lancerbanner

نقد روزنامه اصولگرا توسط حسن عباسی: راه را اشتباه بروید

[ad_1]

جدیدترین اظهارات حسن عباسی در سایت روزنامه جوان ما دو قطبی دین و فوتبال را ندیدیم. ما کسی را نمی شناختیم که دین داشته باشد، فوتبالی نبودیم، حتی آنها را هم نشنیدیم و بالاخره شنیدیم که فوتبالیست ها شهید نشده اند. همه را شنیده ایم، حتی از زبان شاکی.

اینکه بتوانی حرف بزنی خیالم راحت است، اما راحت و بدون تردید حرف زدن توهین و زیر سوال بردن همه است. این ساده ترین کاری است که در این روزها می توانید انجام دهید و آن وقت خودتان یک روشنفکر خواهید شد.

بدون اینکه بتواند کاری بکند، با بغض فراوان و با عصبانیتی فوق العاده غیرقابل کنترل، مثل حسن عباسی، همه را به بی ربط بودن متهم کرد.

پاسخ به سوال ضروری نیست. بدون دانش و بدون اطلاعات لازم، همه چیز هنر نیست. می گویند فوتبالیست شهید نمی شود چون مفت خوار است. خبر بد شهید رضایی مجید در اوج فوتبال و در روزهایی که کاپیتان تیم ملی جوانان در آغوشش بود و حضورش در تیم ملی بود، رفت و به شهادت رسید. شهید پورغاز هم همینطور بود. اولین شهید تهرانی و همین فوتبالیست همدانی را دوست دارید؟ فکر می کنی به خاطر فوتبالیست بودن نباید شهید شوی؟ حقیقت بهتر است که روشن تر باشیم، راز سردار کوثری را بدانیم.

یادگار امام راحل احمد خمینی را در لباس فوتبال ندیدید؟! حتما بگید این نسل آخریه پس یه مثال بزنم. محمد انصاری، مهدی ترابی، سیدجلال حسینی و علیپور به یاد شهدا به میدان می روند و تصویر خود را به نمایش می گذارند. وحید شمسایی آقای گل جهان فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال ایران را بشناسید، پیشنهاد می کنم حتما خانواده ایشان را ببینید.

مسیر اشتباه را انتخاب کنید. عذرخواهی از جامعه فوتبال اگر به خاطر چند پاورقی فوتبالیست چوبی را حمل می کنید و همه آنها را می دانید، ممکن است در فرهنگ لغت شما تعریف شده باشد، اما منطق و مبنای اخلاقی ندارد.

فوتبال و فوتبالیست ها برای ایران زحمتی نداده اند. حاشیه های بیشتری دارند، فساد مالی هم دارند، اما در جاهای دیگر نیستند. فوتبال قلب مردم است و همین برای مردم ایران کافی است. مردم ورزش قهرمانی را دوست دارند و به قهرمانی خود می بالند. اینها قهرمانانی هستند که همیشه دلسوز مردم و در پایان آرمان های انقلاب و کشور بوده اند. همون آرزوهایی که فقط ادعا میکنی ولی وقتی دهن باز میکنی همشون تموم میشن.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما