نماز هزاران زن داریم، باید اینها را با هنجارشکنان جدا کنیم.
به हिक वेज हैदे बह सुबाया सल्बी निस्तीत
وی ادامه داد: بحث چرایی حجاب و حیا جزو مباحث دانشگاهی، منطقه ای و پژوهشی است و باید دلایل مشکلات این حوزه و همچنین برنامه های محیط کار بررسی شود. ما از تعاملات منفی آگاه نیستیم، زیرا از آنها آگاه نیستیم. اما اگر چند گروه هستند که می خواهند به همه چیز حمله کنند، باید فضا را بین کسانی که موضوع را مسخره می کنند و کسانی که مراقب نیستند، جدا کرد.
سیاست همان دین است
يزديكه در باب حجاب ك ب تعريف به سكنان بريك ختيبان جماعت به ايمري پشتيافته شده، گفت: گاه مردم خواسته ها و جهت خود را جهت مي دهند; عرض المزيد ما مر على المزيد خدا نبود پس چرا حكومت ايجاد كرد؟! حکومت بخشی از سیاست است. دین با سیاست آمیخته شده است. نمی خواهم بگویم سیاست یکی است، اما مرزها یکی است. وسفيقّ ختيب جمعه است كه در آين تمده بگويد اغر ختیب جمعه تعزیر ندهد ختبهاش ناساء است و باید رومید به تقوا کند; من شما را به من و شما توصیه می کنم. حال تقوا چیست؟! تقوا از خود منتدى، خود كنترى و توجه به وابيجات است.
[ad_2]